היבטים פסיכולוגיים של עבודה – דר יעל ליבנה – מאמרים אקדמיים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס היבטים פסיכולוגיים של עבודה אשר נלמד על ידי ד”ר יעל ליבנה. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

ניתוח אירוע/ תופעה/ התנהגות בארגון.

 

סמינריון – אנתרופולוגיה ומודעות שדות החיים של תיאוריית התרבות – פרופ’ טובה גמליאל

הגרסה שלה שונה: הזרות מגולמת בעמדה ייחודית שרוצים להשמיע, העשויה לסתור מוסכמות השיח או נורמות המקובלות בחיי היומיום, את מה שבדרך כלל חושבים או משננים בהקשרים שונים, אם תרצו אפילו בכיתות הלימוד ובכנסים.

ההנחה היא שאתם נושאים בעמדה אחרת, מקורית יותר או פחות, שהנכם מתבקשים לתקף אותה ו/או להתפלמס איתה תוך דיון המתבסס על הספרות הקיימת.

א. תיאור השדה, עמדה או מוסכמה רווחת.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – משפט חוקתי – הקריה האקדמית אונו

  1. גואל רצון, גבר שניהל מערכות יחסים עם עשרות נשים שהתגוררו עם ילדיהן ואיתו באותו מתחם. רצון הורשע בשנת 2014 בעבירות בגין מעשים שעשה לנשותיו ולילדיהן. רצון מרצה תקופת מאסר של 30 שנה בפועל. לאור סדרת הטלוויזיה “הרמון”, המשחזרת את סיפורם של רצון ונשותיו, מבקש רצון להבהיר את הדמיון והשוני בין האירועים שקרו לדבריו במציאות בין כותלי הבית לבין אלו המתוארים בעלילת הסדרה.

רצון מבקש גם להאיר את העזרה שלדבריו העניק לנערות במצוקה שפנו אליו, ולשלוח מסר של עידוד לבנו, המבקש ללכת בעקבותיו ולהקים “קומונה” חדשה של נשים שיתגוררו איתו וילדו לו ילדים.

 

מבוא לאמנות חזותית – המכללה האקדמית לחברה ואמנויות

א. לבחור ציורים העוסקים בדמות האדם ומייצגים תקופה וסגנון שונים: 1 אופייני לאמנות מצרים הקדומה ו- 2 לרנסנס.

ב. לערוך השוואה בין היצירות (על פי הקריטריונים העוסקים בעיצוב דמות האדם): פרופורציות, צבעוניות, קו, נפח, תנוחה, תנועה, חיקוי המציאות או יצוגה. להסביר (ביחס לכל קריטריון)- כיצד הוא מאפיין את הסגנון והתקופה שאותם היצירה מייצגת.

2.) התייחסות הציירים למושג ה’אור’ באמנות הבארוק ובאימפרסיוניזם היתה שונה מהותית. שוני זה נבע מהתקופה בה הם חיו, ומפרשנותם האישית של תפקיד האור בציור, והשפיע על אופן הציור כמו גם על הנושאים המצוירים.

 

מודלים בלשניים – אוניברסיטת תל אביב

היבטים פסיכולוגיים של עבודהא. לכתוב על:

* מהי שפה?

* היחסים בין השפה לקוגניציה?

* מה היא ייחודיותה של השפה למין האנושי?

3 התפיסות על מהות היתרון והשוני האנושי של השפה:

1.) דקדוק/ תחביר.

2.) לקסיקון.

3.) Theory of Mind.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב היבטים פסיכולוגיים של עבודה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות