מבוא לתרבות הסייבר – ד”ר משה אלחנתי – סקירה תיאורטית

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לתרבות הסייבר אשר נלמד על ידי ד”ר משה אלחנתי. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

תרבות הסייבר, כך נטען, נבנתה על כמה נדבכים היסטוריים ובעיקר, על היתוך בין תרבות-הנגד לבין עולם המחשבה הקיברנטית. לכאורה, המזיגה בין שתי התרבויות הללו נראית פרדוכסלית, אלא שהתבוננות קרובה בסוכני השינוי עצמם  ובמוצרי התרבות של התקופה בה כוננה וגובשה תרבות הסייבר, מגלה דווקא שהחיבור היה טבעי ואף מתבקש. דמותו ומעשיו של סטיוארט בראנד משקפים, במובן זה, את המהלך שהוליד את התרבות הדיגיטלית והשיח שלה. יש לתאר ולהסביר את האידיאולוגיה הקיברנטית (בהסתמך כתבי נורברט וינר) ואת האופן בו קשרו בראנד ואחרים בין הקיברנטיקה לבין האידיאלים של תרבות הנגד, החל משנותיו בקומונה USCO עבור ב”קטלוג” ועד לכינונה של קהילת ה WELL הוירטואלית.

 

סמינריון – תכנון ובקרה בחינוך – המרכז ללימודים אקדמיים

  1. מהם הגורמים המעכבים בהשגת היעדים שנבחרו ? יש להתייחס הרחבה לרכיבים השונים העומדים לרשותכם בתוך בית הספר/ מחוץ לבית הספר/ בקהילה/ ברשות המקומית/ מטעם משרד החינוך ועוד. נא להציג לפחות 4 גורמים ולנמק אותם עם הצגת דוגמאות מתאימות.

 

סקירה תיאורטית – מבוא היסטורי לפוליטיקה בת-זמננו – האוניברסיטה העברית הר הצופים

  1. המושגים או התופעות הפוליטיות קשורים האחד בשני. הקשר או ההשפעה ההדדית ויחסי הגומלין בין המושגים מתקיימים וניתנים לזיהוי לא רק במובן האנליטי (למשל, כיצד התבססות המדינה משפיעה על היווסדות המשטר) אלא, ואולי אף יותר, במישור ההיסטורי. לאחר התייחסות לקשר בין שני המושגים במישור האנליטי, יש להתייחס לאופן בו שני המושגים נקשרים האחד בשני בספר. האם היחסים בין התופעות הפוליטיות ניתנים לאפיון כיחסי עימות, השלמה, תלות, או כל סוג יחסים אחר? כדי להבין טוב יותר את טיב הקשר בין המושגים בהקשר ההיסטורי שלהם, יש להישען על מקור היסטורי אחד לכל מושג מתוך רשימת הקריאה (למשל, רוברט פקסטון על הפשיזם).

 

דילמות אסטרטגיות אמריקאיות מ 1945- ועד ימינו – המרכז הבינתחומי הרצליה

  1. יש להתייחס למקרה הבוחן גם בממד השוואתי. דוגמאות:

– העוסק ביחסי הבית הלבן ומחלקת המדינה בממשל טרומן ערב הקמת מדינת ישראל יתייחס לדפוס יחסי הבית הלבן ומחלקת המדינה בממשל טרומן בכללותו.

– העוסק בתנועת המחאה נגד המלחמה בוויטנאם יתייחס לדפוסי המחאה נגד מלחמת עיראק השנייה.

– העוסק בנאום אובמה בקהיר יתייחס לאסטרטגיה שניסה אובמה לקדם גם בגזרות עולם אחרות.

 

לסיכום, כתיבת עבודה סמינריונית בתשלום ב מבוא לתרבות הסייבר הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות