כתיבה משפטית אקדמית ופרקטית – המרכז הבינתחומי הרצליה – עבודה סמינריונית במשפטים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס כתיבה משפטית אקדמית ופרקטית אשר נלמד ב המרכז הבינתחומי הרצליה על ידי עו”ד זיו לידרור. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

האם מדובר ב”ידיעה משפטית” (כמו: “דיני נזיקין הם חלק מהמשפט הפרטי”) ואז מיותר ואף מסרבל להפנות למקור ביבליוגרפי, או לא (כמו: “בישראל חקיקת מגן עניפה בדיני עבודה”) ואז נדרשת הפניה.

 

סמינריון – דיני עונשין אשר – ד”ר חמדה גור-אריה

א. מדוע טענו שני הנאשמים כי לא ניתן להעמידם לדין בגין מעשי הגניבה בבלגיה, צרפת ואנגליה ומדוע קיבלה התביעה את הטענה ביחס לג’ורג’ אך דחתה טענה זו ביחס לסיגל. כיצד יפסוק בעניין בית המשפט.

ב. מדוע סיגל הועמדה לדין בעבירת קבלת דבר במרמה ומדוע טענה כי לא ניתן להרשיעה בעבירה זו. כיצד יפסוק בעניין בית המשפט.

ג. מדוע טען ג’ורג’ כי לא ניתן להעמידו לדין בגין עבירת הרצח ובחנו האם בית המשפט יקבל טענתו זו.

1) פסקי הדין בפרק “בידול המעשה ומיקומו בזמן ובמרחב”.

3) סעיף 9 לחוק סדר הדין הפלילי.

סיגל סיימה בקושי את לימודי בית הספר התיכון ולא השלימה את מבחני הבגרות. למרות זאת, החליטה שלא לתת לבעיה זו לפגוע בקריירה בה רצתה בבנק. לכן, משהגיעה בשנת 1990 לראיון עבודה בסניף בנק “אירופה-ישראל” בפתח תקוה, הציגה עצמה כבעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, שאותו סיימה בהצטיינות.

 

כתיבת עבודה אקדמית – מעבדה ניסויית – אוניברסיטת אריאל בשומרון

מערך המחקר יכלול תפעול ניסויי שיבדוק אחד מהדברים הבאים: הטיית סטטוס קוו כפועל יוצא של העדפה של מצב הקיים, הטיית הסטטוס קוו כפועל יוצא של ה endowment effect, או המנעות מהפסד.

 

תקשורת שיווקית משולבת – ד”ר רינת שאנן סצ’י

  • הגדרת הצורך בתכנית התקשורת- בעיה במוצר? חדירה לשוק חדש? מוצר חדש ולא מוכר?
  1. החלטות שיווקיות:
  • הצגת משתנה הבידול הנבחר והדימוי למוצר שתרצו להשיג באמצעות התקשורת השיווקית יוקרתי?
  • אפיון אסטרטגיית המיצוב למוצר ביחס למתחרים.

חלק שני – בריף תקשורתי:

  1. החלטות אסטרטגיות לתכנית התקשורת השיווקית-
  • החלטה על תקציב התקשורת השיווקית– על פי איזו גישה ייקבע התקציב?
  • החלטה על מרכיבי/ כלי התקשורת השיווקית בהם יעשה שימוש. לבחור בפרסום ובעוד מרכיבי/ כלי תקשורת שיווקית מבין: שיווק ישיר, שיווק אינטראקטיבי/ מקוון, קידום מכירות, יחסי ציבור, מכירה אישית ומדיה תומכת.
  • החלטה על הקצאת תקציב התקשורת השיווקית בין כלי התקשורת השיווקית השונים.
  • אפיון היעדים להשגה באמצעות התקשורת השיווקית במונחי השלבים השונים במדרג ההשפעות.
  1. החלטות הקשורות לכלי הפרסום בתקשורת השיווקית- החלטות מסר.

לסיכום, הכנת עבודות אקדמיות ב כתיבה משפטית אקדמית ופרקטית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות