ניהול מותגי ספורט – ד”ר מיכאלה אלרם – כתיבת עבודה אקדמית

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול מותגי ספורט אשר נלמד על ידי ד”ר מיכאלה אלרם. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

ניהול מותגי ספורטא. 1.) בנו את פרופיל העתידי של אוהד ספורט.

2.) מה מאפיין אותם עכשיו?

3.) מה מאפיין אותם בעתיד?

כתיבת סמינריון – חקר האושר – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

  1. מתנת הזמן: הזמן הוא אחד המשאבים החשובים ביותר לחיינו. רבים מאיתנו סובלים מהזמן בגלל “זמן השעון” שגורם לנו למהר, לדחיין, לאחר, להלחץ וכו’ או בגלל ה”זמן פסיכולוגי” שבו אנחנו מרבים להרהר (ואף “לחפור”) על כל הדברים שפקששנו ,הפסדנו החמצנו או סתם מביאים אותנו לטיפול כדי לדון עם הפסיכולוג בכל הטראומות שעברנו עד היום וחששותינו מפני העתיד.

בתרגיל זה אתה מתבקש להיות נוכח בזמן ולזרום איתו במלוא תשומת הלב והנוכחות. לדוגמא: הפגש עם אדם משמעותי עבורך תוך שאתה מוריד את השעון ,מכבה את האייפון ולא קובע שום מחוייבת אחרת לאחרי הפגישה. אותו הדבר יכול להיות כמובן בפעילות יצירתית (כתיבה, ריקוד ציור נגינה וכו’) או פעילות ספורטיבית (גלישה, רכיבה, שחייה וכו) או אף בפעילות שגרתית כמו צפייה בסרט, נהיגה, שיחה אינטימית או מעשה האהבה. כמובן שאין חשיבות עם הנוכחות היתה בת דקה, שעה או יותר מכך אלא רק איכות הנוכחות והשפעתה עליכם ועל מי שאיתכם.

  1. מתנת ההוקרה/ ההערכה: בחר אדם/ אשה אחד/ת שהרשים/ה אותך, העשיר אותך ,שימח אותך, לימד אותך ולא היתה לך עד היום הזדמנות מספקת להוקיר לו תודה על כך .

כתוב מכתב (ניתן גם בע”פ, בשיר או בהכנת מתנה שמבטאת זאת היטב) הוקרה מלא ומפורט ככל הניתן. במידת האפשר תנסה לתת אותו פנים אל פנים.

סמינריון בכלכלה – שיווק בינלאומי – אוניברסיטת בן גוריון בנגב

ב. עד כמה החברה פועלת באופן אחיד extension בכל אחד ממרכיבי תמהיל השיווק מול התאמה מקומית adaption.

מגמות ואתגרים ניהוליים- נסו להבין מהודעות לעיתונות, הודעות למשקיעים, דוחות כספים או מקורות מידע אמינים אחרים את מגמות ההתפתחות העסקית של החברה:

א. האם החברה בצמיחה, סטגנציה או משבר?

ב. מהם מנועי הצמיחה הנוכחיים המרכזיים של החברה (מומלץ להתיחס למודל Ansoff).

ג. מהם היעדים העיקריים שההנהלה הגדירה לחברה? יעדים גיאוגרפיים, מוצריים וניהוליים (כגון קיצוץ, מיזוג או אימוץ טכנולוגיות).

ניתוח שוק והמלצות:

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב ניהול מותגי ספורט הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות