הקניית מיומנויות אקדמיות – המכללה האקדמית ספיר – עבודה סמינריונית בחינוך

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס הקניית מיומנויות אקדמיות אשר נלמד ב המכללה האקדמית ספיר. במסגרת הכנת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

תרגיל מסכם סמסטר א’ – שילוב טקסטים

  1. לפניכם שני מאמרים (כותבי המאמר הראשון הם דן הורוביץ ומשה ליסק, וכותב המאמר השני הוא שלמה סבירסקי ודבי ברנשטיין).
  2. קראו את המאמרים בעיון ומפו את הסוגיות, הטענות והרעיונות המועלים בהם.
  3. כתבו חיבור השוואה בין שני המאמרים. חיבור ההשוואה ידון בדימיון ובהבדלים בין המאמרים.
  4. מבנה החיבור:

א. פסקת מבוא – הצגה קצרה ותמציתית של נושא החיבור (נושא, שאלה, טענה ותימרור שלבי החיבור).

ב. גוף החיבור – דיון בדימיון ובהבדלים בין הגישות, בטענות וברעיונות בשני המאמרים.

זכרו שכתיבה אקדמית נסמכת על מקורות: אין להביא טיעון מסוים ללא פירוט של המקור. האזכור של המקור בגוף הטקסט יכלול את המחבר/ת (שם משפחה בלבד) ושנת הפרסום. במקרה של ציטוט, יש לציין גם את מס’ העמוד בו מופיע הציטוט.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

מקורות עזר

ל’ פסרמן-יוזפוב, דיני ניירות ערך – חובת הגילוי (2009).

צ’ כהן, בעלי מניות בחברה – זכויות תביעה ותרופות (כרך ג, 2010)

רונן עדיני, דיני ניירות-ערך (2004).

מוטי ימין ואמיר וסרמן, תאגידים וניירות-ערך (2006).

י’ דנציגר, הזכות למידע אודות החברה (2000).

מאור אבן חן, האיסור הפלילי על שימוש במידע פנים (2008)

ג’ הלוי, עבירות בניירות ערך (2001).

ל’ פסרמן-יוזפוב, ” דיני ניירות-ערך – התפתחויות ומגמות חדשות” קרית המשפט ה’ (תשס”ד – תשס”ה) 123.

ז’ גושן וג’ פרחמובסקי:” תפקידם המרכזי של דיני ניירות ערך” קרית המשפט ו 3 (2006).

דו”ח הועדה לרישום כפול של ניירות ערך, ירושלים, ספטמבר 1998 (ועדת ברודט).

דו”ח הועדה לבחינה מחודשת של מודל הדיווח על עסקי החברה בתשקיף ובנגזרותיו, תשס”א – 2001 (ועדת ברנע).

 

סקירה תיאורטית – מבוא לניהול וארגון – המכללה למינהל

שאלה מספר 3

להלן ציטוט משיחה שהתנהלה בין המנכ”ל החדש לחברו:

“… ברגע שנכנסתי לתפקיד החדש, עשיתי שינויים במצבת כוח האדם בחברה. המצב פה פשוט היה בלתי נסבל. קח, למשל, את צוות הפיתוח. את המנהל הקודם של המחלקה, אסף. העובדים חשבו שהוא מנסה לרגל אחריהם, ולא ממש שיתפו איתו פעולה .הוא הקפיד לברר מדי יום בשיחה אגבית במסדרון, מה קורה עם כל אחד מעובדיו וזאת מעבר לדרישה מצידו לדוחות שבועיים מפורטים ביחס למה נעשה ומה לא, תוך פרוט הבעיות בהן נתקל כל עובד והפתרון המוצע לכך. היה ברור לכל, שאם עולה בעיה טכנית ,אסף אינו הכתובת להתייעצות בדבר פיתרונה  .העובדים לא אהבו אותו. הוא ניסה להיות נחמד ,חביב, התעניין בשלום העובדים ,התחשב בהם כשרצו לצאת מוקדם מסיבות אישיות , אבל זה לא ממש הלך לו .מעבר לכך שידיו היו כבולות מבחינת יכולתו לתגמל את העובדים בשל המיתון במשק, הוא גם לא ידע לתת משוב בונה לאנשים. אתה מכיר את האופי של מחלקת פיתוח: כל הזמן סימני שאלה .החברה עסוקים כל הזמן ביוזמות חדשות שהמתחרים עוד לא חשבו עליהן. צוות פיתוח לא יצירתי, שלא מצליח לחדש – לא ממלא את המטרה שלשמה הוא קיים…. לכן ,הם צריכים מנהל רציני! פיטרתי את אסף וקידמתי את ספיר לתפקידו. היא בחורה רצינית! מחד ,מחזיקה אותם קצר, לוחצת לעבר שיפור ביצועים, מדגישה את חשיבות האיכות, מבצעת בקרה ומודדת ביצועים .מאידך ,היא מאפשרת. היא מציבה יעדים בשיתוף עם העובדים, מנסה למצות מכל עובד את המקסימום, מתייעצת איתם, מקיימת פגישות אישיות שמטרתן מעבר לעדכונים מקצועיים וחשיבה משותפת על פתרון בעיות טכניות, דיאלוג על מסלולי פיתוח לכל אחד מעובדיה תוך התייחסות לצרכים של כל אחד מהם. ספיר מקפידה על שילוב עובדיה בהדרכות המיועדות לפתחם מקצועית .היא תותחית! אין אצלה חוכמות! למרות שקשה להם לקבל את זה שקידמתי את ספיר, עובדת מתוך המחלקה, לתפקיד ניהולי ,אין לי ספק שממנה אנחנו נראה תפוקות .

אפיין/י את סגנון הניהול של אסף ואת סגנון הניהול של ספיר.

 

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב הקניית מיומנויות אקדמיות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות