ליווי מורים – אוניברסיטת בן גוריון בנגב – עבודה סמינריונית בחינוך

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ליווי מורים אשר נלמד ב אוניברסיטת בן גוריון בנגב. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

מטלה סופית:

א.         עליך לבחור סוגיה מסוימת ממערכת ביה”ס המהווה עבורך בעיה או אתגר

( לדוגמה : בעיות משמעת ,חרם חברתי, ניהול כיתה, שיעורי בית, התמודדות עם שונות בכיתה, עיצוב התנהגות , מוטיבציה , לקויות למידה  ודחייה חברתית. ) או כל נושא רלוונטי אחר.

ולציין  :

  1. הגדרת האתגר

א.         מה הרציונל בבחירת הסוגיה \אתגר  ?

ב.         תיאר את הסוגיה \ אתגר ?

ג.          איך התמודדת עם האתגר ? ואיך אתה מתאר את ההתמודדות שלך ( מה עזר או לא עזרה ? .

  1. בדיקת הספרות \המציאות

ד. לבחור מאמר (אפשר שנים ) שדן בסוגיה , לתמצת אותו בעמוד או עמוד וחצי ולכתוב במה המאמר עזר לך ( למשל להבין את סיבות הסוגיה , פתרונות ודרכי ההתמודדות ).

 

משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

דיני תכנון ובניה

הנושאים הוצעו על-ידי עו”ד יובל גלאון

חומר קריאה:

  1. פר’ א. נמדר, פגיעה במקרקעין – פיצויים בגין נזקי תוכנית.
  2. ד. לוינסון זמיר – פגיעות במקרקעין ע”י רשויות תכנון.
  3. אריה קמר – דיני הפקעת מקרקעין, מהדורה שישית.
  4. דר’ וינוגרד, דיני רשויות מקומית, כרך ב’, עמ’ 769-1031.

נושאים מוצעים לעבודות סמינריוניות:

  1. עקרון גמר המלאכה המנהלי בדיני התכנון והבניה.
  2. השיקול הקנייני כשיקול תכנוני.
  3. הרחבת זכות התביעה לפיצויים, בגין ירידת ערך, עקב תוכנית פוגעת.
  4. עוולה מנהלית – עכוב הליכי תכנון.
  5. היחס בין איחוד וחלוקה לבין הפקעה.
  6. סעיף 197 – תביעה בגין עיכוב הליכי תכנון.
  7. האבחנה בין שטח עיקרי לשטח שרות במשפט המשווה.

סקירה תיאורטית – מבוא לניהול וארגון א’ – המכללה למינהל

שאלה 2:

נתחו את רמת האפקטיביות של הצוות המתואר באירוע לפי שלושה  מאפיינים של צוותים אפקטיביים. הסבירו, פרטו והדגימו.

מעבר לכך: “ההנהלה לא עובדת בסנכרון ואין אווירה של תיאום ושיתוף פעולה”; “אין אנחנו ביחד בתוך הסיפור הזה”; “כל אחד מסתכל פנימה ולא מערכתית”; “כל אחד דואג לאינטרסים שלו קודם”.

מעבר לאמור לעיל תיארו הסמנכ”לים כמעט בקונצנזוס מלא כי מאז שהגיעו החדשים, הצוות כבר לא מה שהיה. “כל אחד מאתנו מתקשר עם המוכרים לו ודי נוצרו שתי קבוצות: חדשים מול וותיקים”. “התפקידים הפכו לעמומים, יש מלחמות גלויות וסמויות ביננו, כל אחד מנסה להראות בולטות על האחרים ולמצוא חן בעיני המנכ”ל, תהליכי העבודה לא סגורים עד הסוף ובמקומות בהם שניים או יותר סמנכ”לים צריכים לעבוד בשיתוף פעולה יש בלגן”. “מי משלם המחיר? כמובן כולנו והביצוע נדפק”. “ההתנהלות שלנו כהנהלה מחלחלת למטה לעובדים”.

הנהלת החברה התכנסה לדון בנושא תגמול אנשי המכירות שתפקידם למכור את מוצרי החברה בבתי החולים ולאנשי הרכש בקופות החולים בארץ. במסגרת הישיבה התנהלו דיונים נוקבים סביב סוגיית התגמול. מחד: “המוצרים שלנו איכותיים ובעלי שם בינלאומי. נציגי המכירות שלנו אינם צריכים להתאמץ במיוחד כדי למכור ולכן אין צורך לפתות אותם בבונוסים כבדים”, אמר המנכ”ל בתחילת הדיון “עם זאת חשוב לשמוע את דעותיכם”. בדקות הראשונות של הדיון עלו דעות אחרות בהנהלה הסותרות לחלוטין את עמדת המנכ”ל. עד שהמנכ”ל הרים את קולו ובפסקנות טען “אתם ממש חוטאים למטרה.

 

עבודה סמינריונית בחינוך – אלימויות בספרות – סמינר הקיבוצים

המטלה:

קראו את “המלשין”/דוד שיץ. הסיפור מצורף.

התייחסו למסופר באמצעות מרב המאפיינים, האבחנות והמושגים שנרכשו במהלך הקורס, ובהתבסס על הדגשים ששמנו בשיעורים ועל התובנות שהעלינו בהם

הנחיות:

  • הקפידו לכתוב את תגובותיכם/כן לסיפור כחיבור בעל רצף הגיוני ומתפתח.
  • יש לייחס את השימוש בקביעות/מאפיינים/רעיונות/מושגים למקורות הביבליוגרפיים שמהם הם לקוחים
  • אין להתייחס למקורות ביבליוגרפיים שאינם מופיעים בסילבוס ולא נידונו בקורס.
  • הקפידו על ציטוט מדויק מגוף הסיפור, ועל הפניה שיטתית אליו.

 

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב ליווי מורים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות