מטלה כתיבה אקדמית – המכללה האקדמית עמק יזרעאל | כתיבת עבודה אקדמית

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס כתיבה אקדמית במכללה האקדמית עמק יזרעאל במסגרתו בוצעה עבודת סקירת ספרות.

להלן המטלה אותה נתבקשנו לבצע (מובהר בזאת שחברת WRITE2ME לא כתבה את ההנחיות העבודה. זכויות היוצרים שמורות ליוצר המסמך המקורי.)

עבודה מספר 2: כתיבת עבודה תיאורטית

הוראות העבודה סקירת ספרות

העבודה המסכמת בקורס זה הינה כתיבת עבודה תיאורטית קצרה: עבודה זו כוללת שאלת מחקר בנושא שבחרתם לעבודה הראשונה ומציגה טיעונים תיאורטיים על בסיס מקורות אקדמיים- מדעיים
שימו לב כי ניתן לצמצם או להרחיב את נושא הכתיבה שלכם באישור.

העבודה תכלול לפחות 3 פסקאות: הפסקה הראשונה בעבודה תשמש כפסקת פתיחה המציגה את נושא העבודה ואת שאלת המחקר. הפסקה האחרונה תשמש כפסקת סיום, שבה תגיעו למסקנה באשר לשאלת המחקר שהצגתם בתחילת העבודה. כל פסקה בעבודה היא יחידה רעיונית המורכבת ממספר משפטים ומכילה בדרך כלל רעיון מרכזי אחד – יש לסמן בקו תחתון את המשפט שמציג את הרעיון המרכזי בכול פסקה. זכרו כי הפסקאות צריכות להיקשר ביניהן ברצף הגיוני מבחינה רעיונית ומבחינה תחבירית.

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים עם עבודת כללי ציטוט הוא קורס הדרכה ביבליוגרפית  באוניברסיטת אריאל.

להלן המטלה אותה נתבקשנו לבצע (מובהר בזאת שחברת WRITE2ME לא כתבה את ההנחיות העבודה. זכויות היוצרים שמורות ליוצר המסמך המקורי.)

Peter F. Drucker, The future of industrial man: a conservative approach (New York: The John Day Company, 1942), pp. 58–59.

Nils Gilman, “The Prophet of Post-Fordism: Peter Drucker and the Legitimation of the Corporation,” in American Capitalism: Social Thought and Political Economy in the Twentieth Century (Philadelphia: University of Pennsylvania Press, 2006), p. 110.

Drucker, Peter F., Adventures of a Bystander (New York: Harper & Row, 1978), p. 135.

Louis Hartz. The Liberal Tradition in America: An Interpretation of American Political Thought Since The Revolution (New York: Harcourt, Brace & World, 1955), p. 60.

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס הדרכה ביבליוגרפית של דר. דניאל שיפמן מאוניברסיטת אריאל.

להלן חלק מהמטלה אותה נתבקשנו לבצע (מובהר בזאת שחברת WRITE2ME לא כתבה את ההנחיות העבודה. זכויות היוצרים שמורות ליוצר המסמך המקורי.)

 כתיבת סיכום-כללי כתיבה ב הדרכה ביבליוגרפית

  1. לא לשכוח להוסיף מספרי עמודים.
  2. לא לשכוח לבצע בדיקת איות ממוחשבת ובדיקת איות ידנית.
  3. יש להשתמש בגופן אחיד לאורך כל המסמך.
  4. יש להשתמש במרווח כפול בין השורות לאורך כל המסמך.
  5. יש להקפיד שיהיו רווחים במקומות הנכונים. צריך רווח אחד אחרי סימני הפיסוק , . אין להשאיר רווחים לפני סימני הפיסוק.
  6. ההדפסה צריכה להיות איכותית.
סטודנט מותש מכתיבת העבודה
כתיבת המטלה על ידי מומחה לתחום!

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס במוסדות התקשורת אשר נלמד בבית ספר סמי עופר לתקשורת, המרכז הבינתחומי הרצליה.
הבמסגרתו בוצעה עבודת עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

להלן המטלה אותה נתבקשנו לבצע (מובהר בזאת שחברת WRITE2ME לא כתבה את ההנחיות העבודה. זכויות היוצרים שמורות ליוצר המסמך המקורי.)

  • אופן הסיקור של אירועים תקשורתיים מסוימים
  • “עימותים” בין מוסדות בנושא פעולת התקשורת
  • סיכום קצר (כפסקה)
  • רשימה ביבליוגרפית (לא נספרת במניין העמודים של העבודה), על פי כללי ה-APA.

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ב יסודות המחקר השימושי אשר נלמד במכללה למנהל במסגרתו בוצעה עבודת עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

יסודות המחקר השימושי – חלק ב’: מחקר עצמאי בצוותים (60 נקודות)

רקע למחקר:

אחרי כמה רפורמות במערכת החינוך, מגיע המפץ הגדול: שר החינוך שי פירון עומד להודיע על מהפכה שבמסגרתה יוכלו תלמידים להתקבל לאוניברסיטאות על סמך בחינות הבגרות בלבד בלי צורך לעבור בחינה פסיכומטרית. במילים אלה נפתחת הכתבה “מהפכה בחינוך: בחינת בגרות או פסיכומטרי” של שחר חי ותמר טרבלסי חדד שפורסמה לא מזמן ב Y-NET 8/1/2014 (ראה לינק:  https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4474348,00.html)

שנים רבות מתנהל ויכוח פילוסופי, חינוכי וחברתי במדינת ישראל על טיב ואיכות המבחן הפסיכומטרי ועל יעילות השימוש בו כמבחן מיון לאוניברסיטאות. (מבחן פסיכומטרי בעד ונגד )https://www.tostudy.co.il/maamar.aspx?id=392

קיימים קולות רבים המתנגדים למבחן עצמו ולשימוש בו (“שריד: ביטול הפסיכומטרי – צעד נכון”: https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3253903,00.html) לצד קולות רבים של אנשים התומכים בו (ראו קישור לכתבה: “כן לפסיכומטרי, כי לא כולם שווים” : https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3253990,00.html).

לסיכום, עבודה אקדמית ב סקירת ספרות היא  עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולות ניתוח ועיבוד מידע.  WRITE2ME מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות

[contact-form-7 id=”114″ title=”הצעת מחיר”]

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות