שיטות התערבות בעבודה סוציאלית – המכללה האקדמית תל-חי – כתיבת סמינריון בתשלום

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס שיטות התערבות בעבודה סוציאלית אשר נלמד ב המכללה האקדמית תל-חי. במסגרת הכנת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

כללי: העבודה נועדה להציג את תהליך ההתערבות על כל שלביו עם אחד הפונים שהיו בטיפולך במהלך השנה. יש להשתמש במקורות הרלוונטיים לאפיוני הפונה ולהתערבות.

עבודה סמינריונית בחינוך – אוריינות אקדמית – עפר גת

סגנון ציטוט APA- גוף הטקסט– חייב להיות מצומצם, להיות קליט- סגנון הציטוט נחלק ל2 חלקים:

גוף העבודה– הפנייה בגוף העבודה מבוססת על 3 נתונים:

  1. שם משפחה בלבד, לא תואר ולא שמות מלאים של שם פרטי, לא שם כתב העת.
  2. שנת פרסום.
  3. מספר עמודים– הכלל אומר שיש לציין את העמוד כאשר מצטטים מילה במילה מתוך טקסט. בין שם משפחה לשנה נציב פסיק ובין השנה למספר עמוד נציב נקודתיים– מחליף את המילה עמוד. (סואן, 2011: 3).

סוגי הפניות: 1. הפניה הפותחת בשם הרעיון- עיקר השימוש, הוא להציג את הרעיון בשם שלנו ולאחר מכן נציג את הפנייה. “בבית הספר לומדים התלמידים מערכת לרכישת הידע גם כישורי יום יום בתחומים מגוונים (סואן,2011 :3) בנוסף עולה כי לכישוריי חיים אלו מתקבלות מיכולת יחסי גומלין בין קבוצות שונות לבין הצוות סוצילויסיטור– כללים חברתיים.

פסקה רעיונית שעוסקת ברעיון אחד או יותר. הרעיון המרכזי שנדון בפסקה הוא ידון בפסקת המפתח. היקף מינימלי של פסקה הוא 5 שורות, היקפה המקסימלי של פסקה הוא 12 שורות.

  1. הפניה הפותחת בשם המחבר- סואן (3:2010) טוען כי… כמו כן מוסיפה אביטל (5:2012), הסוגריים מוציאים את רעיון המחבר אל הפסקה. (כותבים את השנה ואת העמוד).

 

סמינריון – ניתוח דוחות כספיים – המרכז האקדמי פרס

4.) במהלך שנת 2012 חל גידול ביתרת סעיף הלקוחות בחברה. ההשפעה על תזרים המזומנים מפעילות שוטפת תהא?

5.) מבין קבוצות הערכים, איזו קבוצה- כל מרכיביה ישפיעו על ההתאמות לתזרים המזומנים מפעילות שוטפת.

6.) לפני נהתונים לגבי עסקאות ואירועים שבוצעו בחברה, על בסיס הנתונים יש לציין- אילו מתוך הערכים יכללו תחת הכותרת “תזרים המזומנים מפעילות השקעה” בדוח על תזרימי המזומנים.

7.) חברה ציבורית מעוניינת להפסיק להציג בפני המשקיעים דוחות על תזרימי המזומנים בשל היותו עמוס וגדוש במידע, ולפרסם במסגרת דוחותיה השנתיים את הדוח על המצב הכספי (מאזן) ואת דוח רווח או הפסד בלבד. חווה דעתך לגבי ההחלטה שעל הפרק.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב שיטות התערבות בעבודה סוציאלית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות