ראיון עם נ | האם נתקלת בחילוקי דעות כלשהן במסגרת העבודה בצוות הרב מקצועי – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי – סמינריון בחינוך

סמינריון בחינוך מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי ה-APA וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות משפטיות על ידי מחלקה משפטית מצטיינת.

פה יש דוגמא יפה לחלק ראיונות והמשך לסמינריון איכותני בחינוך בנושא בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

ראיונות | נספחים – ראיון עם נ’ – סמנריון בחינוך – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

נספח 2: ראיון עם נ’ אחרי תכנית ההתערבות

מראיין: איזה כיף לשמוע. השאלה הבאה שלי נגעה ליחסים עם התלמידים, אבל אני מבינה ממך עד כמה הם חמים וקרובים.

מראיין: ומה לגבי יתר הצוות מלבד המחנכות? האם השתנה משהו ביחסים מתחילת השנה? האם קיים שיתוף פעולה כלשהו?

מרואיין: יש שיתוף פעולה אבל זה פחות כאילו… בזכות ההכשרה, כמו שאמרתי, אז המפגשים כללו פגישות עם היועצת ועם הפסיכולוגית והתרפסיטית וזה אבל זה לא היה הרבה פעמים, ובפעמים שזה כן היה זה היה ממש ממש עוזר כי אז את ממש מצליחה לראות עוד נקודת מבט ועוד אחת ועוד אחת, ואיך הילד מתנהג בדרמה, ומה היועצת יודעת ויכולה להועיל לי, ואיך המנהלת מסתכלת על הדברים ורואה אותם ופתאם את מבינה כאילו מרחב יותר, וכשאת עם הילד אז הכל כזה מסתדר ומתחבר והקשר שלך איתו מתחזק וככה גם הילד משתפר ומתקרב אלייך ונפתח והכל.

מראיין: האם נתקלת בחילוקי דעות כלשהן במסגרת העבודה בצוות הרב מקצועי? כיצד את מתמודדת איתם?

מרואיין: ברור שיש חילוקי דעות, זה טבעי. אבל כאילו זה כל העניין, שיש חילוקי דעות ומדברים עליהם, ומתווכחים עליהם ואז כאילו מגיעים לתוצאה הכי טובה. כמו בהכשרה גם היו חילוקי דעות אבל אז זה העלה את כל הצורות לחשוב על הדברים וזה ממש חשוב. אני משתדלת לא להתווכח יותר מדי ולא להיות עקשנית ובכל זאת המילה האחרונה היא כמובן של המחנכת אבל אני ברור שמביעה את  דעתי, כי אני רואה את הדברים ממקום אחר, והרבה פעמים המחנכות גם מקבלות אותה ואפילו משנות את הדעה שלהן, וגם אני הרבה פעמים משנה כי אני מבינה שלא ראיתי את הדברים כמו שהיא רואה, או לא ראיתי דברים מסוימים הם חשובים וכל מיני כאלה.

מראיין: אשמח אם תנסי לחשוב ולפרט לי את הקשיים עמם את מתמודדת בעבודה עם הילדים וכן עם הצוות.

מרואיין: הקשיים הם בעיקר רגשיים. כאילו לעבוד עם ילדים זה מלא עומס רגשי, את לוקחת הביתה מלא דברים, זה לא מתחיל ונגמר שיש צלצול. אני במיוחד רגישה אז אני לא יודעת לנתק. אז כאילו באמת ההכשרה בקטע זה הייתה הגלגל הצלה שלי כי היא לימדה אותי להתמודד, ושבכלל לא צריך לנתק, כאילו זה לא נכון, צריך להתמודד עם הדברים באופן הגיוני וגם מתוך רגש זה טוב אבל רגש מושכל כמו שאמרנו (צוחקת). השיתוף, וכאילו ההבנה שזה לא רק אצלך זה כאילו הכי חשוב כי אז את לא מרגישה לבד, וגרועה וחושבת שאת לא עובדת כמו שצריך ושאת לא בנויה לזה והכל. חוץ מזה, זה עבודה לא קלה- כל הזמן צריך לשים לב, ולא לפגוע באף אחד, ולראות את הצרכים, ואת הנקודות הרגישות, ולמה הוא מתנהג ככה ואיך אני יכולה לעזור לו. זה לא פשוט- אבל מספק. ואם באים מוכנים אז אפשר להתמודד. עם הצוות אין לי הרבה קשיים היום, כאילו אנחנו מכירות ומבינות והיום גם הרבה יותר סומכים עליי ויודעים שאני יודעת מה אני עושה, אז זה כאילו גם נותן לי ביטחון וגם עושה פחות קשיים כי פחות מתווכחים ופחות יש משחקי אגו כאלה.

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות