מבוא לניהול וארגון – המכללה למינהל – סמינריון

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לניהול וארגון אשר נלמד ב המכללה למינהל על ידי ד”ר דבורה גלר, רויטל אלטברגר. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

קראו את הקטעים מתוך הכתבה בכלכליסט על שלמה ינאי בעת כהונתו כמנכ”ל טבע )פרש ב 2102(  וענו על השאלה שבסופם.

“…בסוף – ואת זה יגיד לך כל מנהל, מפקד או מנהיג פוליטי – יש מה שנקרא הבדידות של המחליט. בסוף יש אחד שנושא באחריות, לטוב ולרע, ושצריך לקבל את ההחלטה. בשפה העברית את המילה אחריות אי אפשר להגיד ברבים. לכן אתה צריך לשאוף לקבל את מגוון הדעות הרחב ביותר שאתה יכול. זה עוזר לך להחליט, כי בסוף אנחנו בני אדם, ובני אנוש טועים ועושים שגיאות, ואין דרך אמיתית למנוע את זה.

אבל אחד הדברים שלמדתי זה שהוא גם לא יכול ללמוד הכל. “ככל שאתה בתפקיד בכיר יותר הצורך להיות מומחה בתחום הספציפי קטן. אתה צריך להישען על הידע היותר מקצועי ומעמיק של המנהלים שלך ולסמוך עליהם. להבין שאתה לא יכול להיות גם רופא, גם דוקטור לכימיה וגם דוקטור לכלכלה, כי אלו עולמות תוכן שונים. אתה צריך הבנה מספקת כדי לשאול את השאלות הנכונות ולקבל את ההכרעות, ותכונה נוספת שאתה נדרש לה היא היכולת לנהל מנהלים.”אפשר לצמצם אותן, ובשביל זה צריך לפעול בצוות ולא בסולו.”

“מנהל צריך להוביל תהליך אינטלקטואלי שמתוכו הוא גוזר את החזון ואת האסטרטגיה, והתהליך הזה כולל רכיב חשוב של עבודת צוות .מאפיין בסיסי שצריך להיות למנהל הוא מנהיגות: לדעת להגדיר לאנשים כיוון, חזון, יעדים; ולדעת לרתום את האנשים להשיג את היעדים. כדי לעשות זאת אתה גם צריך הבנה כוללת ומעמיקה של הסביבה שבה פועלת החברה ושל המגמות שיעצבו את עתידה.”

 

עבודות אקדמיות – משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

(4)        בין ישראל לעמים

  1. a. מעמד ההסכמים שבין ישראל והרשות הפלסטינית
  2. b. משפט גדר ההפרדה

[סיכום טענות הצדדים ניתן למצוא באתר:

http://www2.colman.ac.il/law/concord/separation_barrier/icj_main.asp

  1. i. גדר ההפרדה במשפט הבינלאומי – האם מותרת גדר בטחונית?
  2. ii. תפקידו של בית הדין הבינלאומי לצדק

iii.         מעמד הפלסטינים במשפט הבינלאומי

  1. iv. גבולות מדינת ישראל – מעמדו של הקו הירוק במשפט הבינלאומי

(5)        דיני הכיבוש [בעיקר Kretzmer] לאור מצב הלחימה ביהודה ושומרון

  1. a. חוקיות הגירוש על פי המשפט הבינלאומי
  2. b. חוקיות הריסת בתים על פי המשפט הבינלאומי
  3. c. חוקיות מעצרים מנהליים על פי המשפט הבינלאומי.

עבודות אקדמיות בתשלום – שיווק מדיה

גוף העבודה

  1. מאפייני ענף התקשורת )5 נק(‘: התייחסו לזכיינים ולבעלי ההון אשר שולטים בערוץ שמשדר את התכניות שבחרתם? באיזה אופן יש להם נגיעה לתכנית המשודרת? )למשל:

מאכלים לא כשרים בערוץ 20(? האם התכנים המשודרים עלולים לפגוע בזכיין )אילנה דיין ,רביב דרוקר(? כמה כסף משקיע הזכיין בשתי תכניות אלו?

  1. שכנוע וכוחם של גופי מכירת המדיה )10 נק(‘: התייחסו למבנה התכנית, למי שמופיע בה )מגישים, שופטים ,משתתפים( לצילומים כאלמנט שכנוע )צילומי תקריב ואוכל בתנועה בתכניות בישול( תדירות הופעת דמויות מסוימות בתכנית ,ביחס לדמויות אחרות )השופטים ביחס למתמודדים, מתמודדים מסוימים ביחס למתמודדים אחרים(, האם חלוקה זאת משכנעת אתכם לצפות בתכנית .כיצד מתבטאות הדמויות המרואיינות )התייחסו לאתוס לוגוס ופאתוס והתאמת המגיש לתכנית(. עד כמה הזכיין מעודד צפייה בתכנית באמצעות  )פרומואים, שימוש מדיה דיגיטאלית, פרסים, אטרקציות אחרות(.
  2. רגולציה בשוק התקשורת )5 נק(‘: כתבו מהם חוקי הרגולציה הרלוונטיים לתכניות שבחרתם? בהתייחס לתכניות שבחרתם פלחו את שכיחות הופעת הדמויות על פי קבוצות )האם יש “הגחכת” דמויות(, וכן את מדד שליליות הדמות )במידה והנושא רלוונטי לתכניות שבחרתם( האם בעיתית לילדים? )תלוי בשעת השידור(
  3. תוכן שיווקי ושילוב אייטמים יחצ”ניים )30 נק(‘: ציינו היכן מסתתר התוכן השיווקי

)פרסום סמוי( ושיתופי פעולה עם יצרנים בתכניות שבחרתם ,איך הוא בא לידי ביטוי, האם הוא משתלב כהלכה מבחינת התוכן )על פי הפרמטרים שנלמדו(? האם התסריט הותאם לתוכן השיווקי? כיצד התוכן השיווקי בא לידי ביטוי מבחינה ויזואלית) מה משך הזמן שהוא מוצג על המרקע? האם רואים בברור את שם המותג?(, האם התוכן השיווקי הויזואלי מגובה בתוכן שיווקי שמיעתי )כלומר גם רואים וגם שומעים את שם המוצר(, האם התוכן השיווקי מגובה בפרסומת למוצר בהפסקת הפרסומות ,כמה פעמים ומשך הזמן בשניות מתעכבים עליו ?)

 

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב מבוא לניהול וארגון הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות