פנים בחברה הישראלית שאינם בזרם המרכזי – המכללה האקדמית ספיר – סמינריון

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס פנים בחברה הישראלית שאינם בזרם המרכזי אשר נלמד ב המכללה האקדמית ספיר. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. יש להבהיר מתי מדובר בדעה אישית ומתי במקורות אקדמיים.

 

סקירה תיאורטית – סיורים בעקבות המורשת – אוניברסיטת אריאל בשומרון

  1. תארו את המבנה הטופוגרפי של ירושלים העתיקה: גבעות, מסלע, נחלים ומקורות מים.

פנים בחברה הישראלית שאינם בזרם המרכזי - המכללה האקדמית ספיר - סמינריוןא. מדוע כבש דוד המלך דווקא את עיר יבוס?

ב. כיצד כבש את העיר על פי המקורות?

ג. מה ידוע לנו מן העדות הארכיאולוגית?

ד. אילו ממצאים מהסיור בעיר דוד מתקשרים לתקופת דוד המלך?

  1. א. מהי הבעיה העיקרית העומדת היום בפני המחקר המדעי של ירושלים?

ב. האם זו המציאות הפוליטית/ ביטחונית המסובכת, כאשר העיר חצויה למעשה בין יהודים וערבים, וישנם אזורים בעיר שחוקרים מתקשים להיכנס אליהם?

ג. האם זו קדושתה היתרה של העיר, ליהודים, נוצרים ומוסלמים כאחד, כאשר ישנם מקומות שחוקרים אינם יכולים להיכנס אליהם בגלל התנגדות גורמים דתיים?

ד. או האם זהו המצב היישובי, הצפיפות והעובדה שהחלקים העתיקים של העיר, בעיקר העיר העתיקה ואזור עיר דוד, מיושבים כמעט ברציפות והשכבות העתיקות נמצאות מתחת לבתי התושבים הנוכחיים?

ה. מה השתנה בעניין זה לאחר מלחמת ששת הימים?

ו. ומה המצב היום?

א. כתבו אודות חייו של הורדוס המלך.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני חוזים – ד”ר עלי בוקשפן

המונדיאל החל והמבקרים הרבים שהגיעו ל”גול-נדו” כדי לצפות במשחקים במסכי הענק התאכזבו כאשר בבואם למקום גילו, בניגוד לפרסומים, כי בבר אין ולו מסך ראוי אחד. רבים מהלקוחות הפוטנציאליים עזבו כלעומת שבאו. במהלך האליפות, נותר הבר בתפוסה ממוצעת נמוכה ביותר.

חברת “מחסני קולנוע” סיפקה את הטלוויזיות בתאריך 30 ביוני, 2018 (כלומר, בדיוק באמצע האליפות). טכנאי מטעמה הגיע לבר של כריסטינה כדי להתקין את הטלוויזיות, במהלך ההתקנה כריסטינה שמה לב כי על חלק מהטלוויזיות שריטות וסימני שפשוף בולטים. כאשר תהתה מדוע הדבר כך השיב לה הטכנאי מטעם החברה כי אין זה חריג וכי ברבות מן הטלוויזיות מתצוגה קיימים פגמים ויזואליים קלים. כריסטינה הנזעמת מיד ירתה לחלל האוויר “מה פתאום טלוויזיות מתצוגה?! אני הזמנתי חדשות מהניילונים!”. כריסטינה הודיעה באופן חד וחלק כי הדבר לא מקובל עליה, דרשה מהטכנאי לקחת את הטלוויזיות בחזרה, והודיעה לו כי היא “סיימה איתם את הסיפור”.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב פנים בחברה הישראלית שאינם בזרם המרכזי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות