סדר דין פלילי – המכללה למנהל – כתיבת עבודה אקדמית

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס סדר דין פלילי אשר נלמד ב המכללה למנהל על ידי ד”ר רותי לבנשטיין לזר. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות סדר דין פלילי - המכללה למנהל - כתיבת עבודה אקדמיתובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  • רקע להצעה מסוג זה (הבעיות שעימן מבקשת להתמודד).

 

סקירה תיאורטית – מבוא לתולדות עם ישראל בעת החדשה – אוניברסיטת אריאל בשומרון

1.) להיעזר במקורות היסטוריים דוגמת עיתוני התקופה ועדויות שייגבו בצורת סטנוגרמה.

2.) הנושא צריך להיות מצומצם- בהשוואה לתת הנושא, למשל: בתת הנושא, “הגירה”, לבחור נושא, דוגמת: “ההגירה לארצות הברית בשנים 1914-1881”; “ייחודה של ההגירה לארצות הברית”; “ההגירה ממזרח אירופה”; “הגירת יהודים ממרוקו”; הגירת יהודים מברית המועצות”.

 

סמינריון – דיני עונשין – ד”ר גיא בן דוד

  1. דונו באחריותם הפלילית של פזית, גיל ואבי לעבירת חבלה חמורה מתוך כוונה לגרום חבלה חמורה (שנגרמה לאסף) לפי סעיף 329(א)(1) לחוק העונשין, התשל”ז- 1977.

 

כתיבת סמינריון בתשלום – משפט מנהלי – ד”ר איל פלג

מצדי תסגור כבר היום את מפעל המתכות הבעייתי שפועל שם”.

ד”ר הראל ועובדיו ערכו בדיקה יסודית בתל-פרחים. לאחר שבועיים מסר ד”ר הראל לציון את הדו”ח ובו המלצותיו. ציון התעמק בדו”ח והתייעץ ביחס להמלצות עם עוזריו. לבסוף החליט ציון לא לסגור או להשבית את מפעל המתכות בתל-פרחים, משום שממצאי הבדיקה של ד”ר הראל לא הצביעו חד- משמעית, שמפעל זה הוא הגורם להאטה ההתפתחותית בעיר.

 

אוריינות מחקר – אוניברסיטת תל אביב

Gelbart, H., & Yarden, A. (2011). Supporting learning of high-school genetics using authentic research practices: The teacher’s role. Journal of Biological Education, 45(3), 129-135.

Sfard, A. (2005). What could be more practical than good research? Educational Studies in Mathematics, 58(3), 393-413.‏

Blonder, R., & Rap, S. (2017). I like Facebook: Exploring Israeli high school Chemistry teachers’ TPACK and self-efficacy beliefs.  Education and Information Technologies, 22, 697-724.

 

דיני נזיקין – המכללה האקדמית צפת

משרד הבריאות ומשרד התעשייה והמסחר החליטו להילחם בתופעת ההשמנה בקרב עובדים בישראל, וכחלק מתוכנית לאומית כללית שגובשה העניקו למעבידים שערכו יום ספורט לעובדיהם מענקים למימון הפעילות הספורטיבית. מעורבותם של המשרדים בימי הספורט שנערכו במקומות העבודה השונים הסתכמה בהצגת התוכנית ומטרותיה למעבידים ובמתן המענקים בלבד. לעומת זאת, אופיים של ימי הספורט, ארגונם והפעילות שנערכה במסגרתם נתונים היו כולם לשיקול דעתם של המעבידים.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב סדר דין פלילי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות