ספרות נשים במלחמה – המכללה האקדמית ספיר – סקירה תיאורטית

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ספרות נשים במלחמה אשר נלמד ב המכללה האקדמית ספיר על ידי ד”ר יעל לוי-חזן. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) א. הסבירו את סירובה של לאה גולדברג לכתוב שירת מלחמה. התייחסו למאמרה “על אותו הנושא עצמו”. הסבירו את טענתו של חנן חבר, כי גולדברג אכן כתבה שירת מלחמה. התייחסו למאמרו “הזמר תם”.

 

עבודה סמינריונית בחינוך – אוריינות אקדמית – עפר גת

הפרמטרים שאותם אני שואפת לחלץ מן המאמרים, עשויים להשתנות ממאמר למאמר בהתאם לאופן הכתיבה שלו. הפרמטרים שאנו עשויים למצוא:

  1. שאלת מחקר- פרמטר חובה בכל מאמר, ייתכן שיהיו יותר משאלה אחת. בספר מדעי, הרבה פעמים לא נמצא שאלות אלא הצהרת כוונות של מה שעשוי להיחקר במסגרת של הספר.
  2. השערת מחקר- תופיע לרוב כאשר מדובר במחקר כמותי.
  3. מדגם אוכלוסייה ומשתני הרקע שלו- כל מה שמאפיין את הרקע של האוכלוסייה (מגדר, גיל, מעמד סוציו אקונומי, מוצא עדתי, השכלה וכו’).
  4. כלי המחקר- שאלונים.

ייתכן שנמצא את כל המפרמטרים במאמרים או שנמצא חלק. מכל מאמר נחלץ את הפרמטרים שיש בו.

כדי לאתר שאלת המחקר אנחנו נחפש כותרת שעלולה להופיע בשלוש צורות: מערך המחקר, שיטת המחקר או מטרת המחקר. שאלת המחקר תמוקם בתפר שבין החלקים התיאורתיים (שהם מבוא ורקע תאורתי) לבין מערך/ שיטת המחקר.

אנחנו לא נקרא את כל הרקע התיאורתי אלא נעבוד מהסוף להתחלה. נמצא את הכותרת מערך/ שיטת המחקר ונלך אחורה למצוא את שאלת המחקר. אם ישנה כותרת “מטרות המחקר”- נמצא את שאלת המחקר ממש בתוך הפיסקה.

ברגע שאיתרתי את שאלת המחקר, נמלא טבלה עם ארבעה עמודים ועל כל מאמר נמלא את הפרמטרים. (רצוי לפרק את שאלת המחקר- מי המשפיע ומיהו המושפע). נמקם גם את שאר הפרמטרים בתוך הטבלה.

 

סמינריון – ניתוח דוחות כספיים – המרכז האקדמי פרס

12.) בחברה מסוימת ידועים הנתונים הבאים: ידוע כי סך ההתחייבויות השוטפות בחברה הנו 112,000 ש”ח, אך החברה צופה קשיים מהותיים במימוש המלאי, בשל שינויים טכנולוגיים שחלו בסביבה העסקית. על בסיס נתונים אלו, מה המסקנה שניתן להסיק?

חלק א’: 1.) חשב החברה קיבל הודעה בתחילת שנת 2014 כי לקוח מהותי אשר חובו לחברה מסתכם ב- 10% מכלל חובות הלקוחות פשט את הרגל ואין ביכולתו לפרוע את חובותיו לחברה.         לטענת חשב החברה– נפילה זו תגרום לכך שהחברה לא תוכל לעמוד בהתחייבויותיה בטווח הקצר לבנקים ולספקים ללא גיוס הלוואות נוספות. האם נכונה טענה?

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב ספרות נשים במלחמה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות