שיווק באמצעות האינטרנט – המרכז ללימודים אקדמיים – סמינריון בכלכלה

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס שיווק באמצעות האינטרנט אשר נלמד ב המרכז ללימודים אקדמיים. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. ניתוח מידע הנגזר מפעילות של אתרים וגולשים ברשת האינטרנט. בהתאם, עליכם לבצע ניתוח על שני אתרים גדולים/בינוניים ברשת. לבחור אתרים מסחריים, אתרי תוכן, או אתרים של מוסדות אקדמיים. בחירת האתרים צריכה להיות הומוגנית, קרי אתרים מאותו ענף.
  2. כבסיסי מידע לביצוע הניתוח להשתמש באתרים: similarweb.com -מידע סטטיסטי אודות אתרים. https://www.semrush.com/ -בדיקת ביצועי אתר. Google.co.il, או כל כלי/אתר מקצועי הנותן מידע מהימן (רשימת אתרים ניתן למצוא בשקף מספר 29 בהרצאה מספר 2).

א. מיקום האתר בישראל.

ב. מיקום האתר בקטגוריה.

ג.  מספר המבקרים בחצי השנה האחרונה בחלוקה לחודשים תוך בחינת פיקים. (מתוך חצי שנה ניתן לתת רק חודש ראשון, שלישי ואחרון).

ד. בחינה מהיכן הגיע הגולשים לאתר, כולל: אתרים אחרים, קידום אתרים אורגני בגוגל, קידום בתשלום, רשתות חברתיות, מייל, Referrals ואפליקציות.

ה. זמן  ממוצע של שהייה באתר.

ו. יחס ניתור (bounce rate).

ז. מילות מפתח אורגניות.

  1. לכל שבעת הממדים לצרף צילום מסך של המידע שנמצא ולציין בכל צילום את מספר הנושא הרלוונטי (יש לצרף רק צילום מסך אחד של האתר עם הביצועים הטובים מבין השניים -מיקום בישראל).
  2. להכין טבלת השוואה לשני האתרים שתכלול את שבעת הממדים שפורטו בסעיף ב’-1.
  3. להסביר בקצרה את התוצאות של שלושה ממדים (מתוך השבעה) תוך מיקוד בשוני שבין שני האתרים וממה נובע.

 

סמינריון במשפטים – מבוא לקרימינולוגיה – ד”ר אבי ברוכמן

  1. קורס שיווק דיגיטליאנומיה ועבריינות: תיאוריה ומחקר
  2. התעללות מינית בילדים: השפעות קצרות וארוכות טווח
  3. פדופיליה: אטיולוגיה
  4. זנות בישראל: תיאור התופעה
  5. זנות: אטיולוגיה
  6. אלימות המשפחה: אטיולוגיה
  7. פורצי מחשבים ) hackers (: פרופיל, מדיניות וענישה
  8. האישה המוכה: סיבות להישארותה על גבר אלים
  9. השפעת חשיפה ישירה ועקיפה לאלימות בילדות על התנהגות אלימה בבגרות
  10. טרור: ארגון ספציפי מטרות, מבנה ושיטות פעולה
  11. כתות: ארגון ספציפי מטרות, מבנה ושיטות פעולה
  12. אלימות שוטרים: הסברים לתופעה
  13. מדיניות ענישה הישראלית כלפי עברייני צווארון לבן
  14. מדיניות ענישה הישראלית כלפי עברייני מין
  15. “מבחן בוזגלו” האם קיימת אפליה במערכת המשפט הישראלית?
  16. פשיעה בקרב חברות סגורות )קבוצות דתיות או קיבוצים(
  17. השפעת תקשורת על מימדי עבריינות
  18. פשע מאורגן בישראל
  19. משפחה הרוסה ועבריינות
  20. הויכוח על עונש מות כשיטה עונשית
  21. שיקום עבריינים בחירת שיטת שירום אחת, תיאור הרציונאל, אופן הפעלה ומחקרים לבדיקת יעילותה

 

———————————————

הידעת? סמינריון בחינוך יכול להיות גם על הפרעות התנהגות.

 

Reality TV Shows – היבטים תקשורתיים, חברתיים, פסיכולוגיים ואחרים – המכללה האקדמית נתניה

  1. תוכן שיווקי בתכניות מציאות. מהו תוכן שיווקי? כיצד משלבים תוכן שיווקי בתכניות מציאות? מדוע תכניות מציאות מהוות כר נוח לפרסום מסוג זה

גרמשי, אנטוניו. (2004). על ההגמוניה: מבחר מתוך ‘מחברות מהכלא’. תרגם: אלון אלטרס, תל-אביב: רסלינג. “הגמוניה, אידיאולוגיה ותרבות”, עמ’ 75-131.

שטרנגר, ק’ (2010). אני, פרויקט מיתוג: אינדיבידואליות ומשמעות בעידן הגלובלי. אור יהודה: כנרת, זמורה ביתן, דביר.

פרסום סמוי:

** תאני-הררי, ט., שוורץ אלטשולר ת. (2012). הפרסום הסמוי בטלוויזיה בעידן התקשורת השיווקית המשולבת וכלים לרגולציה אפקטיבית של פרסום סמוי. מסגרות מדיה, 8, עמ’ 27-58.

http://isracom.org.il/.upload/Media%20Frames%208%20internet_Part5.pdf

באלינט, ענת. (2012). הקופסא: מיתוג סמוי בשידורי הטלוויזיה המסחרית בישראל.  ירושלים: המכון הישראלי לדמוקרטיה. מתוך:

http://www.idi.org.il/media/217735/book.pdf

  1. פיקוח ורגולציה: מי מפקח על ההפקה? מי מגן על המשתפים? האם צריך לפקח ולהתערב בתכנים?

ארבל-גנץ, אורי. (2003) רגולציה – הרשות המפקחת. ירושלים: המכון הישראלי לדמוקרטיה (www.idi.org.i l)

** רכס, אבינועם. (2012). דוח הועדה לקביעת עקרונות אתיים לקיום “תכניות מציאות”. ההסתדרות הרפואית בישראל: הלשכה לאתיקה.

הגנה על ילדים המשתתפים בתכניות מציאות (מתוך אתר הכנסת):

http://www.knesset.gov.il/mmm/data/pdf/m02678.pdf

 

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב שיווק באמצעות האינטרנט הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות