מבוא לממשל ופוליטיקה – אוניברסיטת בר אילן – סמינריון בכלכלה

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לממשל ופוליטיקה אשר נלמד ב אוניברסיטת בר אילן. במסגרת הכנת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

לבחור סרט קולנוע- שישמש כמקרה הבוחן של העבודה ולנתח לאור כלים תיאורטיים.

סמינריון במשפטים – דיני עבודה – המכללה האקדמית צפת

מנהלת הסניף, חזרה ודחתה את דרישתה של יונה. יונה הגישה מכתב התפטרות המודיע על התפטרותה מעבודתה בשל הרעת תנאים תוך מתן הודעה מוקדמת כדין. יונה תובעת פיצויי פיטורים.

איזה טענות משפטיות יכולה לטעון יונה? האם היא זכאית לפיצויי פיטורין?

חלק מהדיירים בבית האבות סובלים מהשמנת יתר. בעקבות כך, החליט מנהל בית האבות לפטר את מיכאל, אחד העובדים הסובל מהשמנת יתר וממשקל כבד. מיכאל טוען שמשקל היתר שלו מעולם לא הפריע לו לבצע את עבודתו כראוי. מנהל בית האבות טוען שחשוב שהעובדים ייתנו דוגמא אישית לדיירי בית האבות.

איזה טענות משפטיות יכול להעלות מיכאל?

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני תאגידים – המכללה למינהל

חוק החברות, סעיפים – 252-267, 268- 284.

  1. ע”א 9183/99 בני פניגשטיין נ’ חברת חברי המהפך מחצבות בע”מ (נבו) בני הוא מנכ”ל חברה שעבדה עם צ’קים מעותדים, הוא חותם על צ’קים גם כשכבר ידע שהחברה בקשיים. ספקים שלאחר הסדר נושים גילו שרק המובטחים יזכו לראות את כספם בחזרה החליטו לתבוע את בני באופן אישי. הם טוענים לרשלנות, תרמית, הפרת עוולה חקוקה (חוק העונשין בנוגע לחתימת צ’קים כשהחברה לא תכסה אותם) וחוסר תום לב. מחוזי מקבל, עליון דחה. קובע שפניגשטיין ללא ידע שהחברה לא תכסה את הצ’קים ומתפקידו עליו להמשיך לעיתים לגלגל את החוב הלאה ולא להפסיק לנהל את החברה גם כשהיא בקשיים.
  2. ע”א 741/01 קוט נ’ עזבון ישעיהו איתן ז”ל ואח’, (נבו) בעל מניות המיעוט זומן לישיבה ובה הסבירו לו שיש צורך בעוד כסף לחברה, מי שלא ישלם ידולל, הוא דולל ל1% מכוון ולא שילם. הסתבר שהנתונים שהוצגו היו שגויים ולכן שאר בעלי המניות (ארבעה אנשים) חווים אליו בחובת אמון מכוון והם כינסו את הישיבה והציגו את הנתונים.
  3. ע”א 407/89 צוק אור בע”מ נ’ קאר סקיוריטי בע”מ, פ”ד מח(5) 661.

הטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית – פרופסור מאיר לוטן

  • אברג’ל מ, ורנר ש. עמדות הציבור כלפי אנשים עם מוגבלות שכלית בחינת -תרומתו של שינוי המונח “פיגור שכלי” ל”מוגבלות שכלית”. קרן שלם, 2014. הורד מאתר קרן שלם ב-26 ליוני 2015

http://www.kshalem.org.il/pages/page/28

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב מבוא לממשל ופוליטיקה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות