מבוא לאקונומטריקה א | אוניברסיטת בר אילן | STATA | כתיבת עבודה בתשלום

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לאקונומטריקה א’ (66-236)  אשר נלמד במוסד האקדמי אוניברסיטת בר אילן
הבמסגרתו בוצעה עבודת עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

להלן המטלה אותה נתבקשנו לבצע (מובהר בזאת שחברת WRITE2ME לא כתבה את ההנחיות העבודה. זכויות היוצרים שמורות ליוצר המסמך המקורי.)

מבוא לאקונומטריקה א – ניתוח נתונים בעזרת תוכנת סטטה (Stata)

מודל מוכר במימון הוא מודל ה- CAPM (Capital Assert Price Model). המודל מתא את התשואה של מני מסויימת כפונקציה של התשואה של תיק השוק, כאשרק תיק השוק פירושל ממוצע משוקלל של כל המניות הנסחרות בבורסה.

בשלב ראשון יש לאמוד את מודל ה-CAPM מתחום המימון. לפי מודל ה-CAPM  הרשר בין תשואת נייר הערך הבודד, לביו התשואה של תיק השוק, נתון על ידי המשוואה הבאה

(1) SR-RFR=a+B(MR-RFR) +u

שימו לב שמשמעות המודל שעודף התשואה של מניה בודדת כלשהי, על תשואת נכס חסר סיכון (אג”ח) מושפע לינארית מעודף התשואה של תיק השוק (S&P 500), על תשואת נכס חסר סיכון (אג”ח).

א. אמדו את המודל ופרשו את משמעות האומדנים למקדמים.

ב. האם מקדמים אלו מובהקים בר”מ מקובלת?

ג. באיזה רמת מובהקות מינימאלית הם מובהקים?

ד. בחנו את ההשערה שהמקדם B שווה ל-1. מה  משמעות המסקנה שהגעתם אליה?

ה. בחנו את ההשערה שהמקדם B שווה ל -0.5

ו. בחנו את ההשערה שהמקדם B שווה ל-  -1.5 (מינוס אחד וחצי)

את משווה מספר (1) ניתן להציג גם בצורה קצת שונה

(1a) SR=A +BMR +(1-B)RFR +u

שימו לב שמשוואה זו הינה שקולה מתמטית למשוואה מספר 1 (מודל CAPM)

ז. אמדו את משוואה 1a. האם האומדנים שהתקבלו כאן זהים לאלו שהתקבלו באמידת משוואה (1)?

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מתודולוגיה מתקדמת בסוציולוגיה (Advanced Methods in Sociology )  אשר נלמד במוסד האקדמי האוניברסיטה העברית  הבמסגרתו בוצעה עבודת עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

Fertility may be driven by literacy rates as well as the use of contraception. Here we are interested in testing whether both literacy and use of contraception help to explain the level of fertility. We are interested in the following model,

fertility =  b0 + b1*(literacy) +b2*(contraception) + e                      Model 2

  1. (2 points) What are b0, b1 and b2? Write a “mishpat savta” for each explanatory variable explaining the relationship between fertility, contraception and literacy in this model.
  2. (2 points) Calculate the intercept and two slope coefficients using a series of linear bivariate regressions and what has been learned in class. You must show your work in a do-file that runs in STATA.
מבוא לאקונומטריקה א - אוניברסיטת בר אילן
מבוא לאקונומטריקה א – אוניברסיטת בר אילן

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לאקונומטריקה  אשר נלמד במוסד האקדמי אוניברסיטת תל אביב הבמסגרתו בוצעה עבודת עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

 חלק ב’ (35%) – איסוף, ניקוי וניתוח הנתונים הגולמיים.

עליכם להוריד נתונים (רשמיים) לגבי:

  • מספר תאונות דרכים (או הרוגים בתאונות דרכים) במדינות שונות בארה”ב (לפחות 10 מדינות), במספר שנים שונות (לפחות שנתיים לכל מדינה). דוגמא למקור מהימן לנתונים אלו הינו: https://www.nhtsa.gov/NCSA . באתר ניתן למצוא נתונים ברזולוציות שונות לגבי תאונות דרכים במדינות שונות.
  • נתונים לגבי מחירי דלק, ונתונים לגבי המצב הכלכלי במדינות הללו באותם השנים. בחרו משתנים חשובים לדעתכם למודל.

הסבירו מהם מקורות הנתונים, תהליך בניית מסד הנתונים הסופי שלכם, וניקוי הנתונים (תצפיות חריגות וכולי), במידה והיה צורך. הציגו סטטיסטיקה תיאורית של המשתנים החשבים לדעתכם, של מסד הנתונים הסופי.

 

לסיכום, עבודה אקדמית ב מבוא לאקונומטריקה א – אוניברסיטת בר אילן  היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח מאמרים ותכנון מחקרי.  WRITE2ME מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות