10350 – מתודולוגיה של סקרים | האוניברסיטה הפתוחה | כתיבת ממ”ן בתשלום

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס 10350 – מתודולוגיה של סקרים אשר נלמד ב האוניברסיטה הפתוחה . במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

פרט את שיקוליך בניסוח השאלון תוך התייחסות ל:

  1. מבנה השאלה (פתוחה/סגורה)
  2. סולם התשובות (מילולי/מספרי)
  3. סולם דירוגי: דירוג מוחלט או יחסי
  4. מספר אפשרויות התשובה
  5. סדר השאלות

הסבר את השיקולים שהנחו אותך במהלך קבלת ההחלטות על מאפייני השאלון.

בסס תשובתך על פרק 7 בספר הקורס, והמאמר של קרוזניק (פרק 7 במדריך

הלמידה).

  1. שיטת הדגימה (10 נקודות)

הצע שיטת דגימה לסקר אותו אתה מתכנן. נמק את בחירתך תוך הצגת השיקולים

הרלוונטיים (מטרת הסקר, אוכלוסיית הסקר, מידע נדרש וכו’). בסס תשובתך על

פרקים 2- 4 בספר הקורס

 

10350 – מתודולוגיה של סקרים | האוניברסיטה הפתוחה
10350 – מתודולוגיה של סקרים | האוניברסיטה הפתוחה

 

 

 הדרכה ביבליוגרפית

עבודה נפוצה נוספת בו אנו מסייעים לסטודנטים היא עבודת מיני סמינר הדרכה ביבליוגרפית באוניברסיטת אריאל. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

סקירת ספרות

  1. חיבור הנושא למקורות הידע הקיימים בספרות.
  2. הסקירה מיועדת להמחיש מה נכתב אודות הסוגיה המוצגת במרכז העבודה, אילו היבטים הקשורים בה נחקרו, ומהם ההיבטים וההתלבטויות שנותרו ללא מענה.
  3. הסקירה הנה עיבוד מושכל של החומרים השונים. יש להציגה בלוגיקה פנימית, אינטגרטיבית, וספציפית לעבודה (להבדיל מרשימה או מסיכום מצרפי ותמציתי של מאמרים וספרים). מבנה הסקירה יהיה כמעין משפך שחלקו הרחב מתייחס להיבטים כלליים והוא מוביל את הקורא לחלקו הצר שמתייחס לנושא ולהקשרים הספציפיים שלו.
  4. יש להקפיד על כללי האזכור האקדמיים כלומר על מתן קרדיטציה לכותבים עליהם נסמכים בסקירה.
  5. מידת הפירוט בסקירת הספרות תלויה בנושא, בהקשרים הנובעים ממנו, בשאלות המחקר, בחומרים הקיימים בנושא ובהדגשים שעליהם יכול להמליץ מנחה הסמינריון.
  6. סקירת הספרות תבוסס על מינימום 10 מקורות עדכניים (מחמש השנים האחרונות [2009-2014]).

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

ספורט וחברה – 10583

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ספורט וחברה – 10583 אשר נלמד ב  האוניברסיטה הפתוחה. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

מנקודת הראות של ספורטאים, הגירה ממדינה למדינה מכוונת במרבית המקרים להשגת תנאים טובים יותר של אימונים (בתמיכה של תשתיות ושרותים), לסיכויים גדולים יותר של התקדמות מקצועית (באמצעות אפשרויות להשתתף בתחרויות) או לאפשרות להשתכר יותר ממה שניתן להם בארצות מוצאם.

 

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

התנהגות צרכנים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס התנהגות צרכנים אשר מלמד ד”ר עמוס שור. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

(4) Dhar,R,. Novemsky .N. (2008) Beyond rationality: The content of preferences. Journal of Consumer Psychology (18) 175–178

(5) Ritson, M. (2013). Everyday Advertising Context: An Ethnography of Advertising Response in the Family Living Room. Journal of Consumer Research.‏

(6) Cryder, C.E., Lerner, J.S., Gross, J.J. and Dahl, R.E. (2008), Misery is not miserly – sad and self-focused individuals spend more, Psychological Science, Vol. 19 No. 6, pp. 525-30.

(7) Dickert S., Sagara N., Slovic P., Affective motivations to help others: A two-stage model of donation decisions, Journal of Behavioral Decision Making, vol. 24, no. 4, pp. 361-376, 2011.

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

כתיבה מדעית וקריאה ביקורתית

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס כתיבה מדעית וקריאה ביקורתית  אשר נלמד ב המכללה האקדמית לישראל. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.                                

אזכור הפריטים בגוף העבודה הושמט. במקומם מצוינות ספרות המייצגות את הפריט הביבליוגרפי המצורף.  מחק את הספרה ורשום את שמות המחברים בהתאם לכללי הרישום על פי APA

התמודדות עם טעויות/כמעט טעויות בעשייה המקצועית. נגזרת ממדיניות של אבטחת איכות הטיפול, המונהגת כיום בכל המערכות המתקדמות המעניקות שירותי בריאות, ומנחה, בין השאר, לדווח במקרים של טעות ושל “כמעט טעות” (3).  הליך כזה מהווה הזדמנות ללמידה ולשיפור האיכות בכל מערכת ),2). ניצול הזדמנות זו תלוי בתפיסה של המצב ובהערכתו, כמו גם בתגובה הולמת, תוך ניהול חקירה והבנה של גורמי הטעות. ואולם, במציאות הבנה זו אינה מיושמת. המערכת חוששת מגילוי הכשלים הארגוניים והמנהליים שבה, והיא בוחרת לסיים את הטיפול בטעויות על ידי מציאת “אשם”. יחד עם זאת, רוב מערכות הבריאות מסכימות שבושה, אשמה וענישה בעקבות טעות אינן מפחיתות את הטעויות ובעיקר את הטעויות בטיפול תרופתי ( 1+4).

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

ניהול וניתוח נתונים באמצעות STATA

 

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול וניתוח נתונים באמצעות STATA שמלמד דר’ אסף לבנון אשר נלמד ב אוניברסיטת חיפה. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

* 9. Drop all variables not used in the assignment from the data file. 10

* 10. Preform steps done at the end of a work session. 5

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס 10350 – מתודולוגיה של סקרים אשר נלמד ב המכללה האקדמית לישראל. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

 

צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות

 

[contact-form-7 id=”114″ title=”הצעת מחיר”]

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות