הערכת התפקוד בארגון: התפתחות ושינוי – האוניברסיטה הפתוחה – מאמרים אקדמיים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס הערכת התפקוד בארגון: התפתחות ושינוי אשר נלמד ב האוניברסיטה הפתוחה. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) לפניכם דעתה של מנהלת מש”א בנושא הערכת תפקוד כפי שתואר בשיחה בפורום אינטרנטי של מנהלי משאבי אנוש: “הערכת ביצועים (והערכה בכלל) ונושא השכר, לא צריכים, לטעמי, להיות נידונים באותה שיחה (למרות הציפייה שכך יהיה), גם בזמנים שאינם משבריים. לדעתי יש להפריד בין השניים, לשתי שיחות נפרדות, כפי שנהוג, אגב, בלא מעט ארגונים”.

א. מהי דעתה של מנהלת מש”א המוצגת לעיל על מטרות הערכת התפקוד?

ב. האם קיימים מצבים בהם מנהלת משאבי האנוש הנ”ל אינה צודקת?

2.) חשבו על תפקיד בו הועסקתם או הנכם מועסקים כיום. הציגו את התפקיד והארגון בקצרה.

א. הציגו טופס הערכה קיים שבעזרתו הנכם מוערכים. אם אין בידכם טופס כזה, בנו טופס הערכה להערכת תפקידכם.

ב. הסבירו את מאפייני הטופס. התייחסו למטרת ההערכה, לסוג הקריטריון, לאופי ההערכה (תשומות/ תפוקות, מוחלטת/ יחסית) אם ההערכה מוחלטת, איזו תבנית הערכה מיוצגת בטופס? מהם מקורות ההערכה? התייחסו לכל גורם הנראה לכם רלוונטי.

ג. נמקו את בחירת בוני הטופס לפי מאפייני העיסוק שלכם ומימדי התפקוד לפי קמפבל סעיף 1.1 בספר (Campbell, 1999).

ד. האם לדעתכם הטופס מתאים לתפקידכם? מה הייתם משנים בו?

ה. האם התהליך מתאים למטרתו? מה הייתם משנים בתהליך?

 

סמינריון בכלכלה – יישומים סטטיסטים – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

א. האם יש הבדל בין שני סוגי האימוץ בהגנת יתר של ההורים? במידה וקיים הבדל, מי מפגין יותר הגנת יתר?

ב. האם נכונה ההשערה כי הפער בין אמהות לאבות בהתנהגות תמיכה הוא גדול יותר אצל הורים שאימצו ילדים בארץ?

ג. ציירו תרשים לאפקט האינטראקציה בין סוג האימוץ למין ההורה בהשפעה על משתנה הפיקוח ושערו מהו מקור האינטראקציה.

ד. אחת הביקורת שעלתה בעקבות המחקר היא שאי אפשר להשוות בין שתי הקבוצות היות והורים שמאמצים ילדים באימוץ בין לאומי הם בדרך כלל במצב כלכלי טוב יותר, נתון שעשוי להשפיע על המשתנים במחקר. האם לדעתכם הביקורת במקומה?

 

סמינריון – ניהול טכנולוגיה וחדשנות – האוניברסיטה הפתוחה

3.) מושית ומשה, בעלי מסעדת שף המתמחה בבישול אסייתי, שוקלים להצטרף למיזם Eat With. לפני שיחליטו להצטרף הם בוחנים את ההשפעה האפשרית של מערכת המידע על המודל העסקי של המסעדה. משה טוען: מערכת המידע Eat With היא דוגמא לכך שארגון יכול לשפר את הצערת הערך ללקוחותיו באמצעות הטמעת מערכת מידע שהיא מוצר של חברה חיצונית. כיוון שהמסעדות המשתתפות במיזם אינן נדרשות לרכוש ולתחזק את התוכנה, מדובר במערכת מידע מסוג “תוכנה כשירות” (SaaS) המסייעת למסעדה לנהל את מערך ההזמנות.  מושית טוענת: מערכת המידע של Eat With משפרת את תהליך השיווק וההזמנות ועל כן, מדובר במערכת מידע התורמת לתהליכי העבודה במסעדה. חוו דעתכם על הטיעונים של מושית ומשה.

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב הערכת התפקוד בארגון: התפתחות ושינוי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות