ניהול משברים בארגונים | הקריה האקדמית אונו | כתיבת עבודה בתשלום

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול משברים בארגונים אשר נלמד במוסד האקדמי הקריה האקדמית אונו. במסגרתו בוצעה עבודת עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

ניהול משברים בארגונים – הקריה האקדמית אונו

בחרו לניתוח משבר ארגוני מסויים שאירע בפועל בארגון כלשהו.

המשבר צריך להיבחר מתוך סוגי המשברים הארגוניים שהוצגו בכיתה.

המשבר הנבחר יכול היה לקרות בעולם, בארץ או בארגון שבו אתם עובדים – ובלבד שיש לכם מספיק מידע עליו לצורך ביצוע העבודה.

  1. ההשפעות הארגוניות של המשבר

הבהירו מה היו השפעותיו של המשבר על הארגון, ובאיזה היבטים באו לידי ביטוי השפעות אלה (התנהגות לקוחות, תוצאות פיננסיות-כלכליות, תחושות עובדים, התנהלות בעלי עניין אחרים, תדמית, וכיו”ב)

ניהול משברים בארגונים | הקריה האקדמית אונו | כתיבת עבודה בתשלום
ניהול משברים בארגונים | הקריה האקדמית אונו | כתיבת עבודה בתשלום

פוליטיקה של התקצוב – מסים, שוויון וצדק חברתי  – מכללת ספיר

ביבליוגרפיה לתרגיל:

הרצאתו של מר אוחיון וההמשך בכיתה שבוע לאחר מכן.

היילברונר, ר. ותורוב, ל., כלכלה מובנת לכל, הוצאת ספרים לדורי, תל אביב, 2000, עמ’ 27-13, 47-29, 137-113.

מיצירתיות לשיווק עסקים – המרכז ללימודים אקדמיים

  • לצורך בירור החדשנות והאפקטיביות יש לערוך מחקר בהיקף מצומצם הכולל כמה עשרות בודדות של משיבים. יש להכין שאלון קצר ולשלוח אל המרצה לאישור. ניתן גם לפנות למקורות מידע שניוניים, קבוצות מיקוד, רעיונות עומק, לפי אופי הקמפיין.
  • כדי לתת תמונה ברורה לגבי אפקטיביות המוצר יש להתחשב גם בהיבטים כלליים יותר של הפצת המוצר הכוללים מדיניות מחירים, מערכות הפצה, מיתוג וכו’. כל רכיבי התוכנית השיווקית מהותיים לניבוי הצלחת המוצר אם כי במסגרת הקורס ניתן דגש להיבט הצרכני כפי שמתבטא בשני הסעיפים הקודמים.
  1. בחנו במוצרים השייכים לקטגורית מוצר המוכרת ו/או אתם מתעניינים בה. אתרו מוצר בו יכולה להתקיים תבנית האיחוד.
  2. הכינו רשימת רכיבים (פנימיים וחיצוניים) של המוצר שבחרתם. ציינו את הרכיבים הפנימיים המהותיים ואת הפונקציות שהם ממלאים. בנו את קונפיגורצית (תצורת) המוצר.

קמעונאות ולוגיסטיקה – המרכז ללימודים אקדמיים

ביבליוגרפיה- עשרה מאמרים  מתחום קמעונאות המתייחסים לשינויים אסטרטגיים בענף הנבחר ו /או  סקירה של מכוני מחקר גלובליים כמו נילסן על הענף הנבחר

אורך העבודה המומלץ  עד שמונה עמודים.

קבלת החלטות בעזרת גיליון אלקטרוני – המכללה למנהל

  1. תיאור כללי של הפתרון (כיצד כלים תומכי החלטה באקסל יכולים לפתור את הבעיה שתוארה בסעיף 2) :

בסעיף זה עליכם לציין מהם גבולות הפתרון (במה הפתרון לא יטפל?) וכן לציין באילו כלים באקסל תשתמשו בפתרון (רשימה פרטנית של הפרמטרים/המשתנים המשפיעים על קבלת ההחלטה (התלויים והבלתי תלויים) והכלים שיבואו לידי ביטוי בפתרון)

חתירה למטרה

תרחישים

פותר הבעיות (SOLVER)

הערה : יש לשלב בתוך הקובץ הסברים למשתמש!

לסיכום, עבודה אקדמית ב ניהול משברים בארגונים היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים.WRITE2ME  מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות