ראיון עם נ | האקלים בכיתה – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי – סמינריון בחינוך

סמינריון בחינוך מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי ה-APA וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות משפטיות על ידי מחלקה משפטית מצטיינת.

פה יש דוגמא יפה לחלק ראיונות והמשך לסמינריון איכותני בחינוך בנושא בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

ראיונות | נספחים – ראיון עם נ’ – סמנריון בחינוך – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

נספח 2: ראיון עם נ’ אחרי תכנית ההתערבות

מראיין: איך היית מתארת את “האקלים” בכיתה- את התנהגות התלמידים, הלמידה שלהם, ההוראה של המורה, שיתוף פעולה בין הצוות ובין הילדים- האם היית מתארת את ההרגשה בכיתה כטובה?

מרואיין: כן, לרוב האקלים הוא בסדר. כמובן, שבכל כיתה יש אקלים אחר. סך הכל אבל, מתחילת השנה ועד עכשיו ממש כזה יודעים איך הדברים עובדים, וזה יותר מסודר אז גם הכל כזה יותר זורם ויש תחושה יותר טובה. אני גם, עם הביטחון העצמי שלי היום אז אני כאילו ממש תורמת לזה שזה יהיה טוב ולא רע (צוחקת). כאילו, נגיד פעם היה בלגן וזה, בעיות משמעת, אז הייתי נעלמת כזה, מפחדת מהמורה שנמצאת בעצבים שלה שאני לא יוסיף לה, היום אני לא חושבת ככה, אני חושבת איך לעזור ברגעים האלה, אני יכולה להיות רגועה איפה שהיא מאבדת את זה או לראות איזושהי בעיה נקודתית שגורמת להרגשה “הרעה” שהמורה פספסה ולטפל בה אפילו בלי שהיא תרגיש. זה כיף, את כזה מרגישה שעשית ממש שינוי גדול ואפילו אף אחד לא שם לב (צוחקת).

מראיין: איך היית מסכמת את השנה הזאת בשביל עצמך? הגשת את הציפיות שלך? האם את מרגישה סיפוק?

מרואיין: שנה מדהימה, שעברתי בה ולמדתי בה המון המון המון ובכלל השתנתי כבנאדם בטירוף. כאילו שאומרים ששנת שירות אז זה מלמד אותך, ומבגר אותך וזה, נותן משמעות. אז ממש הרגשתי את זה, אני כאילו לא אותו בנאדם, אלא אני בוגרת יותר ויודעת הרבה יותר, וגם כאילו בחיים אני יודעת להתמודד יותר טוב בגלל העבודה בבית ספר. מה גם שהחלטתי סופית שאני רוצה להיות מורה (צוחקת). הגשמתי את הציפיות שלי ומעבר, והסיפוק הוא ענק- אני חייבת לך הרבה מזה כי באמת שבטח הייתי אבודה בלי הכוונה כי באמת לא ידעתי מה לעשות, והיום כאילו הקשר עם הילדים זה הכל בשבילי.

מראיין: לסיום, מה היית רוצה לשנות? מה היה עוזר לך להתמודד טוב יותר, משפר את האקלים בכיתה וגם את הסיפוק האישי שלך והצרכים שלך?

מרואיין: הייתי רוצה להמשיך את ההכשרה בשנה הבאה כדי שעדיין יהיה את המקום הזה שבו אפשר ללמוד ולהתפתח ולפרוק ולשתף וכל הדברים שבלעדיהם אין אוויר לנשימה ואין זמן לחשוב בעבודה המטורפת הזאת.

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות