כתיבה מדעית להתמחויות תיאטרון ומחול – דר הניה רוטנברג – סמינריון

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס כתיבה מדעית להתמחויות תיאטרון ומחול אשר נלמד על ידי ד”ר הניה רוטנברג. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. הציגו סוגיה בהוראה שאתם מבקשים להתמודד איתה.

סמינריון במשפטים – דיון אזרחי – אוניברסיטת תל אביב

1.) לכתוב “הערת פסיקה” בתחום הפרוצדורה האזרחית.

2.) לחוות דעה באשר להחלטת בית המשפט העליון.

3.) לדון בהחלת ההחלטה על סיטואציה עובדתית שונה.

5.) להצביע על הקשיים שהיא מעוררת.

6.) להרחיב בדבר הרציונאלים העומדים בבסיסה.

7.) לקשר את הקביעות בה לסוגיות אחרות.

8.) מדוע (בהקשרים אחרים) ההחלטה- מעוררת קשיים נוספים?

רע”א 6558/99 נחום חבס נ’ דין חבס (2000.8.30), פסקה 7 לפסק דינו של השופט ברק ופסק דינה של השופטת שטרסברג-כהן.

רע”א 9308/08 אלול נ’ רביב (2009.4.21), פסקאות 5-4.

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני עבודה – המכללה האקדמית צפת

עב’ (ת”א) 5817/00 עד 5821/00 נגלר – אל על (15.11.2004).

  • פסקי-הדין, המאמרים, ומספרי הסעיפים בחוק הרלוונטי יאוזכרו בקצרה בגוף התשובה לעבודה בסוגריים. לדוגמה: “מסלול הרויזיה החוזי (מילפלדר) קובע כי שינוי חוזה יכול להיעשות רק בהסכמת שני הצדדים”.

לפני כארבעה חודשים התקיימה ישיבת צוות בבית האבות “בית חם” בה נדונה פרשיה שהייתה בחדשות באותה העת: התעללות מטפלים בקשישים סיעודיים בבית האבות בחיפה. מנהלת “בית חם” הסבירה באותה פגישה שעל מנת להתמודד עם חששות של מספר משפחות מהתעללות בדיירי המעון מעתה יתבקשו כל עובדי המעון להתקין על מכשירי הסלולרי הפרטיים שלהם יישומון (אפליקציה) בשם “SAFE” (להלן – סייפ).

סייפ הוא יישומון ידידותי לשימוש שפותח לשם קידום בטחון ושקיפות בשלל סוגים של מערכות יחסים (בני זוג שלא בוטחים זה בזו, הורים והמטפלות בילדיהם הרכים, הורים וילדים, עובדים בסקטורים שונים ועוד). מרגע שהיישומון מופעל הוא מנטר את מיקומו הגאוגרפי של הסלולרי ומקליט את הסאונד (הקולות) בסביבתו.

דיני תאגידים – המכללה למינהל

  1. ע”א 725/78 בריטיש קנדיאן בילדרס בע”מ נ’ אורן, פ”ד לה(4) 253 דיירים שרכשו דירות, גילו בסוף הפרויקט ליקויים רבים בבניה. הם רצו להגיש תביעה לחברת הבנייה אבל גילו שהיא בהליכי פירוק. לכן החליטו לתבוע את הכיס עמוק, המנכ”ל. ביהמ”ש קובע שהוא לא חב כלפיהם חובת זהירות אלא החברה. אבל לקח על עצמו את הפיקוח בעקבות פיטורים של חברת הפיקוח ולכן הליקויים נגרמו בגלל שלא היה מקצועי בתפקידו כמפקח והתרשל במקצועיותו.

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב כתיבה מדעית להתמחויות תיאטרון ומחול הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות