התנהגות צרכנים | המרכז ללימודים אקדמיים | כתיבת עבודה בתשלום

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס התנהגות צרכנים  אשר נלמד במוסד האקדמי המרכז ללימודים אקדמיים  על ידי  ד”ר מתי רחמים. במסגרת הקורס בוצעה עבודת עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

התנהגות צרכנים – המרכז ללימודים אקדמיים – שיווק

עבודת הסיום אמורה לכלול את הנושאים הבאים ביחס למגמה הנבחרת. יש לציין, שבכל נושא
ניתן להעמיק ולהרחיב על סוגיות נוספות, וזאת בהתאמה למגמה הנבחרת :
– מבוא )רקע על הענף, רקע על החברות המרכזיות, מודל SWOT, מודל פורטר(.
– ניתוח קהל המטרה )סגמנטים, מוקדי השפעה, מנהיגי דעה. נדרש להסתייע במודל המשתנים(.
– ניתוח מניעי הצרכן )מודל ההנעה, הנרי מורי/ויליאם מקגוייר, התעוררות הצרכים, הגישה
הפסיכונאליטית/הגישה ההומניסטית(.
– ניתוח תפיסת הצרכן )תהליך התפיסה, חוק ובר, קשב הצרכן(.
– תהליך חיפוש המידע של הצרכן )חיפוש פנימי, חיפוש חיצוני, מודל כלכלת החיפוש(.
– ניתוח מעורבות הצרכן )מודל Assael/מודל FCB(.

התנהגות צרכנים | המרכז ללימודים אקדמיים | כתיבת עבודה בתשלום
התנהגות צרכנים | המרכז ללימודים אקדמיים | כתיבת עבודה בתשלום

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול השיווק  אשר נלמד במוסד האקדמי המרכז האקדמי פרס על ידי ד”ר טלי תאני-הררי. במסגרתו בוצעה עבודת עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

התוכנית השיווקית תתמקד בארגון הפועל למען הקהילה, זו תוכנית שיווק אמיתית בעלת ערך מוסף לפעילות השיווקית של העמותה. העבודות הטובות יועברו אל העמותות. בהמשך מפורטים שלושה ארגונים, עליכם לבחור ארגון אחד למקד בו את עבודתכם. עבור כל ארגון ניתן יהיה למצוא חומרים באתר הקורס וניתן גם להיעזר במקורות חיצוניים נוספים.

הערה חשובה:
תוכנית השיווק לעמותת חיים תתמקד בתחום הפרויקטים הקהילתיים, קרי גיוס גורמים שונים בקהילה (מנהלי בתי ספר, מתנסים, בתי אבות…) לפרויקט התרמה קהילתי.

כתיבת תוכנית שיווק – ניהול השיווק – המרכז האקדמי פרס:

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס יזמות עסקית  אשר נלמד במוסד האקדמי המרכז ללימודים אקדמיים  על ידי דר’ דליה זליקוביץי. במסגרתו בוצעה עבודת עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  הצגת הרעיון העסקי

בסעיף זה יש להציג את הרעיון העסקי המוצע. כ- 2-3 עמודים, לפי הסעיפים הבאים:

  1. בעיית הלקוח, ומהו הרעיון העסקי המוצע? מהי החדשנות בו?
  2. הגדרה ותאור מבנה השוק
  3. מהו היתרון לצדדים (כולל חיסכון כספי)
  4. האם היתרונות של החברה ניתנים להגנה? (פטנט, שוק נאמן וכו’)
  5. האם קיים מקום לצמיחה (אנסוף) בשוק זה?

 

לסיכום, עבודה אקדמית ב התנהגות צרכנים – המרכז ללימודים אקדמיים  היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח שיווקי ורקע שיווקי.WRITE2ME מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות