קבלת החלטות בעזרת גיליון אלקטרוני | המכללה למנהל | כתיבת עבודה בתשלום

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס קבלת החלטות בעזרת גיליון אלקטרוני אשר נלמד במוסד האקדמי המכללה למנהל. במסגרתו בוצעה עבודת עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

קבלת החלטות בעזרת גיליון אלקטרוני – המכללה למנהל

במטלה זו נעסוק בניתוח בעיה כלכלית/עסקית. הבעיה תשקף מצב ניהולי אמיתי והפתרון יספק את המידע הנדרש לדרג הניהולי לשם תהליך קבלת ההחלטות ולשם בקרת פעילות הפירמה.

יש לבחור בסיטואציה עסקית כלשהיא שיכולה להיות מתחום עסקי פונקציונאלי כמו: כספים, מימון, שיווק, ניהול משאבי אנוש, ייצור, רכש, מכירות, לוגיסטיקה, תפעול וכו’…

כלי Reporting לדוגמה:

סינון / מיון

שימוש בפונקציות פיננסיות

שימוש בפונקציות מתקדמות. למשל:

פונקציות מסדי נתונים

פונקציות עיגול

פונקציות תאריך ושעה

קבלת החלטות בעזרת גיליון אלקטרוני | המכללה למנהל | כתיבת עבודה בתשלום
קבלת החלטות בעזרת גיליון אלקטרוני | המכללה למנהל | כתיבת עבודה בתשלום

ניהול משברים בארגונים – הקריה האקדמית אונו

בהצגת המשבר אין להסתפק בתיאור דסקריפטיבי של השתלשלות העניינים. הדגש צריך להיות על פרשנות ותובנות לגבי העובדות – תוך הסתמכות על החומר הביבליוגרפי, התפיסות שלובנו בכיתה ותובנות עצמיות.

  1. ביבליוגרפיה

לציין בצורה המקובלת את המקורות שעליהם התבססתם לצורך כתיבת העבודה.

 הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

מיצירתיות לשיווק עסקים – המרכז ללימודים אקדמיים

  1. בחרו קטגורית מוצר המתאימה עבורכם מידע או התענינות.
  2. הכינו מטריצת חיזוי של אחד המוצרים מהקטגוריה, המורכבת מחמישה משתנים פנימיים ו3-5 משתנים חיצוניים שלהערכתכם מהותיים מבחינת חשיבות במוצר. בדקו עבור כל אלמנט של מטריצה את מצבו ( 0  או 1). האם המטריצה נוטה לניוון או לרוויה?

 

  1. תארו את המוצרים ואת התועלות החדשות שהביא עמו האיחוד.
  2. בהתיעצות עם המרצה תוכלו להתמקד ברעיון אחד איתו תמשיכו לגיבוש התוכנית השיווקית.

 

 הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

קמעונאות ולוגיסטיקה – המרכז ללימודים אקדמיים

על המטלה להציג באופן ברור:

כישורים אנליטיים הדרושים לצורך הערכת ההשפעה וההזדמנויות בעלות הערך המוסף של תכנון קמעונאי אסטרטגי .

להציע טווח של תגובות אסטרטגיות וטקטיות בתחום השיווק אשר יבטיחו שביעות רצון מצד הלקוחות ובעלי העניין.

פרק 1

השוק  גודל השוק + אינפורמציה על  החברות בשוק ונתח השוק של כל אחת  מהמתחרות+ מיצוב החברה על פני מודל האסטרטגיות הגנריות של מייקל פורטר

לסיכום, עבודה אקדמית ב קבלת החלטות בעזרת גיליון אלקטרוני – המכללה למנהל היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח שיווקי ורקע שיווקי.WRITE2ME מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות

 

[contact-form-7 id=”114″ title=”הצעת מחיר”]

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות