הפסיכולוגיה של הלמידה ב’ – המכללה האקדמית תל אביב-יפו – מאמרים אקדמיים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס הפסיכולוגיה של הלמידה ב’ אשר נלמד ב המכללה האקדמית תל אביב-יפו. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות הפסיכולוגיה של הלמידה ב' - המכללה האקדמית תל אביב-יפו - מאמרים אקדמייםרבה בחומר הנלמד.

  1. ביחס להשערות הבאות- מה היו הממצאים? והאם נמצאה תמיכה להשערות.

 

סקירה תיאורטית – סיורים בעקבות המורשת – אוניברסיטת אריאל בשומרון

  1. תקופת הורדוס המלך:

מכל מעשיו של הורדוס בממלכתו, המוכרים ביותר הם מפעלי הבנייה העצומים. הוא שִפֵץ את העיר שומרון מן היסוד, ושינה את שמה לסֶבַּסְטֵי, על שם תומכו אוגוסטוס (שמו האמיתי היה אוקטוביאנוס; הכינוי “אוגוסטוס” בלטינית, כן “סבסטוס” ביוונית, פירושו “האלהי”, וכך הוא קרא לעצמו). הוא בנה את עיר הנמל קיסריה, גם היא על שמו של אוגוסטוס קיסר. הוא בנה שורה של מבצרים ומצודות, שנועדו להוות מקום מפלט, גם ממורדים מבית וגם מפני פלישה מחוץ. המפורסמות מכל המצודות הן: מצדה (שבמדבר יהודה) והרודיון (שממזרח לבית-לחם), שם בנה לעצמו חלקת-קבר (שנחשף ע”י הארכיאולוג פרופ’ אהוד נצר ז”ל).

הוא שיפץ את ארמונות החורף של קודמיו (החשמונאים) בעיר יריחו. יש חוקרים המייחסים גם את המבנה המפואר שמעל למערת המכפלה בחברון להורדוס. בכל מפעלי הבניה, שילב את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ואת המותרות המקובלות בעולם הרומי כולל: בתי מרחץ, רצפות פסיפס מרהיבות וציורי פרסקו.

גל הבנייה אותו יזם בירושלים שינה את פני העיר מקצה לקצה. מפעלי הבנייה הפכו את ירושלים לאחת הערים המרשימות ביותר ברחבי מזרחה של האימפריה הרומית בהדרם הנצחי.

ירושלים ההרודיאנית (מצודת האנטוניה, ארמון הורדוס “גורדי השחקים” של ירושלים, מתקני ספורט ותרבות ובית המקדש והר הבית), מוכרות גם מתוך תיאוריו של יוסף בן-מתתיהו, מן המחקר הארכיאולוגי.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני חוזים – המרכז הבינתחומי הרצליה

  • להתבסס על דיון בבעיות בהסדרה המשפטית הקיימת, ביקורת על המצב הקיים, דיון במשפט השוואתי והצעה לשינוי הדין כך שייתן מענה לקשיים הקיימים כיום. להתמקד בסוגיה, תוך הצגה בהירה ומסודרת של שלל הדינים (חקיקה ופסיקה) המסדירים את הסוגיה וביקורת על דינים אלו.
  • ליישם תובנות חוץ משפטיות על נושא משפטי או להיות מנוסח כ”הערת פסיקה” או הערה על הצעת חוק או תזכיר רלוואנטיים מהעת האחרונה.

שלב ב’:

  • בעבודות משפטיות, המקורות הראשוניים הם: חקיקה, פסקי דין ופרוטוקולים של וועדות וגופי חקיקה. כיום, המקורות הראשוניים נגישים באינטרנט, כמו במאגרי מידע, למשל- Westlaw.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב מבוא היסטורי לפוליטיקה בת זמננו הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות