משפט מנהלי – הקריה האקדמית אונו – עבודה סמינריונית במשפטים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס משפט מנהלי אשר נלמד ב הקריה האקדמית אונו. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

חוק לתיקון סדרי המינהל (החלטות והנמקות), תשי”ט-1958

בג”ץ 2159/97 מועצה אזורית חוף אשקלון נ’ שר הפנים, פ”ד נב(1) 75, 88-89 (1998).

 

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני קניין – המרכז הבינתחומי הרצליה

מיד לאחר מכן דבי מתחילה להעביר 600 ש”ח מדי חודש בחודשו, כמסוכם, ל”הסורקים”. כעבור 20 חודשים מתחילת ההסכם, דבי והארי פושטים רגל, ומפסיקים לעמוד בתשלום החודשי. כשחברת ה”סורקים” שמים לב לכך, הם מיד שולחים נציגים לביתם של דבי והארי, לאסוף את הסורק ולהחזירו לחברה. לתדהמתם, הם מוצאים בית ריק מציוד. דבי יושבת בפינה מיואשת, ומסבירה להם שנציגי הנאמן בפשיטת הרגל לקחו זה עתה את כל דברי הערך מהדירה.

2.) סטיב ראה יותר מדי תכניות של “מאסטר שף”, והפך להיות בשלן חובב. מנת הדגל שלו הייתה פחזניות עם סירופ אגבה. עם הזמן סטיב החל למכור מארזים של הפחזניות לבתי העסק הקרובים לביתו. בין היתר, הוא סיפק פחזניות לבנק “קופת העם”. יום אחד שלי, בעלת מעדנייה מצליחה בקניון הקרוב, נכנסה לבנק על מנת לקחת הלוואה שתעזור לה לשפץ ולהרחיב את המעדנייה. היא ראתה את הבנקאים בולסים את הפחזניות, התעניינה, טעמה גם היא, והתאהבה. הבנקאי של שלי שמח לעזור לה ולקשר אותה עם סטיב.

 

סמינריון בחינוך – מתודולוגיה של הוראת הספרות – האוניברסיטה הפתוחה

שלושה דיוקנאות של מורים במראת הסטודנט להוראה –

המורה האידיאלי, מורה המורים ודמות הסטודנט עצמו כמורה/ נירית רייכל, שרה ארנון

מבוא: מחקר זה דן בתפיסת שלושה דיוקנאות של מורים בעיני סטודנטים להוראה: המורה האידיאלי, דמות עצמם כמורים ודמותו של מורה המורים האידיאלי, כשבמוקד הדיון עומדת דמותו של המורה הרצוי, הטוב. דיוקנאות אלה נבחנים מנקודת מבטם של שתי קבוצות סטודנטים: פרחי הוראה במכללה להכשרת מורים וסטודנטים לחינוך, שהם כבר מורים בפועל, המשלימים תואר ראשון במכללה להכשרת מורים או במכללה אקדמית אזורית. [1] בחינת דיוקנאות אלה בעיני סטודנטים להוראה מאפשרת ללמוד על תפיסתם המקצועית והחינוכית ועל הכשרתם להוראה.

ייחודו של המחקר הוא בבירור דמות המורה האידיאלי בעיני הסטודנטים להוראה, מי שעתידים להיות מורים ומי שהם מורים בפועל. הסטודנטים להוראה ממוקמים בעמדה אסטרטגית ייחודית בהיותם מצד אחד תלמידים ומצד אחר מי שיעמדו (או שכבר עומדים) מול תלמידים בעתיד.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב משפט מנהלי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות