משפט בינלאומי פומבי – אוניברסיטת תל אביב – עבודה סמינריונית במשפטים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס משפט בינלאומי פומבי אשר נלמד ב אוניברסיטת תל אביב  . במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש סמינריון - משפט בין לאומי פומבילבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1) מהי גישת העולם השלישי למשפט בינלאומי (Third World Approaches to International Law, TWAIL)?

פרטו את עיקרי גישה זו כפי שהתפתחה לאורך השנים- האם גישה זו משכנעת אתכם? מדוע?

סמינריון – פרוצדורה – פרופ’ איסי רוזן צבי

בינתיים, מיכל הודיעה לדויד שהיא “יודעת על בת שבע”, שהיא רוצה להתגרש ושכבר הגישה תביעת גירושין לבית הדין הרבני, אולם דויד הכחיש את טענותיה של מיכל וסירב לתת לה גט.

במהלך עדותו של פלטיאל הבחין דויד, כי פלטיאל ומיכל מחליפים מבטים חשודים. מיד בתום העדות ביצע דויד, עורך דין במקצועו, חיפוש משפטי אחר שמו של פלטיאל, וגילה כי כמה שבועות לאחר מועד עריכת דו”ח החקירה, הגיש פלטיאל תביעה נגד משרד החקירות שבו עבד, אולם פרטי התביעה נאסרו לפרסום. דויד פנה באופן אישי למשרד בן ליש, ועודכן כי פלטיאל פוטר לאחר שנמצא מידע מהימן המצביע על כך שהפר את כללי האתיקה הנוגעים ליחסי בלש-לקוח, וכי בשלב זה מתנהל דיון בבית הדין לעבודה בבקשת המשרד להסיר את איסור הפרסום מעל תביעתו. עם חשיפת המידע פנה דויד לבית הדין הרבני וטען כי לא רק שלא בגד במיכל, אלא שהיא זו אשר בגדה בו- והדבר יתגלה כבר כשיוסר צו איסור הפרסום שהוטל על תביעתו של פלטיאל, ובטח כאשר יוצג המידע שעל בסיסו הוא פוטר.

נדב החליט שברצונו לבטל את החוזה ולקבל את כספו בחזרה, אך גילה כי אסולין מכירות היא חברה ריקה (ללא הון), והבין כי לא יוכל להיפרע ממנה.

כתיבת סמינריון – שיטות מחקר במדע המדינה – אוניברסיטת תל אביב

  1. הקפידו כי המשתנה התלוי יהיה ברמה אינטרוואלית/ אורדינאלית עם מעל 5 קטגוריות.
  2. פרט את המושגים המופיעים בהשערות כולל הגדרות נומינאליות ואופרציונאליות שלהם.

דיני חוזים – המכללה האקדמית נתניה

ביום 1/5/18, התקשר מיקו בחוזה עם צ’רלי, סוכן נסיעות ידוע, וקנה ממנו את חבילת המונדיאל האחרונה שנשארה לצ’רלי. צ’רלי הסכים למכור את החבילה למיקו בהנחה של 20,000 ₪ (100,000 ₪ במקום מחיר מלא של 120,000 ₪).

בית ספר, הורים, קהילה ושותפויות

2.) דפוסי התקשורת של ביה”ס עם סביבתו חשובים, היות ובאמצעותם יגביר שותפות, מעורבות וקהילתיות:

א. מנה דפוסים אופייניים של תקשורת סביבה והורים עם ביה”ס.

ב. התייחס לטיב דפוסי התקשורת והשפעתם על תפקודו של ביה”ס.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב משפט בינלאומי פומבי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות