מבוא לשיטות משפט – ד”ר שוקי פרידמן – עבודה סמינריונית במשפטים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לשיטות משפט אשר נלמד על ידי ד”ר שוקי פרידמן. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

הצעת הקודיפיקציה האזרחית הישראלית (הצעת חוק דיני ממונות, התשע”א-2011).

 

כתיבת סמינריון – דיני חוזים – פרופ’ חנוך דגן

בני הזוג התלהבו אך החליטו לערוך בדיקות נוספות בטרם יקבלו החלטה על רכישת דירה בפרויקט. מאחר שדליה ידעה שהפרויקט מבוקש וחששה מהרחבת הבניה על חשבון גינות המשחקים, היא נכנסה לאתר האינטרנט של עיריית חיפה ובדקה את התב”ע (תכנית בניין עיר) החלה על הפרויקט. לשמחתה, ראתה דליה כי השטח הצמוד למגדל 1 מוגדר בתכנית כ”שטח ציבורי פתוח” שלא ניתן לבנות עליו.

לאחר שבועיים חזרו בני הזוג למשרדי “בית ופארק” כדי לחתום על חוזה הרכישה. כאשר נציג החברה ביקש מהם לבחור את המגדל בו ירצו לגור השיבו בני הזוג שהם מעוניינים בדירה במגדל 1, וציינו שהם הורים לילדים קטנים ושהם מעוניינים בדירה במגדל זה מכיוון שיהיה צמוד לגינת משחקים. נציג החברה חייך ואמר “אתם עושים את עסקת חייכם, לא תתחרטו”. במבוא לחוזה הרכישה עליו חתמו דליה ורון נכתב כי הקונים מבקשים לרכוש דירה בפרויקט שיכלול מגדלי מגורים, שטחים ציבוריים ושטחי מסחר, וכי “פיתוח השטחים הציבוריים ושטחי המסחר יבוצע בהתאם לשיקול דעת המוכרת”.

לאחר שנתיים קיבלו דליה ורון הודעה מחברת “בית ופארק” לפיה בניית הפרויקט הושלמה ומגדלי המגורים מוכנים לאכלוס. בני הזוג מיהרו לנסוע אל מתחם הפרויקט ולהתרשם, וגילו להפתעתם שהשטח הצמוד למגדל 1 הוא מגרש עפר ריק.

 

סמינריון – סוגיות בדיני תאגידים וניירות ערך – המרכז האקדמי למשפט ולעסקים

  1. מבוא לשיטות משפט – ד"ר שוקי פרידמן - עבודה סמינריונית במשפטיםעסקאות עם בעלי עניין: עניין אישי שלילי
  2. מימון דק, הרמת מסך והדחייה
  3. חלוקת דיבידנד
  4. תביעה נגזרת
  5. תובענה ייצוגית

 

יסודות הניהול – ד”ר עתליה תובל

  1. מהו היעוד ומהו החזון הארגוני? נתחו את החזון באמצעות המודל של קונגר. חוו דעתכם באיזו מידה מוטמע החזון.
  2. מהם לדעתכם האתגרים העומדים בפני ההנהלה כיום, ומה הייתם ממליצים לעשות על מנת להתמודד בהצלחה עם אתגרים אלה לפי מה שלמדתם?

 

אסטרטגיה עסקית – ד”ר מיכאלה אלרם

  1. מי הן הקבוצות האסטרטגיות בהן מתחרה?
  2. מהם כישורי הליבה?
  3. מיפוי במודל האסטרטגיות הגנריות של פורטר ושל מינצברג.

ב.) מהן החלופות העומדות בפניה?

ג.) מדוע נכשלה בסין- לפי הקונספטים.

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב מבוא לשיטות משפט הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות