ניהול המותג | רונית ביגר | כתיבת עבודה אקדמית

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול המותג אשר מעבירה  על ידי  רונית ביגר . במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

 ב. יש לנתח את המותג בצורה הבאה:

1) מושג אחד לניתוח מעמיק שכולל סקר בקרב צרכנים פוטנציאליים (30 איש) של המותג,

לפי רשימת המושגים בנספח א’. השאלון יכלול 15-20 שאלות, לא כולל שאלות דמוגרפיות.

(נא לצרף שאלון לדוגמא כנספח בסוף העבודה).

יש להציג את הניתוח של ממצאי הסקר,כולל הצגת ממצאי המחקר בתורה גרפית (עדיפות לעוגות פאי לכל

שאלה וכן הצגת קורלציה בין הנתונים הדמוגרפים לממצאים, אם אכן יש השפעה).

לאחר מכן את המסקנות וההמלצות שלכם למותג בנושא שנותח.

 

 הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

ניהול והתנהגות ארגונית

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול והתנהגות ארגונית אשר נלמד במוסד האקדמי  האוניברסיטה הפתוחה. במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. ניתוח הנחות היסוד של שיין שיש בהם בכדי להצביע על התופעה או העדרה – יש לפרט בהנחות שבחרתם כיצד הגעתם למסקנתכם ולעגן את הנימוק בארטיפקטים שאספתם במהלך העבודה. את הנחות היסוד ניתן להסיק מתוך ראיונות עם עובדים (רצוי לצטט אמירות ספציפיות שנאמרו ע”י העובדים) ומתוך תהליך הניתוח האנליטי של ארטיפקטים .

 

ניהול המותג | רונית ביגר
ניהול המותג | רונית ביגר

 

אתיקה ואחריות חברתית בפיתוח ארגוני

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס אתיקה ואחריות חברתית בפיתוח ארגוני אשר נלמד במוסד האקדמי אוניברסיטת חיפה על ידי ד”ר אריה רשף. במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  • הצג/י דרך הפעולה האפשרית המועדפת ואת ההנמקות להעדפתה.
  • במידה והאירוע התרחש : מה היתה התוצאה של הפתרון שבחרת וכיצד הגיבו בעלי העניין השונים .

התנהגות צרכנים 

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס התנהגות צרכנים  אשר מעבירה  על ידי  רונית ביגר במרכז האקדמי כרמל. במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. נא לבחור שלוש מודעות שונות כאשר כל מודעה פונה לצורך אחר. נא לצרף מודעות אלה לתשובה.

יש למצוא מודעה שונה לכל אחד מהצרכים הבאים: כוח, השתייכות, הישגיות.

עבור כל מודעה יש לנתח:

א. לאיזה צורך היא פונה

ב. האם המודעה אפקטיבית?

ג.  למה כן/למה לא?

(מצגת 3, פרק 4 בספרות החובה). (15 נקודות)

 

  1. נא לתאר בקצרה את כל אחד מהאישיויות (personalities) הבאות ולהסביר מה תהיה הפניה השיווקית

המתאימה ביותר לכל  אחת. יש לפרט מדוע ולהביא דוגמא לכל אחת מהפניות:

  1. צרכנים דוגמטיים (dogmatic).
  2. צרכנים עם הכוונה חיצונית (other directed)
  3. צרכנים עם סף גירוי אופטימלי גבוה (high optimum stimulation levels)
  4. צרכנים עם צורך קוגניטיבי נמוך ( low need for cognition)
  5. צרכנים וורבליים (verbalizers)

(מצגת 4, פרק 5 בספרות החובה) (15 נקודות)

 

לסיכום, עבודה אקדמית ב ניהול המותג היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. WRITE2ME מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

 

צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות

 

[contact-form-7 id=”114″ title=”הצעת מחיר”]

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות