ייעוץ בחברה רב תרבותית – הקריה האקדמית אונו – סמינריון בחינוך

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ייעוץ בחברה רב תרבותית אשר נלמד ב הקריה האקדמית אונו על ידי ד”ר קדח מואפק. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ייעוץ בחברה רב תרבותית - סמינריון בחינוךובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. חסמים בקידום נשים ערביות בישראל.

 

סמינריון – דיני חוזים – פרופ’ חנוך דגן

בתחילת שנת 2007, בשל מתיחות בין ארה”ב ובין מדינות במפרץ הפרסי פרץ משבר נפט עולמי ומחירו בישראל עלה ב-%150. כיוון שייצור האלומיניום הוא עתיר אנרגיה, עלות הייצור של “אלומיניום ישראל” עלתה ב-%50. עם זאת, משום שלא כל הסחורות הן עתירות אנרגיה, מדד הסחורות עלה ב-%10 בלבד, ל-1,210₪. לאור זאת, ב-2008 היתה עלות הייצור של “אלומיניום ישראל” גבוהה מהמחיר החוזי, כך שהיא הפסידה 100₪ לכל טון אלומיניום.

“אלומיניום ישראל” פנתה לצינורות בבקשה להעלות את המחיר ב- 200₪, כך שהצדדים יחלקו ביניהם את ההפסד שנוצר מעלייה במחיר הנפט, אך “צינורות” סירבה. לאור זאת “אלומיניום ישראל” סירבה להמשיך ולספק אלומיניום ל”צינורות”. צינורות נאלצה לרכוש אלומיניום במחיר השוק, שהיה 1,510₪. כמו כן, הגישה תביעה כנגד “אלומיניום ישראל” בשל הפרת חוזה בגובה 150 מיליון ₪, המשקף את: ההפרש בין המחירים (300 ₪ לטון) כפול כמות האלומניום השנתי (50,000 טון) כפול השנים שנותרו לסיום החוזה (10).

דונו בטענת “אלומיניום ישראל” שהחוזה בין הצדדים סוכל.

7.) תום לב בקיום חוזה:

אנה היא המקימה, המנכ”ל והבעלים של רשת המרכולים “אחי זול פה”. הרשת מפעילה חנויות מכולת זולות במיוחד הפתוחות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, במספר ערים מרכזיות בישראל.

 

סמינריון במשפטים – משפט חוקתי – המרכז האקדמי פרס

המרכז המשפטי לזכויות המיעוט הערבי בישראל נ’ שר הפנים, סא(2)202, פסקאות 1-18; 41-52; 79-99; 114 לפסק דינו של הנשיא ברק.

 

מבוא לשיטות משפט – ד”ר שוקי פרידמן

  1. מהי תכליתה של הצעת הקודיפיקציה האזרחית הישראלית ומהם מאפייניה?
  2. מהי הביקורת על מפעל הקודיפיקציה האזרחית הישראלית ועל מניעיו?
  3. מה הפער בין הצהרת יוצרי הקודיפיקציה האזרחית הישראלית באשר למטרותיו לבין מטרותיהם הסמויות?

 

משאבי אנוש במערכת החינוך – פרופ’ אורלי שפירא

שאלוני פיזה:

 https://nces.ed.gov/surveys/pisa/questionnaire.asp

2015

  • School Questionnaire – English
  • Science Teacher Questionnaire – English
  • Student Common Part Questionnaire – English

ג. בקרב מעצבי מדיניות ובספרות יש דיון לגבי ההבדלים בין מבחני טימס לבין מבחני פיזה, והסטנדרטיזציה במערכת החינוך העולה בעקבות שימוש בשאלונים אלו. סקרו בספרות נושא זה בהקשר לניהול משאבי אנוש, מה עמדתכם?

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב ייעוץ בחברה רב תרבותית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות