ניתוח דוחות כספיים | המרכז הבינתחומי הרצליה | עבודה אקדמית בתשלום

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניתוח דוחות כספיים  אשר נלמד ב המרכז הבינתחומי הרצליה. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

מטרת העבודה היא ליישם את הכלים שרכשתם במהלך הקורס ולנתח את הדוחות הכספיים של חברה ציבורית במטרה להעריך את שוויה. מומלץ להתקדם בעבודה עם התקדמות הקורס ולא לדחות את העבודה לשבוע האחרון. העבודה תתבצע בקבוצות של שלושה עד ארבעה סטודנטים. מועד ההגשה הוא שבוע מתום השיעור האחרון בקורס. במידה ולא סיימתם את העבודה הגישו את מה שכבר הספקתם.

  1. יש לבחור חברה ציבורית שנסחרת בבורסה בת״א או חברה ציבורית אמריקאית, למעט חברת סלקום, . יש להימנע מבחירת חברות בענף הפיננסים (בנקאות או ביטוח). כדי למנוע כפילויות, לא יתאפשר ניתוח של חברה מסוימת ע״י יותר מקבוצה אחת. עליכם לשלוח במייל לרותם את שם החברה שנבחרה. במידה ויותר מקבוצה אחת תבחר בחברה מסוימת, העדיפות תינתן לקבוצה הראשונה (לפי מועד קבלת המייל). יש להשיג את הדוחות הכספיים של החברה לפחות בשלוש השנים האחרונות (2011-2013) (עדיף 5 שנים), נתונים על מחיר המניה ותשואות בשנים הרלבנטיות, ותחזיות רווח של אנליסטים. במידה ולא הצלחתם להשיג את המידע הנדרש לעיל, החליפו בהקדם את החברה. כל הנתונים הנ״ל קיימים לגבי חברות שנסחרות בארה״ב באתר

 

ניתוח דוחות כספיים  | המרכז הבינתחומי הרצליה | עבודה אקדמית בתשלום
ניתוח דוחות כספיים | המרכז הבינתחומי הרצליה | עבודה אקדמית בתשלום

 

כתיבה אקדמיתהקריה האקדמית אונו

 

–           אופן כתיבת מקורות בגוף הטקסט וברשימת המקורות

–           עמידה בהיקף העבודה- עד שבעה עמודים(כולל עמוד השער ורשימת המקורות), כתובים ברווח כפול וגופן בגודל 12.

את העבודה יש לכתוב עם אותה בת זוג שאיתה הגשתן את תרגיל 2. מועד ההגשה 4.8.2015 דרך אתר הקורם. להזכירכם- העבודה מהווה 40% מהציון הסופי.

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

חנוך לוין: מעיון ביקורתי להעמדה מעשיתהאוניברסיטה העברית

 

הערה: מי שרוצה יכול להציע נושא אחר הצומח מתוך החומרים שלמדנו בשיעור, ולכתוב לי בקצרה על מה הוא/היא היו רוצים לכתוב.

  • רשימת קלטות של הצגות של לוין שהשארתי לכם לצפייה בספריית המדיה בשמורים (אלו קלטות המתייחסות ספציפית לנושא 2 – השוואה בין שני בימויים שונים של מחזה של לוין)

1) OSV 5012

סוחרי גומי

ג’ק מסנג’ר

חאן 1995

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

קורס יזמות  – המרכז האקדמי פרס

 

ניתוח הענף והשוק החדשים: סה”כ 30 נק’

  • תיאור הענף – כללי, גודל וצמיחת הענף, ומודל מחזור חיי ענף 8 נק’

{יש לציין את גודל הענף כיום. צמיחת הענף ב-5 השנים האחרונות, כולל שיעור הצמיחה הצפוי בשנים הבאות. לגבי מודל מחזור חיי ענף, יש לציין באיזה שלב נמצא הענף ולנמק}

 

  • ניתוח הענף מאקרו 5 נק’

{יש לנתח לפי מודל PEST-D + לציין מאפיינים ומגמות כלליות, במידה ויש}

 

  • ניתוח הענף מיקרו: 15 נק’
  • מתחרים ותחרות 10 נק’

{מתחרים ישירים – יש לרשום על כל מתחרה כמה מילים (כגון – מתי נוסד, ע”י מי, מס’ עובדים, היקף הכנסות, מספר סניפים, אבני דרך חשובות בהסיטוריה וכן כל נתון חשוב אחר. כמו כן, יש לשים דיאגרמת פאי של התפלגות נתחי שוק בהכנסות של המתחרים הישירים. לגבי דיאגרמת הפאי, יש לציין בעקבותיה מסקנה האם הענף ריכוזי או ביזורי ומסקנה עיקרית לגבי השחקנים המובילים בו. לאחר דיאגרמת הפאי, יש לשים מפה תפיסתית ועליה יש למקם גם את החברה לאחר המהלך החדש. יש לציין גם מתחרים עקיפים (רק במידה ורלוונטי) ומתחרים פוטנציאליים.}

לקוחות 5 נק’

{יש לציין את פלחי השוק הקיימים בענף ומאפייני הלקוחות (כולל בסיס הפילוח ומשתנה הפילוח)}

הערכת פוטנציאל השוק של הרעיון העסקי 2 נק’

{יש לחשב פוטנציאל שוק במספר לקוחות של פלח השוק העיקרי וכן בכסף. חשוב להסביר את ההנחות שלכם ולהביא ביסוסים לכך).

לסיכום, עבודה אקדמית ב ניתוח דוחות כספיים  היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות