כתיבה אקדמית | הקריה האקדמית אונו | עבודה אקדמית בתשלום

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס כתיבה אקדמית אשר נלמד ב הקריה האקדמית אונו . במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

בעבודה המסכמת עליכם לכתוב את פרק המבוא לעבודה בנושא שאושר לכם. בעת הכתיבה יש להסתמך על החומר שנלמד בכיתה ועל ההערות שקיבלתם לתרגילים. פרק המבוא מורכב, למעשה, מהשאלות והתשובות שכתבתם בתרגיל הקודם. על העבודה לכלול את החלקים הבאים:

עמוד שער- שם המוסד, שם הקורס, שם המרצה ובודקת התרגילים, נושא העבודה, שמות המגישים, תאריך. גוה העבודה- להזכירכם, המבוא הוא הפרק הראשון של העבודה ובו שלושה חלקים מרכזיים: הצגת הנושא, סקירת הספרות ומטרת העבודה וחשיבותה. אין לציין את כותרות החלקים של המבוא, אלא לכתוב ברצף תוך כדי חלוקה לפסקאות

 

קורס יזמות  – המרכז האקדמי פרס

תאור החברה והעסק החדש:  סה”כ 10 נק’

  • תאור כללי של החברה והגדרת העסק החדש 2 נק’

{כולל מענה לצורך/ניצול ההזדמנות העסקית}

  • היסטוריה ופעילות עד היום  1 נק’

{יש לציין בקצרה אבני דרך מרכזיות בהתפתחות החברה}

  • מבנה בעלות  1 נק’
  • ניתוח מצב פיננסי 6 נק’

{הכנסות, רווח גולמי ורווח תפעולי, כולל רווחיות גולמית ותפעולית על פני 5 שנים אחרונות הן לגבי החברה עצמה והן בהשוואה למתחרה עיקרי שלה ומסקנות חשובות. בנוסף, יש להציג לפחות 2-3 גרפים של השוואה של התפתחות זאת. את הביסוסים עליכם לשים בנספח}.

 

כתיבה אקדמית  | הקריה האקדמית אונו | עבודה אקדמית בתשלום
כתיבה אקדמית | הקריה האקדמית אונו | עבודה אקדמית בתשלום

 

ניתוח דוחות כספיים  – המרכז הבינתחומי הרצליה

Yahoolfinance

  1. הציגו סיכום קצר (לא יותר מ-2 עמודים) של החברה והענף. מתי נוסדה, בעלי השליטה, עיסוק עיקרי וסגמנטים של פעילות, מוצרים העיקריים, נכסים עיקריים, יתרונות וחסרונות יחסיים, סיכונים עיקריים, מנכ״ל, וכדומה. נתחו את הענף באופן כללי – חסמי כניסה, גורמי ערך, רגולציה, וכ״ו. ראו פרק 1.
  2. הציגו את הדוחות הכספיים המנוסחים מחדש (כולל המקוריים).

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

פילוסופיה של הדתאוניברסיטת תל-אביב

האם ניתן לדבר עם האל?

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

 

חנוך לוין: מעיון ביקורתי להעמדה מעשיתהאוניברסיטה העברית

 

5)         בנו תרגיל בימוי מעשי שיציג שתי גישות שונות להעמדת הטקסט הלויני. זה יכול להיות בנוי על שני מערכונים או שתי סצנות מתוך מחזה שקראנו. את התרגיל ניתן להגיש או כתרגיל בימוי מעשי שיועלה בפני המורה ותלמידים במועד שיקבע, או כסינמה-רומן מצולם (קומיקס מצולם ומעוצב של קטעים מתוך הסצנה בלוויית קטעי טקסט המודבקים לתמונות). בכל מקרה, יש להגיש גם הסבר בכתב המנסה לנמק את הבחירות הבימתיות והעיצוביות של כל גרסה, וכן סיכום קצר של תהליך העבודה. את התרגיל ניתן לבצע בקבוצות של עד ארבעה תלמידים (במאי ו 2-3 שחקנים).

6)         נתח את שפת הבימוי והמשחק של שתיים מההפקות של לוין שבוימו על ידו ושנמצאות בספריית המדיה או בארכיון לתיאטרון. לצורך כך צריך להיעזר במאמרים על לוין כבמאי, ובמיוחד במאמר של דורית ירושלמי על “תיאטרון המוות והמחשת ההעדר: על דפוסי הבימוי של חנוך לוין” (מתוך הקובץ חנוך לוין: האיש עם המיתוס באמצע, ער. יערי ולוי). מומלץ במיוחד לנתח את אחת ההפקות האחרונות של לוין שבוימו על ידו (“הילד חולם”, “כריתת ראש”, “הזונה מאוהיו”, “ההולכים בחושך”, “אשכבה”). מה מוסיפה שפת הבימוי/עיצוב של לוין לטקסט הכתוב שלו? איזה סוג של עבודה משחקית היא מגדירה? איזה סוג של עמדת צפייה של הצופה הפוטנציאלי היא מבנה? כיצד באה לידי ביטוי היחס של לוין לתיאטרון האכזריות וייצוגה על הבמה?

 

 

 

לסיכום, עבודה אקדמית ב כתיבה אקדמית היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות