משפחות בישראל ניתוח רב תרבותי – המכללה למינהל – עבודה סמינריונית בחינוך

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס משפחות בישראל ניתוח רב תרבותי אשר נלמד ב המכללה למינהל על ידי פרופ’ סילביה פוגל ביז’אוי. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. עבודה סמינריונית בחינוךבמסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

כתבתה של עדי כץ, “הנשים שבחרו לא להביא ילדים”, שהתפרסמה ב-26.2.2017, באתר: מוטקה

סמינריון – פרוצדורה – פרופ’ איסי רוזן צבי

6.) שיקול הדעת השיפוטי: טיריון, אדם קטן עם כישרון גדול, החליט לחבור לח’אליסי, אם הדרקונים, במסעה לכבוש את כס הברזל. לאורך ימי הקיץ הארוכים בילה טיריון במחיצתה של ח’אליסי, ובמחיצת דרקוניה, וטיכס לה עצות רבות וחשובות אשר סייעו לה רבות במאבקה הצודק (לכאורה). ואולם, על אף תחושת השליחות, סבל טיריון סבל מר משאגותיהם הבלתי פוסקות של הדרקונים, ותחינותיו אל ח’אליסי כי תרחיק אותם בזמן מפגשיהם המשותפים לא סייעו לו. טיריון חש כי שמיעתו הולכת ומדרדרת, אך ח’אליסי הבטיחה כי אין לו ממה לחשוש, וכי היא עצמה נחשפת מדי יום לשאגות הדרקונים, ואלה לא השפיעו כהוא זה על שמיעתה המצוינת. כעבור זמן, שמיעתו של טיריון הידרדרה עד כדי כך, שלא יכול היה עוד לנהל שיחה ללא מכשיר שמיעה. בשלב זה החליט טיריון לשוב לחיק אחותו, ולהגיש נגד ח’אליסי תביעה נזיקית, בגין התרשלותה בהגנה על הציבור מפני דרקוניה.

מדי יום עקב פלטיאל אחרי דויד כשיצא מן הבית, וצפה במעשיו מבלי שניתן היה להבחין בו. כבר עם תחילת המעקב תועד דויד במצלמות משקיף מדי ערב על המתרחש בחדרה של בת שבע. לאחר מספר ימי מעקב, עת בן זוגה של בת שבע, אוריה, עזב את הבית למספר ימי מילואים, נצפה דויד נכנס לביתה של בת שבע תוך שהוא נושק על שפתיה.

דיני קניין – ד”ר מרים מרקוביץ-ביטון

בשנים האחרונות ניתנו 2 פסקי דין חשובים העוסקים ביחס שבין דיני הקניין והיסטוריה.

הפרשה ה- 1: עניינה סכסוך משפטי הנוגע לשאלה למי נתונות הזכויות בכתבי קפקא. ד”ר מכס ברוד, ידיד קרוב של הסופר פרנץ קפקא ,הציל את כתבי היד של קפקא לאחר שזה נפטר והביאם עמו ארצה בעת שנמלט מפראג במהלך מלחמת העולם השנייה. לאחר שנפטר ברוד ,התברר כי במהלך חייו כתב שלושה מכתבי מתנה, בהם נתן את הזכויות בכתבי היד של קפקא שהיו בידיו באותן השנים, למזכירתו, אסתר הופה. בנוסף, בצוואתו ציווה את עזבונו לאסתר הופה.

  • חוק הארכיונים, תשט”ו-1955.
  1. ויסמן, עמ’26 -.16

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב משפחות בישראל ניתוח רב תרבותי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות