פסיכולוגיה התפתחותית ב’ – המרכז האקדמי רופין – סמינריון בחינוך

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס פסיכולוגיה התפתחותית ב’ אשר נלמד ב המרכז האקדמי רופין. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. מה המסגרת התיאורטית המשותפת לשני המאמרים? מבוא+מבוא- הם מסבירים בעצם איזו תיאוריה הם בודקים.
  2. במאמר של פלונגר ושות’ (2016) מה נבדק אל מול מסגרת תיאורטית זאת?
  3. במאמר של שובך ושות’ (2016) מה נבדק לעומת מסגרת תיאורטית זאת?
  4. מהו המערך המחקרי של פלונגר ושות’ (2016)? ניסויי, מתאמי, אורך, רוחב, תוך נבדקי, בין נבדקי.

 

סמינריון במשפטים – סדר דין פלילי – דר’ אריאל צמח

– בש”פ 507/00  מזרחי נ’ מדינת ישראל פ”ד נד (1) 385 (פסק הדין עוסק במעצר לאחר הגשת כתב אישום, ואולם, הדיון בנוגע לעילת “המסוכנות”, וכן הדיון בשאלת חלופת מעצר, רלוונטיים גם ל”מעצר ימים”).

– בש”פ 2911/08 שוקרון נ’ מדינת ישראל (טרם פורסם) (פסק הדין עוסק במעצר לאחר הגשת כתב אישום, ואולם, הדיון בנוגע לעילת “המסוכנות”, וכן הדיון בשאלת חלופת מעצר, רלוונטיים גם ל”מעצר ימים”).

– בש”פ 2137/96 רודמן נ’ מדינת ישראל, פ”ד נ (2) 504 (פסק הדין ניתן טרם כניסתו לתוקף של חוק המעצרים, אך הדיון בסוגיית תנאי השחרור בערובה רלוונטי גם כיום).

– בש”פ 4455/00 מדינת ישראל נ’ בדווי, פ”ד נד (4) 794.

– בש”פ 8845/04 אלטויל נ’ מדינת ישראל (טרם פורסם).

 

סקירה תיאורטית – יסודות ביולוגיים של ההתנהגות – המכללה למינהל

  1. שוקי נפל וקיבל מכה בראש. מאז הנפילה שוקי מתקשה לשמור על שיווי משקל ולבצע מטלות הדורשות קואורדינציה (כגון: לגעת בעזרת האצבע שלו באפו בצורה מדויקת). כנראה ששוקי סובל מפגיעה במבנה המוחי הבא:
  1. תלמוס.
  2. המוח המוארך (מדולה אובלונגטה).
  3. מוחון (צרבלום).
  4. היפותלמוס.
  5. היפוקמפוס.

 

  1. קטיעה מלאה של חוט השדרה, באזור חוליות הצוואר, תגרום ל:
  1. שיתוק בארבע הגפיים (טטרפלגיה).
  2. שיתוק בגפיים העליונות בלבד.
  3. פריצת דיסק.
  4. מוות כתוצאה מהפסקת פעולת הלב.
  5. שיתוק בגפיים השמאליות.

 

  1. איזה מהבאים הנם חלק ממערכת העצבים ההיקפית (PNS)?
  1. עצבי השדרה בלבד.
  2. חוט השדרה.
  3. המוח.
  4. הגולגולת וקרומי המוח.
  5. עצבי הגולגולת, עצבי השדרה והגנגליונים הספינליים.

 

  1. זאב צעד לו, לתומו, ברחוב דיזנגוף, כשלפתע הופיע מולו דוב אימתני. איזו מערכת תהפוך לדומיננטית בגופו של זאב?
  1. המערכת הפרה-סימפטטית.
  2. המערכת הסימפטטית.
  3. מערכת העיכול.
  4. המערכת המזו-קורטיקלית.
  5. כל התשובות נכונות.

 

  1. איזה מהנוירוטרנסמיטרים הבאים הנו המעכב המרכזי במוח?
  1. גלוטמט.
  2. גליצין.
  3. גאבא.
  4. דופמין.
  5. אפינפרין.

 

  1. מהו המשפט הנכון לגבי אגוניסטים ואנטגוניסטים?
  1. אגוניסט הוא חומר המגביר את פעילותה של הסינפסה.
  2. אגוניסט פועל על הנוירון הקדם-סינפטי, ואילו אנטגוניסט פועל על הנוירון הבתר-סינפטי.
  3. חומר המונע ספיגה מחדש של נוירוטרנסמיטר הינו אנטגוניסט.
  4. חומר המגביר את הפירוק האנזימטי של הנוירוטרנסמיטר הינו אגוניסט.
  5. חומר הנקשר לקולטנים בתר-סינפטיים ומפעיל אותם הינו אנטגוניסט.

 

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב פסיכולוגיה התפתחותית ב’ הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות