קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס Reality TV Shows – היבטים תקשורתיים, חברתיים, פסיכולוגיים ואחרים אשר נלמד ב המכללה האקדמית נתניה. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

סוגת (ז'אנר) תכניות המציאות (Reality Shows) הפכה מאמצע שנות השמונים ואילך לפופולארית מאוד בטלוויזיה העולמית והחל משנות ה 2000 גם בטלוויזיה הישראלית. הצלחת הסוגה עוררה עניין מחקרי רב וחוקרים רבים מנסים לעמוד על מאפייני סוגה זו, על קהליה, על תכנים ומסרים הצפונים בה, על השפעותיה על קהלים, על תרומתה לחברה ועל כשליה. הסמינר יעסוק בכל אלה ומטרתו להקנות כלים תיאורטיים ואמפיריים לניתוח התכניות הללו.

  1. מהי סוגת הריאליטי? הגדרות, חלוקה לתתי-סוגים, נתוני צפייה בארץ ומה קורה בעולם?

אלפנט לפלר, נועה. (2003). סקירה משווה בנושא תכניות מציאות. ירושלים: תחום אסטרטגיה ומחקר, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו (www.rashut.org.il).

וימן, גבי., כהן, יונתן., והרשמן שטרית, מיכל. (2007). תכניות המציאות בישראל: בין מציאות לדמיון, בין תמימות למניפולציה, בין ציבורי לפרטי. הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. מתוך:

http://www.rashut2.org.il/editor/uploadfiles/דוח%2 0סופי%20וימן%20כהן%20הרשמן.pdf

Nabi, R. L., So, J., & Santos, T. (2013). Tracing the course of reality TV effects research. In E. Scharrer (Ed.) Media effects/media psychology. A. Valdivia, series editor. The International handbook of media studies, volume 5 (pp. 1-19). Boston, MA: Wiley-Blackwell.

  1. מניעי צפייה: מדוע אנשים צופים בתכניות ריאליטי?

אסכולת השימושים והסיפוקים & תכניות ריאליטי

**Nabi, R.L., Biely, E.N., Morgan, S.J. & Stitt C.R. (2003). Reality-based television

programming and the psychology of its appeal,  Media Psychology, 5, 303-330.

Nabi, R. L., Stitt, C. R., Halford, J & Finnerty, K. L. (2006) Emotional and cognitive predictors of the enjoyment of reality based and fictional television program: An

elaboration of the uses and gratifications. Media Psychology, 8, 421-447.

 

כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום – אמנות בחברה – דר' תמר הגר

2) להשתמש ככלי ניתוח לפחות בשני המאמרים המרכזיים שלמדנו –

וולטר בינימין,  1996. "יצירת האמנות בעידן השעתוק הטכני", מתוך מבחר כתבים כרך ב': הרהורים תל אביב: הוצאת הקבוץ המאוחד  157-176; ה.ו. אדורונו ומ. הורקהיימר, 1993. "תעשיית תרבות: נאורות כהונאת המונים" מתוך אסכולת פרנקפורט (מבחר) תל אביב: ספריית הפועלים 158-198; פייר בורדייה, 2005.  "אבל מי יצר את היוצרים?" שאלות בסוציולוגיה תל אביב:רסלינג, 193-206

אתם צריכים לקרוא את המאמרים שוב אחרי שהם נלמדו לעומק, לעבור על המושגים הבסיסיים ולבחון כיצד הם עוזרים לכם להגדיר ולהבין את מה שאתם רוצים להגיד לגבי הקשר בין אמנות בחברה במה שבחרתם (למשל מושגים שונים בעסקנו בהם במשך הסמסטר שעלו מהמאמרים: הילה, שעתוק, תעשיית התרבות, צרכנים מול יצרנים, שדה, הון תרבותי, הביטוס ועוד)

3) לחפש חומרים נוספים (שניים שלושה מאמרים לפחות) שיכולים לעזור בהבנה של מקרה המבחן בסילבוס של הקורס, או בספרייה (למשל תחת הכותרת אמנות וחברה, או אמנות חברתית ועוד).

 

———————————————

הידעת? עבודה סמינריונית בחינוך יכולה להיות גם על הפרעת קשב וריכוז.

 

סוגיות פילוסופיות על החיים ומה שבתוכם: משמעות, אושר וערך – ד"ר שמעון אזולאי

  1. לפנייך ציטוט מדבריו של הפילוסוף אפיקטטוס:

"אם אני שרוי במצוקה גדולה כל כך, המוות יהיה נמל מבטחים לי. לכולם שמור נמל המבטחים הזה, המחסה הזה. הודות לו, אין שום דבר קשה בחיים. כל שעה שתרצה, אתה יוצא מן הבית ואין אתה סובל עוד מהעשן…

סיכומו של דבר: זכור כי הדלת פתוחה. אל תהיה מוג-לב יותר מן הילדים, אלא בדומה להם, שהמשחק שהם משחקים שוב אינו מוצא חן בעיניהם, אומרים הם: "לא אשחק עוד"; כך נהג גם אתה. בשעה שמצב העניינים נראה לך רע כל כך, אמור: "לא אשחק עוד", והסתלק לך. אבל אם נשאר אתה, אל תתלונן"

מהי התפיסה המוצגת בטקסט? האם את מקבלת תפיסה זו? בדברייך התייחסי לעמדות שהועלו בקורס בהקשר לשאלה/תפיסה הנדונה.

 

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב Reality TV Shows – היבטים תקשורתיים, חברתיים, פסיכולוגיים ואחרים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות