מקורות ישועים על המזרח התיכון וקרן אפריקה – לאונרדו כהן – כתיבת סמינריון

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מקורות ישועים על המזרח התיכון וקרן אפריקה אשר נלמד על ידי לאונרדו כהן. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) יחסים בין קתולים, אתיופים ומוסלמים בקרן אפריקה וחצי האי הערב (1630-1660).

 

סמינריון – פרוצדורה – פרופ’ איסי רוזן צבי

אבי, נעמי וברוך אסולין הם בני משפחה ואנשי עסקים ממולחים. השלושה זיהו שמחירי הדיור המאמירים עשויים להביא רבים לתור אחר אפשרויות זולות בתחום הנדל”ן, והחליטו לנצל את ההזדמנות. לפיכך הציע ברוך, אבי המשפחה, כי השלושה יקימו קבוצת חברות, שתהיה בבעלותו, אשר מטרתה לקדם פרויקטי בינוי באמצעות קבוצות רכישה. קבוצה זו תפעל תחת המותג “אסולין נדל”ן”: חברת “אסולין-בניה” תהיה אמונה על תכנון ובניית הדירות; חברת “אסולין-כספים” תהיה המוטב לכספים שיתקבלו מלקוחות; וחברת “אסולין-מכירות” תפעל לשיווק הדירות, תחתום על חוזי הרכישה ותנהל את הקשר עם הרוכשים.

נדב, עת שוטט לתומו ברחבי המרשתת, נחשף לפתע לפרסומת מפתה לרכוש דירה חדשה במחיר אטרקטיבי. נדב לחץ על הפרסומת והשאיר את פרטי ההתקשרות עמו, וכעבור שניות אחדות הגיעה שיחת טלפון מאבי. אבי הסביר לנדב על מהותן של קבוצות רכישה ועל חברת אסולין נדל”ן הנהנית ממוניטין רב שנים, וזה השתכנע להגיע לכנס מכירות. בכנס הציגה נעמי למשתתפים את תכניות הבנייה המפורטות שתכננה אסולין-בנייה, את מחירי הדירות, ואת תנאי התשלום הנוחים שדורשת אסולין נדל”ן. ואכן, חיש קל השתכנע נדב, ולמחרת היום חתם עם נעמי, נציגת “אסולין-מכירות”, על חוזה לרכישת דירה. חוזה זה כלל תניית בוררות, לפיה “כל סכסוך הנובע מן החוזה יועבר להכרעת בורר” אשר יהיה אחד הבוררים “במוסד לבוררות סכסוכי קבוצות רכישה”, המתמחה בבוררויות בתחום זה.

 

כתיבת סמינריון – ה(אי-)סדר העולמי החדש – המכללה האקדמית של תל אביב יפו

מקורות ישועים על המזרח התיכון וקרן אפריקה – גלובליסטים ובדלנים.

– ניאוליברליזם בדלני וגלובליסטי.

– ניאוליברליזם גלובליסטי בישראל: חזון פרס.

– ניאוליברליזם בדלני בישראל: חזון נתניהו.

– האייק ופרידמן.

– מולטי-לאטרליזם.

– אי-שוויון כבעיה גלובלית.

 

ויניקוט וביון ותרומתם לפסיכואנליזה – ד”ר גדי בן שפר

1.)  פרשנות עפ”י התיאוריה של ויניקוט וביון למעשית האחים גרים ‘הנזל וגרטל’/ לסיפורו של סלינג’ר ‘יום מושלם לדגי בננה’/ לסיפורו של המינגווי ‘חיי האושר הקצרים של פרנסיס מקומבר’.

ב. לעבד את ההגדרות, להבהיר הבדלים ונקודות דמיון ולקשר למספר טקסטים של הכותבים.

ג. ליצור אינטגרציה של רעיונות ומקורות, ולשלב גם התייחסויות מאוחרות יותר, אם ישנן, מתוך כתיבה על ביון וויניקוט.

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב מקורות ישועים על המזרח התיכון וקרן אפריקה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות