שיווק אינטראקטיבי בעידן הביג דאטה | המרכז הבינתחומי הרצליה | עבודה אקדמית בתשלום

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס שיווק אינטראקטיבי בעידן הביג דאטה אשר נלמד ב המרכז הבינתחומי הרצליה אצל המרצה עפרית קול. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

מטרת העבודה

מטרת עבודת הסיכום הינה ליישם ולשלב את הכילים שנלמדו בכיתה לשם בניית תוכנית שיווק מתקדמת עבור מותג / חברה / שירות המבוססים על היכרות מעמיקה עם הלקוחות תוך שימוש בדאטה בייס לבניית מערכת יחסים והגדלת ערך הלקוח עבור החברה.

שיווק אינטראקטיבי בעידן הביג דאטה  | המרכז הבינתחומי הרצליה | עבודה אקדמית בתשלום
שיווק אינטראקטיבי בעידן הביג דאטה | המרכז הבינתחומי הרצליה | עבודה אקדמית בתשלום

מבוא לסוציולוגיה ב’המכללה האקדמית בית ברל

שאלה 3 (20 נקודות)

  • הציגו, הסבירו והדגימו מושגים מרכזיים של גישת האינטראקציה הסימבולית בהקשר לסטייה חברתית. רצוי להתייחס, בין השאר, למושגים הבאים: תיוג, סטייה ראשונית וסטייה משנית (ההבחנה ביניהן), סטיגמה והתחברות דיפרנציאלית.
  • קראו את הקטע הבא:

“מיכאל, עולה חדש מ…, נכנס לעבודה במחלקת השיווק בחברת תרופות גדולה. בעקבות חשד כי משך ללא אישור כספים מ’הקופה הקטנה’ של המחלקה פוטר מעבודתו. לאחר שהתקשה למצוא עבודה אחרת החל לעסוק עם בן-דודו במסחר בתרופות מזויפות… הוא נתפס, הועמד לדין, נמצא אשם ונשלח לכלא לרצות עונש מאסר…”

נא להסביר, בעזרת מושגי גישת התיוג שבהם דנתם בסעיף א של השאלה, את המסופר בקטע.

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

מבוא לסיפורת אמריקה הלטינית   האוניברסיטה העברית.

חטיבה ב’: בורחס

  1. כתבי בורחס כ-“מטפורה אפיסטמולוגית”.
  2. תפקיד האזכור האינטרטקסטאולי של “אלף לילה ולילה” בסיפורים שונים.
  3. “הדרום”: אפשרויות הקריאה.

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

מבנה חברתי של ישראל  – המכללה האקדמית בית ברל

הזרם הביקורתי – “מערער על העמדות של הזרם המרכזי ברבות מסוגיות הליבה, אך לא בכולן…למשל, באשר לסוגיית הקולוניאליזם, הביקורתיים חושבים שיש אלמנט קולוניאלי או פוסט קולוניאלי כלשהו בחברה הישראלית…. מסתייגים מאפיון המשטר כדמוקרטיה ליברלית-מערבית …רואים בה דמוקרטיה לקויה או סוג ב’… לסכסוך היהודי-ערבי הם מייחסים משקל פורמטיבי מסוים…” (שם, עמ’ 442).

הזרם הרדיקאלי – שולל את העמדה של הזרם המרכזי ולעיתים את העמדה של הזרם הביקורתי לגבי רוב סוגיות הליבה. על-פי זרם זה, ישראל היא חברה פוסט קולוניאלית; גבולותיה הם גבולות השליטה ולא גבולות הריבונות. ישראל אינה דמוקרטית מכיוון שהיא  מפרה בבוטות את עקרון השוויון בין אזרחים, במיוחד בין ערבים ליהודים ובין גברים לנשים; והסכסוך היהודי-ערבי מעצב ומכונן את המוסדות החברתיים.  “הציונות היא תנועה לאומית, קולוניאלית וגזענית שעבר זמנה; המדינה צריכה להיות מדינה אזרחית או דו לאומית שבה שורר שוויון גמור בין האזרחים, ובין בני שני העמים, היא צריכה להיות מדינת כל אזרחיה או לאומיה ולהתנתק מהתפוצות היהודיות… להיות חברה רב תרבותית…. [עם משטר] שנותן לגיטימציה ותמיכה מלאה לקהילות השונות בתוכה, כמו, ערבים, חרדים, רוסים, מזרחים, אתיופים, אשכנזים ועוד (שם, עמ’ 442).

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

10349 – ריבוד חברתי  – האוניברסיטה הפתוחה

שאלה 6

מהם קווי הדמיון והשוני שמוצא באומן בין מעמדם של בעלי ההון כיום לבין בעלי האחוזות בעבר?

שאלה 7

וסטרגארד מתנגד לטענה לפיה מבני הריבוד בחברות המערביות נעשו ״נזילים״ יותר מאז תחילת המאה(ה-20). כיצד הוא מנמק התנגדות זו?

שאלה 8

א.         באומן(פרק ו׳) מבחין בין ״אוכלוסייה שרותקה למקום״ לבין ״הקהילה המקומית״. מהן המשמעויות הריבודיות של הבדלים אלה?

ב.         ביטויים מרחביים של סגירות חברתית(social closure) בולטים בסגנון החיים של המעמד הגבוה בארה״ב לפי Baltzell (חלק ד), וכן בסגנון החיים של המעמד הנמוך לפי Liebow

(חלק ד). תארו ביטויים אלה, ונתחו את משמעותם הריבודית, תוך שימוש באבחנה של באומן.

לסיכום, עבודה אקדמית ב שיווק אינטראקטיבי בעידן הביג דאטה היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות