ניהול השיווק | המרכז האקדמי פרס | כתיבת עבודה בתשלום

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול השיווק  אשר נלמד במוסד האקדמי המרכז האקדמי פרס על ידי ד”ר טלי תאני-הררי. במסגרתו בוצעה עבודת עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

כתיבת תוכנית שיווק – ניהול השיווק – המרכז האקדמי פרס:

  עמודים (מקס’)
דף שער
ניתוח מודל SWOT והפוקוס האסטרטגי הנדרש 2
גיבוש האסטרטגיה השיווקית:הגדרת קהל היעד לפעילות השיווקיתהמיצוב והבידול של העמותה

תמהיל השיווק:

(1) מוצר (2) קידום (3) מחיר (4) הפצה

3

.

רשימת הארגונים

אחריי ! – עמותה חינוכית חברתית הפועלת במטרה להצמיח מנהיגות צעירה
עמותת חיים – עמותה הפועלת לשיפור מתמיד באיכות חייהם ובקידום איכות הטיפול הרפואי הניתן לילד המחלים ממחלת הסרטן – מיקוד בגיוס גורמים שונים בקהילה (מנהלי בתי ספר, מתנסים, בתי אבות…) לפרויקט התרמה קהילתי.
מצילה – אגף חברה ומניעת פשיעה הפועל במשרד לביטחון הפנים.

תיבת תוכנית שיווק - ניהול השיווק - המרכז האקדמי פרס
תיבת תוכנית שיווק – ניהול השיווק – המרכז האקדמי פרס

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס יזמות עסקית  אשר נלמד במוסד האקדמי המרכז ללימודים אקדמיים  על ידי דר’ דליה זליקוביץי. במסגרתו בוצעה עבודת עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

סיכום מנהלים (נכתב בסוף)
סיכום תמציתי של התוכנית העסקית, כ-2-3 עמודים, המסכם את המיזם כדלקמן:
מהות החברה המוצעת
מהו היתרון הייחודי שקיים שמצדיק הקמת חברה (חידוש טכנולוגי, פטנט, חידוש שווקי, וכו’).
תמצית תאור השוק מבחינת הגדרה, גודל, שיעור גידול, מתחרים עיקריים, מוצרים חדשים, וכו’.
* מהו העיתוי הנכון ליציאה לשוק וכמה זמן ישאר החלון פתוח.
* הגדרת שווקי המטרה העיקריים, והאסטרטגיה השיווקית.
* מיהו הצוות היזמי.
* סיכום תוצאות תחזיות כספיות לשלוש שנים.
* המימון הדרוש, צורתו כיצד יגויס ובאיזה מבנה.

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס התנהגות צרכנים  אשר נלמד במוסד האקדמיי המרכז ללימודים אקדמיים  על ידי  ד”ר מתי רחמים. במסגרת הקורס בוצעה עבודת עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

מטרת עבודת הסיום הינה לנתח מגמה של צרכנים בענף בישראל באחד מהתחומים המפורטים
להלן, וזאת תוך ביצוע אינטגרציה בין החומר האקדמי הנלמד בקורס לבין המגמה הנבחרת.
הנושאים האפשריים:
– ניתוח התנהגות הצרכן ברכישת מוצרי בריאות/מוצרי טבעונות.
– ניתוח התנהגות הצרכן ברכישת מוצרים באמצעות אפליקציות )חברת “דומינוס פיצה”
לדוגמא(.
– ניתוח התנהגות הצרכן ברכישת פרטי אופנה באופן מקוון )חברת “קסטרו”, לדוגמא(.
– ניתוח התנהגות הצרכן בבחירת רשת סלולארית, לאחר הרפורמה בתחום התקשורת
הסלולארית

לסיכום, עבודה אקדמית ב ניהול השיווק – המרכז האקדמי פרס היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח שיווקי ורקע שיווקי.WRITE2ME מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות

[contact-form-7 id=”114″ title=”הצעת מחיר”]

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות