מבוא לתיאוריות פוליטיות – המרכז הבינתחומי הרצליה – כתיבת סמינריון

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לתיאוריות פוליטיות אשר נלמד ב המרכז הבינתחומי הרצליה. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

ו. לתהליך הכשרתו.

 

סמינריון – תדריך מסייע לכתיבת עבודות – המרכז ללימודים אקדמיים

במידה וכלי המדידה יהיה שאלון, יהיה צורך להתייחס להיבטים הבאים:

  1. מספר הפריטים. באופן כללי ובממדים השונים בשאלון. יש לציין את מספרי הפריטים בכל ממד, שכן אלה עשויים להיות מפוזרים בשאלון. פירוט שלהם עשוי להקל על עריכת הניתוחים הסטטיסטיים בהמשך.
  2. טווח התשובות ופריטים הפוכים. יש לציין את טווח ההסכמה עם כל היגד בשאלון. כמו כן, יתכן שעבור חלק מהפריטים מידת הסכמה גבוהה תבטא דווקא רמה נמוכה של התכונה הנמדדת.
  3. מהימנות עקיבות פנימית. יש לחשב מהימנות עקיבות פנימית- אלפא של קרונבאך- עבור השאלון כולו ועבור כל ממד בנפרד. מהימנות עקיבות פנימית היא מדד המאפשר לדעת עד כמה כל הפריטים בשאלון בודקים את אותו עולם תוכן. אנו מצפים, כי במצב בו אדם יהיה גבוה במאפיין מסוים, הדבר יבוא לידי ביטוי במידת הסכמתו עם כל ההיגדים בשאלון ולא רק עם חלקם. רמה סבירה של מהימנות עקיבות פנימית היא 0.6; רמה גבוהה היא 0.8 ומעלה. ניתוח המהימנות מאפשר לנו לזהות פריטים, הפוגעים ברמת המהימנות של השאלון. פריטים אלה ניתן להסיר (לאחר התייעצות עם מנחה העבודה). חשוב לציין בסעיף ‘כלי המחקר’ אילו פריטים הוסרו ומאילו ממדים בשאלון.

בשאלונים מסוימים יהיה צורך לחשב מהימנות עבור כל ממד בנפרד, אך לא עבור השאלון הכללי. השאלות בכל ממד מתייחסות לעולם תוכן נפרד.

 

מאמרים אקדמיים – ניהול מותגי ספורט – ד”ר מיכאלה אלרם

2.) מהו גודל שוק החסויות בעולם?

3.) מדוע חסות חשובה בנושא של מיתוג?

 

לוחמת מידע – האקדמית גליל מערבי

  1. הצגת המקרה: אופי העברה, היכן ומתי נערכה, תיאור הקורבנות והנזק שנגרם.
  2. הסבר על סוג העבירה, מאפייניה והתייחסות החוק הישראלי לעבירה זו.
  3. דוגמאות נוספות ואירועים דומים שקרו בעבר בארץ ו/ או בחו”ל.
  4. נספח: הכתבה כפי שפורסמה בעיתונות הכתובה- ידיעות אחרונות, ישראל היום, מעריב או הארץ או העיתונות הדיגיטאלית- HAARETZ ,NRG ,YNET.

 

פיתוח תקשורת ומיומנויות אישיות וחברתיות – הקריה האקדמית קריית אונו

ארבעת מרכיבי ה– SOLA:

Self- השינויים והמיומנויות החדשות מול מצבים מעכבים ומקדמים שאפשרו צמיחה, גדילה ותובנות ומהן?

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב מבוא לתיאוריות פוליטיות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות