מבוא לקרימינולוגיה – ד”ר אבי ברוכמן – עבודה סמינריונית במשפטים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לקרימינולוגיה אשר נלמד על ידי ד”ר אבי ברוכמן. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. פשע- עבריינות- סטייה
  2. גנטיקה ופשיעה
  3. הורמונים והתנהגות עבריינית
  4. ליקויים מוחיים ועבריינות
  5. הפרעה נפשית ואחריות פלילית: הפרעת אישיות אנטי סוציאלית
  6. הפרעה נפשית ואחריות פלילית: פסיכוזה
  7. הפרעות בשליטה על אימפולסים )הימור פתולוגי/ קלפטומניה/ פירומניה(: אטיולוגיה
  8. הפרעת אישיות אנטי סוציאלית: אטיולוגיה
  9. עבריינות עולים חדשים/מהגרים
  10. עבריינות בני נוער ממוצא סוציו אקונומי גבוה: תיאוריות ומחקרים אמפיריים להסבר התופעה
  11. עבריינות בני נוער ממוצא סוציו אקונומי נמוך: תיאוריות ומחקרים אמפיריים להסבר התופעה
  12. רצח סדרתי: הסברים פסיכולוגיים או ביולוגים או חברתיים לתופעה
  13. אונס: תיאוריות פסיכולוגיות להסבר התופעה
  14. אונס: תיאוריות פמיניסטיות להסבר התופעה
  15. אונס: השפעות קצרות וארוכות טווח
  16. הקשר בין שימוש בסמים לעבריינות
  17. מריחואנה וחשיש שאלת ללגליזציה
  18. התמכרות לסמים תיאוריות ביולוגיות או פסיכולוגיות או חברתיות
  19. עבריינות צווארון לבן: אטיולוגיה
  20. שיפוט מוסרי והתנהגות עבריינית

שיווק באמצעות האינטרנט – המרכז ללימודים אקדמיים

  1. הבאת גולשים לאתר: א. קידום האתר (SEO),(לדוג’ מילות חיפוש, קישורים, תוכן) ב. פרסום בגוגל AdWords, ג. פרסום בפייסבוק. יש להשתמש בכל שלושת הערוצים. יש להשתמש לפחות ב 5 מרכיבים בכל ערוץ. יש לתאר את דרך הפעולה, את רציונל השילוב בין הערוצים, לנמק איזה חלק מהיעד יושג בכל ערוץ ולאיזה קהל מטרה הוא מופנה (מפרק הפילוח-סעיף 6 לעיל).
  2. שיפור יחס ההמרה- התוויית אסטרטגיה להגברת ואספקת ביקושים: יצירת ערך ללקוח מהמוצר/שירות, מהאתר/דף הנחיתה, ומתהליך המשלוח והמעקב. יש להשתמש ב-10 מרכיבים לפחות (כפי שמפורט בסעיף 9.1 להלן, ונוספים המפורטים בשקפים מספר 11-21 בהרצאה מספר 5-ערך ללקוח).

9.1 הדיון בשיפור יחס ההמרה צריך להתמקד בניתוח מודעת AdWords בהתאם לממדים הבאים:

א. מיקום המודעות (מעל תוצאות החיפוש, בצד תוצאות החיפוש, בדף מספר 1 או אחר).

ב.  מילות/ ביטוי החיפוש שנעשה בהן לדעתכם שימוש במודעה. (יש לצרף צילום מסך של המודעה ודף הנחיתה).

ג. איכות דף הנחיתה (לפי הקריטריונים של (AdWords.  בנוסף: הערך ללקוח שנותן דף הנחיתה (ויזואלי, תוכן, פרסונליזציה, מעשי, ונוספים כפי שתמצאו לנכון).

ה. הנעה לפעולה.

  1. מה לדעתכם יש לשפר באתר/בדף הנחיתה ובכלל, גם כתוצאה מביצוע הניתוח של שני האתרים.
  2. שימוש בשלושה אתרים משנת 2014 ואילך.

דיני ראיות – הקריה האקדמית אונו – ד”ר דנה פוגץ’

ה. השר לביטחון פנים הוציא תעודת חיסיון על מנת לחסות את האמצעים הטכניים בהם השתמשו השוטרים בחקירתם לתפיסתו של שאולי עם הסמים. סנגורו של שאולי הגיש עתירה לגילוי ראיה (להסרת החיסיון) לבית המשפט העליון. בית המשפט העליון, סרב להסיר את החיסיון וטען כי אינו הגורם המוסמך אליו יש לפנות בעתירה דנן.

ו. עורך דינו של שאולי הגיש ערעור לבימ”ש העליון על הכרעת הדין המרשיעה, בין נימוקיו ביקש עורך הדין כי ערכאת הערעור תתערב בממצאי המהימנות של העדים אשר העידו בפני בימ”ש המחוזי.

אתרו את הסוגיה/הסוגיות הרלוונטיות לכל קביעה, ונתחו אותן בהקשרן.

———————————————

הידעת? סמינריון בחינוך יכול להיות גם על התנהגות עבריינית.

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני חוזים – המכללה האקדמית צפת

מנכ”ל מח”ל, מר ידין קדמי, התקשה להסתיר את התלהבותו מן הפיתוח המקורי, אך דרש תחילה הבטחה מנציגי החברה כי לא ינהלו משא ומתן להפצת המוצר עם צדדים שלישיים .החברה הסכימה לדרישה, אך הגיבה בדרישה משלה שלפיה ההסכם, אם יושג כזה, יערך בכתב ובחתימתם של הצדדים )שהרי רק כך תוכל להעבירו לעורך דינה לשם הערותיו(. דרישתה זו נתקבלה על ידי מח”ל.

במהלך אותה פגישה הגיעו הצדדים להסכמות בנושאים מגוונים ,ובהם עלויות, כמויות ומועדי אספקה, אך אורך תקופת האחריות שתעניק החברה לרוכשי המוצר וכן קשת הצבעים שבהם ישווק ההתקן – נותרו לסיכום עתידי.

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב מבוא לקרימינולוגיה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות