ניתוח אירועים בתעשיה – אוניברסיטת אריאל בשומרון – כתיבת סמינריון

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניתוח אירועים בתעשיה אשר נלמד ב אוניברסיטת אריאל בשומרון על ידי רויטל דנוך. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ניתוח אירועים בתעשיה - אוניברסיטת אריאל בשומרון - כתיבת סמינריוןובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. סקר הספרות יבנה בצורת משפך.

 

סקירה תיאורטית – משפט מנהלי – המכללה האקדמית ספיר

ביום שלישי הגיע דין לפגישה עם רונה. הוא ניסע לשכנע אותה באריכות (במשך כחצי שעה) מדוע ביטול קבלתו להתמחות אינה החלטה ראויה. ביום רביעי התקבל במשרדי המחלקה סרטון חדש, שבו רואים את דין מכה אוהד אחר בהפגנה. לאחר שבוע קיבל דין מכתב לפיו קבלתו להתמחות במחלקה מבוטלת סופית.

 

סמינריון – הגבלים עיסקיים – אוניברסיטת תל אביב

בעקבות הדלפת תוכן הישיבה עם שר התקשורת לתקשורת, פלונטרפי, פילנטרופ יהודי קנדי ידוע, שהוא בעל 60% בתוקשרי, נתן הלוואה ללא ריבית וללא בטחונות לכובלי, על מנת שזו תוכל לחבר גם בתים בפריפריה לרשת הכבלים. כלכלן ברשות ההגבלים העסקיים, שבדק הסדר בין ספקי תשתיות, שלח לכובלי מכתב המבקש את כל המצגות שהוצגו לדירקטוריון כובלי בשנה האחרונה. מזכירת המנכ”ל של כובלי התנצלה ואמרה לכלכלן של הרשות שמדובר בסוד עסקי, ולכן אין אפשרות לשלוח לו את המצגות.

 

דיני תאגידים – המכללה האקדמית צפת

יואל, כמנהל חרוץ, החל בשיווק פתרונות גרפיים, אף שאלו טרם פותחו על ידי עיצובים עצובים ואף נקשר לשם כך בהסכמים עם כמה בתי עסק. היות שיואל התחייב שעיצובים עצובים תספק את הפתרונות הגרפיים בתוך פרק זמן קצר והיות שאין לחברה עדיין מוצר משלה, החליט יואל, בעצה אחת עם ריטה, לרכוש מוצר מדף מוגמר מגורם מסחרי חיצוני בסכום של 800 אלף ש”ח (להלן: המוצר המוגמר).

לשם כך, מקים יואל חברה נוספת בשם גרפילד בע”מ (להלן: גרפילד) המצויה בבעלות (%100) של עיצובים עצובים ואשר יואל מתמנה כמנכ”ל שלה.

 

דיני עונשין – ד”ר גיא בן דוד

“צדדים לעבירה” (דיני שותפות)

בהמשך לאמור לעיל, ניגש גיל לבית המרקחת השכונתית וביקש מחברו אבי, אשר עובד במקום כרוקח מוסמך, בקבוק קטן המכיל חומצה. אבי שאל את גיל לסוג החומצה ולשם מה היא נועדה ,וגיל השיב לו- “חומצה חזקה מאוד שמסוגלת לגרום כוויות חמורות בעור”. אבי העביר לרשותו של גיל בקבוק קטן המכיל חומצה גופרתית מבלי לשאול שאלות נוספות (להלן: “בקבוק החומצה”). גיל שילם בעבור בקבוק החומצה ויצא מבית המרקחת.

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב ניתוח אירועים בתעשיה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות