דיני עונשין – הקריה האקדמית אונו – סמינריון במשפטים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני עונשין אשר נלמד ב הקריה האקדמית אונו על ידי פרופ’ גבריאל הלוי. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

חלק1 : חברת הסלע היא חברה בע”מ, והיא נקלעה לקשיים כספיים.

 

סמינריון במשפטים – דיני קניין – המרכז הבינתחומי הרצליה

השלושה קיימו שיחת ועידה קצרה בחדרו של הבנקאי, בסיכומה שלי וסטיב הגיעו לכדי הסכם, כדלקמן:

  • סטיב יעביר בתחילת כל חודש לשלי 50 מארזים של פחזניות בהקפאה.
  • שלי תציג את הפחזניות למכירה במעדנייה שלה ,תמורת 50 ש”ח למארז.
  • שלי תעביר בתחילת כל חודש לסטיב 500 ש”ח “על החשבון”. הבעלות על הפחזניות תעבור מסטיב לשלי רק אחרי ששלי תעביר לסטיב את מלוא התמורה המוסכמת ביניהם על כל מארז שנמכר.

חלפו מספר חודשים, ופרויקט השיפוץ והרחבה של המעדנייה כשל. שלי נאלצה להכריז על פשיטת רגל. סטיב שמע בשכונה אנשים מדברים על פשיטת הרגל של שלי, ומיהר למעדנייה בקניון, כדי להחזיר לעצמו את אותם מארזי פחזניות שעדיין לא נמכרו. אך כשהגיע למעדנייה כבר היו שם נציגי בנק “קופת העם”, מרוקנים את תכולת המדפים, כולל הפחזניות, לארגז גדול, במטרה למכור אותן ולפרוע חלק מההלוואה שניתנה לשלי ולא נפרעה.

3.) ג’ואי רצה לקנות לאשתו, ראמונה, ג’יפ במתנה ליום הולדתה. במהלך חיפושיו הוא הגיע לסוכנות המתמחה במכירת רכבי שטח יוקרתיים.

 

סמינריון בחינוך – מתודולוגיה של הוראת הספרות – האוניברסיטה הפתוחה

מסיבה זו יש חשיבות לתפיסתם את דמות המורה האידיאלי ולהתאמה בינה לבין תפיסתם את דמות עצמם כמורים, לעתיד או בהווה, ובינה לבין תפיסתם את דמות מורה המורים האידיאלי. דמות המורה האידיאלי המוצגת במחקר מתוארת באופן אותנטי, בהתאם להתבטאות הסטודנטים עצמם. הבנת דמות המורה האידיאלי בעיני פרחי ההוראה תסייע להבין מיהם המורים לעתיד, מה מכוון את התנהגותם, ומהו האידיאל המקצועי – אנושי שהם מייחסים למורה, כלומר לעצמם.

המחקר מעמיד את דמות המורה הטוב ואת הכשרת המורה זו לצד זו, וכך בוחן את הקשר ואת ההתאמה ביניהן. בדיקת החסר והמצוי בדמות המורה הטוב בעיני הסטודנטים, בדמות עצמם כמורים ובדמותו של מורה המורים – משמשת כלי חשוב לבחינה ולשיפור של תכניות ההכשרה.

ההשוואה בין המורים – הסטודנטים לבין פרחי ההוראה עשויה לחשוף את ההשפעה שיש ליציאה מהמכללה ומההכשרה אל שדה ההוראה על תפיסת דמות המורה האידיאלי.

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב דיני עונשין הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות