עבודה אקדמית – שיווק באינטרנט

בעבודה אקדמית בקורס שיווק באינטרנט במסגרת החוג למנהל עסקים נדרש הסטודנט לקחת חברה אמיתית ולשפר את ביצועיה באינטרנט. במסגרת העבודה מתבקשים הסטודנטים לבצע את המשימות הבאות:

1.      סקירה כללית של החברה – מהם המוצרים שהחברה מוכרת, איך מתבצעת המכירה, היכן ממוקמת החברה, היסטוריה, רקע וכל מידע קצר ותמציתי שיעזור להבין את התנהלות החברה

2.      לנתח את המצב הקיים בשוק – הניתוח בדרך כלל יתחיל מניתוח כללי של החברה ומיצובה ביחס לתחרות ולאחר מכן יתבסס על ניתוח החברה על היבטיה האינטרנטיים. יש לתת את הדגש למראה של האתר של החברה, איך נראים המתחרים ולבצע השוואות ככל שניתן. ניתן להתבסס על מודל SWOT או TOWS ולשלב גם את מודל חמשת הכוחות של פורטר

3.      פילוח השוק ובחירת קהלי יעד – בשלב זה הסטודנט צריך לאפיין את קהל היעד של בית העסק. כדאי ומומלץ לערוך מחקר באינטרנט וללמוד מי הם קהל הלקוחות של אותו המוצר. במידה ולא קיים מידע זמין בעברית ניתן ליישם מידע זמין באנגלית מארה”ב ואירופה.

צרו קשר לקבלת עזרה בעבודות בשיווק

4.      הצבת יעדים מדידים לשיווק באינטרנט – קיימים מספר רב של מדדים בהם ניתן להשתמש. הבעיה לרוב היא שלא ניתן לדעת, מלי להשתמש במידע פנימי שקיים רק אצל החברה, מה המצב של החברה. עם זאת, קיימים מספר תחומים בהם קיים מידע חיצוני אובייקטיבי

4.1.   דירוג האתר במנועי החיפוש – כחלק מהסקירה של האתר נבחן איך גוגל מתייחס אל האתר בשיווק האורגני. יעד מדיד יהיה לשפר את המיקום הזה.

4.2.   הגדלת מספר הלייקים בדף הפייסבוק – במידה ואין לאתר דף פייסבוק, אז יצירת דף פייסבוק וכמות מינימאלית של לייקים בהחלט יכולים לשמש כיעד מדיד.

4.3.   הפחתת Bounce Rate ב-X% – פרמטר זה מעיד רבות על איכות התכנים והתאמתם לקהל היעד. ככל שהפרמטר נמוך יותר אז קהל היעד מוצא את תכני האתר כרלוונטי יותר.

4.4.   הגדלת שיעור המכירות ב-X% – זו השורה התחתונה של כל פרויקט שיווקי, הגדלת המכירות. ללא הצלחה בפרמטר הזה יהיה לנו קשה להצדיק את קיומו של המיזם. עם זאת, חשוב לשים למימד הזמן שכן לעיתים ההשפעה היא בטווח הארוך יותר.

4.5.   הגדלת מספר המבקרים באתר

4.6.   הגדלת מספר האתר המקשרים לאתר החברה – ככל שהחברה יוצרת יותר תוכן איכותי אובייקטיבי, יותר אתרים חיצוניים רואים זאת בחיוב ויקשרו אל האתר. מנועי החיפוש השונים, לרבות גוגל, רואים זאת בחיוב ומדרגים את אתר החברה גבוה יותר

5.      הגדלת מספר המבקרים באתר – בפרק זה נדרשים הסטודנטים לקדם את האתר באמצעים שונים:

5.1.   SEO – כתיבת תכנים איכותיים יותר, הגדלת כמות ואיכות הקישורים הנכנסים, שיפור ביצועיי האתר, שיפור העיצוב באתר, יצירת חווית משתמש טובה יותר.

5.2.   גוגל ADWORDS – בחירת מילות המפתח הנכונות (כדאי שתחפשו איזה מילים יעילות), מציאת המדיה המתאימה, כתיבת מודעה מנוסחת היטב

5.3.   דף הפייסבוק – הגדלת המעורבות של הארגון, הפיכה לדף אקטיבי במקום דף שאלות ותשובות, פרסום תכנים רלוונטיים

5.4.   באנרים – באיזה אתרים כדאי להקים באנרים, איך הם יראו?

5.5.   שיווק ויראלי – האם יש לנו איזה רעיון מגניב לסרטון? איך ניתן לשווק וויראלית את החברה או המוצר?

6.      שיפור יחס ההמרה – בפרק זה הסטודנט נדרש לשפר את יחס ההמרה של החברה. יחס ההמרה הוא כמות הכניסות לאתר ביחס לכמות המכירות שלו. שיפור יחס ההמרה הוא למעשה השורה התחתונה של כל מסע שיווק אינטרנטי ממוקד תוכן. ניתן להגדיל את יחס ההמרה בכמה דרכים: יצירת תוכן ייחודי ממוקד לידים (lead), עידכון ושינו העיצוב של האתר, יצירת תוכן שווקי מרכך התנגדויות ועוד.

לסיכום, העבודה דורשת ידע בשיווק ושיווק באינטרנט, התנהגות צרכנים וטכניקות מכירה שונות. יש להקפיד על יצירת תוכן איכותי בעבודה ולא מחזור של סיסמאות וחומרי הרצאה שניתנו במהלך הסמסטר. כמו כן, יש להשתמש במונחים ומושגים מעולם השיווק האינטרנטי.

זקוקים לעזרה?

לא מצליחים לתקוף את הבעיה?

צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות