מבוא לסוציולוגיה של החינוך – סמינר הקיבוצים – עבודה סמינריונית בחינוך

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לסוציולוגיה של החינוך אשר נלמד ב סמינר הקיבוצים. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

מבוא לסוציולוגיה של החינוך - סמינר הקיבוצים - עבודה סמינריונית בחינוךו. כיצד מצב של אי שוויון משמר ומנציח את כוחן של הקבוצות החזקות בהקשר החינוכי והבית ספרי?

 

סמינריון במשפטים – דיני חוזים – ד”ר עלי בוקשפן

כריסטינה השיבה כי לחברה אין כל זכות לבטל את החוזה, וכי החוזה שריר וקיים. אדרבא, טענה כריסטינה, החברה היא זו שהפרה את החוזה, ואם בכלל- היא זו שרשאית להחליט אם לבטלו או לא. ברוח דברים אלה, כעבור מספר ימים כריסטינה פנתה לבית-המשפט המוסמך כדי לקבל צו המורה לחברה לקיים את חיוביה החוזיים וכן לספק את הטלוויזיות במועד הקבוע בחוזה בתמורה ל-70,000 ש”ח בלבד.

תרחיש ב’: כריסטינה התנצלה וציינה כי היא “שכחה מכך לגמרי ומיד תעביר את הכסף”, תוך כדי שהיא מוסיפה שהיא חייבת לקבל את הטלוויזיות במועד, שאם לא, לא תוכל לשדר כלל משחקים בבר ו”אף לקוח לא יגיע”. מיד לאחר סיום השיחה כריסטינה העבירה לחברה שיק (צ’ק) דחוי, המתוארך לסוף החודש, בסך 50,000 ש”ח. מאוחר יותר באותו יום, כריסטינה פנתה לחברת “דני תָּאֵב תקשורת ויחסי ציבור” על מנת שתנהל עבורה את פעילויות הפרסום ויחסי הציבור של הבר המחודש בקרב לקוחות פוטנציאליים. בתמורה לשירותים אלו, כריסטינה שילמה 25,000 ש”ח לחברה.

הטלוויזיות לא סופקו עד ה-14 ביוני. כריסטינה הנזעמת התקשרה לנציג חברת “מחסני קולנוע” אשר הסביר כי, כפי שכבר נמסר לה בעבר, עקב שביתת העובדים, החברה לא תוכל לספק את הטלוויזיות במועד. כריסטינה פנתה לחברת “עולם הסינמה” וביקשה לרכוש באופן מיידי את הטלוויזיות תמורת 125,000 ש”ח.

 

סמינריון – דיני תאגידים ודיני ניירות-ערך – הקריה האקדמית אונו

יש לבצע חיפושים במאגרים מקוונים שונים, כגון אתרי: רשות התאגידים, רשות ניירות ערך, הבורסה לניירות ערך, בית המשפט ונבו.

פרטים הנוגעים להליכים משפטיים (תביעה ייצוגית, תביעה נגזרת, הרמת מסך) ניתן למצוא בכל אתר משפטי מקוון (נבו, תקדין ודינים).

2.5. שינוים ב: שם/ תקנון.

  1. הביאו דוגמה של מקרה שבו בית המשפט דן בטענה של הרמת מסך בשנה האחרונה. האם בית המשפט הרים מסך במקרה הנדון? אם כן- באיזו עילה? אם לא- מדוע?
  2. ציינו את הפרטים לגבי החברה הציבורית/ חברת איגרות החוב:

4.1. תחום הפעילות.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב מבוא לסוציולוגיה של החינוך הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות