סוציולוגים בשדה | אוניברסיטת בן גוריון | כתיבת עבודה אקדמית

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס סוציולוגים בשדה אשר נלמד ב אוניברסיטת בן גוריון. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

 

המצגת: במצגת יש לכלול מעט מלל (נקודות מרכזיות בלבד). רוב המלל נאמר בע”פ!

לכל מאמר ניתנות 5 – 8 דקות להצגה בכתה.

כל המצגות והסיכומים יועלו לאתר הקורס לא יאוחר מיום ב’ 13.4.15

המצגות בכתה ישובצו ע”י המרצה מיד לאחר הקצאת המאמרים, הנעשית בהגרלה.

 

סוציולוגים בשדה | אוניברסיטת בן גוריון
סוציולוגים בשדה | אוניברסיטת בן גוריון

 

מדיניות סביבתית המרכז ללימודים אקדמיים.

מרביתן המכריע של הרשויות בישראל אינן עומדות ביעדי המחזור ושיעורי המחזור בהן עומדים על אחוזים בודדים בלבד. הדבר נובע מטעמים של כדאיות כלכלית בהם נאחזות הרשויות כצידוק לכך שהן מעדיפות את ההטמנה על פני המחזור.

ההסדר המוצע על ידי אדם טבע ודין יעביר את האחריות למחזור על יצרני האריות ע”פ עיקרון המזהם משלם, ויתמרץ רשויות המקומיות להעדיף את הפתרון של מחזור גם ליתר זרמי הפסולת המטופלים על ידה .

במה דברים אמורים? הרשויות המקומיות יקבלו תגבור של תשתית האיסוף והטיפול בפסולת העירונית מהחברות היצרניות בתעשייה, ויוכלו מעתה לתת שירותי פסולת נרחבים יותר לתושביהן. זאת, תוך עמידה ביעדי המחזור המחייבים אותן כיום בחקיקה, ואשר אינם מושגים על ידם בטענת חוסר כדאיות כלכלית. למעשה הצידוק הכלכלי יישמט מעתה עם הכנסת המשאבים של היצרנים, לצורך תגבור תשתיות האיסוף.

 

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

פסיכופתולוגיה אוניברסיטת אריאל

 

מטלה בסמסטר ב’

הנך מתבקש/ת לערוך השוואה בין 2 הפרעות נפשיות מתוך קטגוריה של “פסיכוזות” על פי בחירתך. היקף העבודה הינו עד 7 עמודים, לא כולל דף שער, תוכן עניינים ורשימת מקורות – אין לחרוג ממספר עמודים זה. העבודה תתבסס על 10 מקורות לפחות.

 

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול וניתוח נתונים באמצעות STATA שמלמד דר’ אסף לבנון אשר נלמד ב אוניברסיטת חיפה. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

* 1. Preform prelimanry steps. 5

* 2. Open Income Survey data from MODEL- look at the folder for the third class. 5

**** Then save under a new name.

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

תולדות האדריכלות – ד”ר סמדר שרון – המכללה למנהל

הנחיות כלליות:

העבודה תעשה בזוגות. מי שמעוניין/ת להגיש עבודת יחיד מתבקש/ת לבקש אישור מהמרצה מראש.

אורך העבודה בין 2-3 עמודים, מודפסת, גודל אות 12, ברווח של 1.5 ובשוליים של 3 ס”מ.

הערה חשובה: יש לנסח את כל חלקי התשובה בשפה שלכם!!! ההעתקה מילה במילה מתוך מצגות של הקורס, מאמרים ו/או אתרים ברשת תוביל להורדה משמעותית בציון. ניתן לצטט קטעים קצרים בלבד מתוך המאמר עצמו, תוך ציון מדויק של מראה המקום כמקובל בכתיבה אקדמית.

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

כתיבה מדעית וקריאה ביקורתית

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס כתיבה מדעית וקריאה ביקורתית  אשר נלמד ב המכללה האקדמית לישראל. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  • הצג את הפריטים שבחרת (סה”כ 5) ברשימה ביבליוגרפית על פי כללי ה APA (45%).
  • יש להגיש את התרגיל מודפס על פי כללי הכתיבה המדעית, כולל דף שער (5%).

מצורף קטע מסקירת ספרות בנושא מסוים. אזכור הפריטים בגוף העבודה הושמט. במקומם מצוינות ספרות המייצגות את הפריט הביבליוגרפי ברשימת המקורות המצורפת.  מחק את הספרה ורשום את שמות המחברים בהתאם לכללי ה APA (50%).

לסיכום, עבודה אקדמית ב סוציולוגים בשדה היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות

 

[contact-form-7 id=”114″ title=”הצעת מחיר”]

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות