רפואה עממית בתרבויות עולם – ד”ר צילה זן-בר צור – סקירה תיאורטית

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס רפואה עממית בתרבויות עולם אשר נלמד על ידי ד”ר צילה זן-בר צור. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

מחשבה רפלקסיבית- דעתי על מתודת הריפוי.

 

סמינריון – תדריך מסייע לכתיבת עבודות – המרכז ללימודים אקדמיים

יש להודות שניסוח מורכב עושה רושם של כותב מתוחכם, הבקיא בסודות הכמוסים של המקצוע. עם זאת, לכתיבה פשוטה יותר מספר יתרונות:

(1) נגישות לקהל קוראים רחב יותר.

(2) קשה יותר לכתוב פשוט, לכן כתיבה פשוטה ומנוסחת היטב מעידה על הבנה תיאורטית טובה.

(3) שימוש במילים עבריות ברורות ומובנות, במקום במילים לועזיות: נגישות ברוח תחיית השפה העברית בעת החדשה (“עד שבן יהודה הגיע לא דיברנו”– מערכון ‘הוותיק’, להקת כוורת).

  1. מבוא- מטרת פרק זה היא נימוק השערות המחקר הנוכחי. לעומת זאת, המבוא אינו מיועד לסקירה היסטורית של המשתנים המרכיבים את המחקר. לצורך ביסוס השערות המחקר, יוצגו בפרק זה הגדרות של המשתנים, תוסבר תיאוריה רלבנטית וייסקר מחקר עדכני. כך, קורא העבודה יקבל סיכום עדכני ככל הניתן של התיאוריה והמחקר הקשור במשתנים השונים והקשר בינם. כל זאת באופן תמציתי, מדויק ועל פי כללי הציטוט המקובלים ע”י הסתדרות הפסיכולוגים האמריקאית (APA) וע”י כתב העת המדעי החשוב בישראל: “מגמות”. לאחר קריאת המבוא יהיה ברור לקורא מדוע שיער החוקר את השערות המחקר ומה תרומת המחקר הנוכחי לגוף הידע התיאורטי הקיים. בסוף פרק המבוא יוצגו השערות המחקר. שימו לב מבנה המבוא התיאורטי הוא כעין משפך המוביל בקצהו לשאלות המחקר והשערותיו.

 

סקירה תיאורטית – תאטרון בזמן העתיק: מבוא ועיון – המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דוד ילין

דונו במשמעות טענה מפורסמת זו בהתבסס למחזות. התייחסו לדעות המחקר בנושאי הטרגדיה והתאטרון בזמן העתיק.

 

שיווק SPSS – המכללה למינהל

תתכנה מספר השערות לבעיית מחקר אחת. יש להגדיר את ההשערה כיחסים מסוימים או מאפיינים ספציפיים שהוגדרו בצורה שניתן לבדוק (לדחות או לקבל) בעזרת נתונים. לדוגמא, אם נתייחס לבעיה שהוצגה קודם “מה משפיע על בחירת מכונית למשפחה?”. השערות מבעיה זו יכולות להיות:

(א) ככל שיש יותר ילדים כך יבחרו מכונית משפחתית גדולה יותר.

(ב) אם המשפחה בעלת השפעה גבוהה יותר בעת קבלת החלטת הרכישה של מכונית משפחתית לעומת אב המשפחה.

(ג) בטיחות המכונית תהיה הפרמטר הראשון והחשוב ביותר בבחירת מכונית משפחתית.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב רפואה עממית בתרבויות עולם הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות