תקשורת שיווקית משולבת – ד”ר רינת שאנן סצ’י – סמינריון בכלכלה

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס תקשורת שיווקית משולבת אשר נלמד על ידי ד”ר רינת שאנן סצ’י. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

בניית תכנית תקשורתית למוצר חדש-

חלק ראשון – בריף שיווקי:

  1. ניתוח מצב קיים-
  • אפיון רמת המעורבות בקניית המוצר, והאם קיימת עונתיות בצריכה.

 

סמינריון – ליקויי שפה וקריאה כתוצאה מפגיעה מוחית – אוניברסיטת בר אילן

Support your answer with evidence from the paper. Explain the different types of conclusions that can be reached using these different tools.

What is the main finding of the paper? 5 a. 5.

  1. How do the authors interpret this finding?
  2. Can you propose an alternative interpretation?
  3. Describe a follow up experiment that may decide between the alternative interpretations mentioned in b-c.
  4. Describe the relation between this paper and at least two papers that we discussed during the semester. What are the points of agreement and disagreement between these papers? This is an integration question: it is not enough to name the paper and mention points of agreement/ disagreement, a complete answer discusses the current results in the context of papers that were presented in class, with proper referencing.

 

כתיבת סמינריון – מבוא לכתיבה אקדמית – המכללה האקדמית עמק יזרעאל 

  • המקורות יכולים להיות חדשים או כאלו ששימשו אתכם בתרגיל כתיבת הפסקה.
  • ניתן להשתמש באותו מקור יותר מפעם אחת בטקסט (כמובן שהוא עדיין ייספר כמקור אחד).
  1. שאלת המחקר צריכה להיות מנוסחת על פי הקריטריונים שהוגדרו לניסוח שאלה
  2. שימו לב שאתם משתמשים במילות קישור נכונות ובכללי הכתיבה
  3. שימו לב שצריכה להתקיים התאמה מלאה בין המקורות שמאוזכרים בפסקאות לבין המקורות ברשימה הביבליוגרפית
  4. אין להעתיק משפטים או פסקאות ממקורות. יש לכתוב בניסוח עצמי את כל העבודה. עבודות עם פסקאות או משפטים שרשומים כפי שהם במקור ,ללא ניסוחם באופן עצמי מחדש ,לא תיבדקנה.

 

אנליסט נתונים – המכללה למינהל

Case study .1 תיאור עבודת האנליסט, והיכרות עם סביבת העבודה של האנליסט- חשיבה אנליטית.

  1. עבודה עם בסיסי נתונים: מבנה הנתונים, תיקוף הנתונים, טיפול בנתונים, חיבור בין טבלאות, פונקציות אגרגטיביות- עבודה עם בסיסי נתונים (יישום ב Excel).
  2. הצגת הכלי SQL Management Studio 2014+ יצירת טבלאות+ פקודות בסיסיות.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב תקשורת שיווקית משולבת הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות