משפחה מגדר עבודה – המכללה למינהל – סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס משפחה מגדר עבודה אשר נלמד ב המכללה למינהל על ידי פרופ’ סילביה ביז’אוי. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

*ראו הנחיות בסוף העבודה

יש לענות על אחת משתי השאלות:

שאלה 1:

1 – נתחו את הכתבה על פי מאמרן של יפעת מצנר-חרותי וחיה שטייר.

2 – בהמשך, בחרו שלושה מאמרים נוספים מתוך חומרי הלימוד בקורס והסבריו כיצד הם תורמים להבנת הסוגיה הנידונה בכתבה.

אבות נפגעים מהמרוץ בין העבודה לילדים – לפעמים הרבה יותר מהאימהות

על סמך : Themarker, חיים ביאור, 10.9.2015

שאלה 2:

כשמדובר על שוויון הזדמנויות לנשים בשוק  העבודה, רוב החוקרים תמימי דעים על כך שקיימים חסמים שונים עבור כלל הנשים וגם כי קיימים  חסמים ספציפיים עבור נשים מקבוצות שונות בחברה הישראלית.

1 – הסבירו את סוגית החסמים לגבי כלל הנשים.

2 – המחישו את הטיעון ביחס לנשים משתי קבוצות שונות.

3 – הביעו דעתכם/ן על השפעת החסמים האלה על תפקידי ניהול או על יזמות נשים.

 

משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

נושאים לסמינריונים במשפט הפלילי – כללי ודיני עונשין

  1. רוחבי- עבירות נגד קורבנות מסויימים (נשים, קטינים, חסרי ישע), נאשמים בעלי איפיונים מיוחדים (מוצא, עבירות של עובדים נגד מעבידים, יחסי מרות בין נאשם לקורבן, נאשמים קטינים), דין פלילי מול דין משמעתי (למשל: ביחס לעבירות של עורכי דין/עובדי מדינה).
  2. יסודות העבירה – ניתוח של יסוד מיסודות העבירה תוך התיחסות לבעיתיות מיוחדת. דוגמא: היסוד הנפשי בעבירות מרמה והפרת אמונים וזיכויים של אישי ציבור.
  3. עבירות ספציפיות- ניתוח של עבירה או סוג עבירות תוך דגשים מיוחדים והצעות לשיפור החקיקה. דוגמא: עבירות נגד בטחון המדינה, מעילות בבנקים, פורנוגרפיה באינטרנט, סחר בנשים, וכל עבירה אחרת מחוק העונשין או מחוץ לחוק העונשין.
  4. סוגיות בסדר דין פלילי ובדיני ראיות. לדוגמא: שימוש בהודאת נאשם, חוות דעת של מומחים והבעיה הכרוכה בהערכתן, האם למשטרה יש כוחות חיפוש ומעצר רחבים/מועטים מדי? וכו’.

 

סמינריון – מבוא לארגון ולניהול – המרכז האקדמי ויצו חיפה

עו”ד נעמי לנדאו, יו”ר האגודה הישראלית לחקר יחסי עבודה, מסויגת אף היא מהיוזמה1 “הגיע הזמן שאחיות מכבי יתארגנו במסגרת הסתדרות האחיות, כדי לקבל הגנה מפני הליכים ביזאריים אלה1 אם ההליך יצבור תאוצה, יום אחד עלולים להעמיד חולים בשורה והאחות העצמאית תיתן לכל אחד מהם זריקה, עם סטופר, כדי לעמוד במכסה1 האם כאחיות עצמאיות הן יסכימו לממן מכיסן השתלמויות מקצועיות? ואני תמהה מה מכבי מרוויחה מהמודל החדש1 היא כנראה רוצה להעסיק כמה שפחות עובדים על פי תקן – ועל רקע גלי ההתארגנויות של עובדים, היא רוצה להרחיק את האפשרות שגם אצלה זה יקרה.”

נתחו את ההסבר של שרה לגבי מאפייני עבודתה על-פי תורת שני הגורמים של הרצברג.

 

כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום – ניהול שינוי ופיתוח ארגוני – המכללה למינהל

דרך טובה למציאת מקורות היא דרך האתר של הספריה שבה יש הרבה מאמרים ופרקים של ספרים באינטרנט. אם עדיין קשה לכן למצוא כיוון למען השגת המקורות, אפשר למצוא מקורות יותר ממוקדים בספרי ומאמרי החובה. לדוגמא, אפשר למצוא מקורות בתוך פרק בספר שמדבר על מודל ספציפי ברשימת המקורות בסוף הספר. מקורות אלה לרוב ינתחו את אותו נושא.

ניתן לבחור חברות ולצבור מידע עליהן דרך המדיה והאינטרנט. בחרו חברה שאתן חושבות שיש לה איזושהי בעיה שאפשר לפתור בעזרת פיתוח ארגוני. דוגמאות: אל על והשביתה האחרונה שהייתה לטייסים בה. חברת טבע וצניחת המניות שלה. תנובה ורכישתה על ידי חברה סינית. עוד אופציה היא רשת ההמבורגרים בי/בי/בי שרכשה את רשת מוזס ולפני זה רשת בורגרים. ניתן לכתוב על הבעיות העולות ממיזוג של חברת אם עם חברת בת. יש עוד הרבה חברות  שניתן להשיג עליהן מידע רב באינטרנט ויש לוודא לפני הבחירה בחברה מסויימת שאכן יש עליה המידע הנחוץ למען כתיבת העבודה.

 

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב משפחה מגדר עבודה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות