ראיון עם נ | עוזר בכל מה שהמרות מבקשות – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי – סמינריון בחינוך

סמינריון בחינוך מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי ה-APA וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות משפטיות על ידי מחלקה משפטית מצטיינת.

פה יש דוגמא יפה לחלק ראיונות והמשך לסמינריון איכותני בחינוך בנושא בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

ראיונות | נספחים – ראיון עם נ’ – סמנריון בחינוך – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

נספח 2: ראיון עם נ’ לפני תכנית ההתערבות

מראיין: אשמח אם תספרי לי על העבודה עם הצוות בבית הספר בכלל, והצוות הכיתתי בפרט, איך העבודה מתחלקת? האם קיים שיתוף פעולה ביניכן? ומה התחושה שלך לגבי עבודת הצוות הזו?

מרואיין: כמו שאמרתי, אני בעיקר עוזרת בדברים שהמורות מבקשות ממני, ויושבת ליד התלמידים שהן מנחות אותי אליהן, גם לפעמים אם אני בעצמי רואה ילד שמתקשה במשהו אני ניגשת אליו בלי שיפנו אותי או יגידו לי, אני מאמינה שלאט לאט אני אדע לבד לזהות איפה צריך אותי. יש שיתוף פעולה כי אני מנסה להבין תמיד מה קשה למורה, מי מפריע לה, מי לא לומד, מה היא לא יכולה לעשות כרגע וצריכה אותי, ואני עושה בהתאם. והיא גם שמה לב אליי וממקדת אותי בכל מיני דברים, אבל זה קצת קשה במהלך השיעור אז זה קורה מעט.

מראיין: אין לכן פגישות מסודרות של הצוות בהן אתן יכולות לדבר שלא במסגרת השיעור?

מרואיין: אנחנו מדברות בחדר מורים, ובין השיעורים, על מה שקרה, מה צריך וכו’, אבל אין לנו שעה כזאת במערכת.

מראיין: ומה לגבי שאר צוות בית הספר? איך הקשרים שלך איתם?

מרואיין: אין לי ממש קשר עם גורמים שלא קשורים לכיתה. יש לי קשר איתך ולפעמים יועצת בית הספר שואלת אותי מה קורה וכו’ ואנחנו מדברות על אחד הילדים באופן פרטני אבל זה לא רשמי, בחדר מורים או בעקבות איזשהו אירוע שקרה.

מראיין: מה זאת אומרת בעקבות אירוע שקרה?

מרואיין: שאם נגיד אחד הילדים יש לו יום קשה, אירוע אלימות, יצא מהכיתה, כל מיני דברים, אז אחרי זה מדברים על זה בחדר מורים, והיועצת והמחנכת משתפות אותי במה הן חושבות ומה צריך לעשות…

מראיין: האם נתקלת בחילוקי דעות כלשהן במסגרת העבודה בצוות הרב מקצועי?

מרואיין: לא ממש. כי אני נוטה לקבל את הדעה של המורות. הן מכירות את הילדים יותר טוב ואת הצרכים שלהם אז אני לא ממש מתערבת. אבל לפעמים יש מצב שנגיד מורה מקצועית מתנהגת אחרת ממורה אחרת, ואני רגילה לעבוד בדרך מסוימת כמו שקבעתי עם המחנכת, ואז יש לי כאילו קונפליקט, לפי מי ללכת, אבל אני משתדלת לא לעשות מזה עניין גדול, ולעשות מה שמבקשים ממני ואם אני חושבת שזה מנוגד למה שאמרו לי אז אחרי זה אני אומרת למחנכת מה שקרה והיא מסדרת את זה מול המורה המקצועית. זה לא עניין שלי, זה בעיות בין המורות ושוני בצורה בה הן עובדות ואני לא רוצה לעורר כלפי כעס או בלגן, אז אני משתדלת לזרום עם “השיגועים” של כל אחת…

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות