תצפית עם נ | רעש רב בכיתה – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי – סמינריון בחינוך

סמינריון בחינוך מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי ה-APA וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות משפטיות על ידי מחלקה משפטית מצטיינת.

פה יש דוגמא יפה לחלק ראיונות והמשך לסמינריון איכותני בחינוך בנושא בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

ראיונות | נספחים – תצפית עם נ’ – סמנריון בחינוך – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

נספח 2: תצפית עם נ’ לפני תכנית ההתערבות

שוב, בשלב הזה החל רעש רב בכיתה, הילדים שאלו שאלות בהתפרצות ונכנסו זה לדברים של זה, הם א היו בטוחים איזה מחברת הם צריכים לפתוח ומה בדיוק צריך לעשות במשימה. המחנכת התהלכה בין התלמידים לענות לשאלות שלהם ולבדוק אם הם התחילו לעבוד. היא אמרה שתתן “סמיילי מחייך” למי שעובד יפה ועמדה ליד הלוח תוך שהיא סוקרת בעיניה את עבודת התלמידים. הסייעת ה’ ישבה ליד אותה ילדה לידה התיישבה בתחילת השיעור, ונ’ עדיין ישבה ליד הילד ב’. היא שאלה אותו איזה סימן הוא בוחר, והוא אמר שהוא רוצה “נחליאלי”, אבל סירב לצייר אותו כי הוא לא יודע. נ’ אמרה לו שינסה, ושזה לא חייב לצאת יפה. וכשעדיין לא הסכים, נ’ פנתה למחנכת ואמרה לה שב’ מסרב לצייר. המחנכת פנתה אליו ושאלה מדוע? והוא אמר שאינו יודע לצייר נחליאלי, המחנכת שאלה אם הוא יודע לצייר עלים וב’ אמר שהוא חושב, המחנכת אמרה לו שיוכל לצייר שלכת אם יצייר הרבה עלים ויצבע אותם בצבע חום, הוא אמר שאין לו צבע חום והמחנכת שאלה למי יש צבע חום להשאיל לב’? אחד הילדים ניגש והביא לו צבע חום וב’ החל לצייר. המחנכת המשיכה להסתובב בין הילדים ונ’ ישבה ליד ב’ המצייר עלים ואמרה לו “יופי” ו”כל הכבוד”. לאחר מכן, ב’ צעק למחנכת כי סיים לצייר ונ’ אמרה לו שעכשיו היא צריך לכתוב משפט על השלכת. ב’ אמר שהוא לא יודע מה לכתוב, ונ’ אמרה לו שיוכל לכתוב מה שהוא רוצה, ושאלה אותו מה הוא יודע על השלכת? ב’ אמר בכעס שהוא לא יודע כלום, הוא שם את ראשו על השולחן מונח על ידיו. נ’ נגעה בראשו, ואמרה לו שיכתוב מה שהוא רוצה, ושכבר הוא מסיים את המשימה, אך הוא לא הרים את ראשו. המחנכת אמרה שצריך לסיים את המשימה ושמי שלא סיים  יצטרך לבצע את המשימה בשיעורי הבית ועל כן היא כותבת את המשימה על הלוח ויש להעתיק אותה ליומן. שוב התעוררה המולה בכיתה, הילדים התלוננו כי לא הספיקו, וכי הם לא רוצים שיעורי בית וגם ב’ צעק כי הוא לא עושה “שום שיעורי בית” ושכבר סיים לצייר, ועל כן הוא לא צריך לכתוב יומן. נ’ הוציאה לו את היומן מהתיק, והניחה אל מולו אך הוא לא כתב בו. המחנכת עברה בין הילדים וכשהגיעה לב’, אמרה לו שייראה לה את הציור, היא אמרה לו שהציור שלו יפה מאוד, וביקשה מנ’ לכתוב בשבילו ביומן את שיעורי הבית. נ’ כתבה לב’ את שיעורי הבית ולאחר מכן קמה ועזרה למספר ילדים נוספים שנלחצו כי לא יספיקו לכתוב, לכתוב ביומן שלהם.

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות