הוגים יהודים – מבוא – סמינר הקיבוצים – מאמרים אקדמיים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס הוגים יהודים – מבוא אשר נלמד ב סמינר הקיבוצים על ידי ד”ר אבנר דינור. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

א. קרא במשנה תורה לרמב”ם, הלכות יסודי התורה, פרק א’, הלכה א’, ופרק ב’, הלכה א’. הסביר בקיצור מה אפשר ללמוד מהלכות אלו על התיאולוגיה של הרמב”ם בפרט ושל הוגים יהודים בימי הביניים בכלל.

ב. הציג ציטוט תיאולוגי קצר של הוגה אחר. הציטוט יכול להיות מודרני, מקראי או חז”לי.

 

סמינריון – יסודות המימון-הלוואות, אג״ח ומניות – המכללה למינהל

  1. חברה הנפיקה היום אגרת חוב רגילה ל-15 שנים. הערך הנקוב של האיגרת הוא 100 ש”ח והיא נושאת ריבית שנתית נקובה בשיעור של 12%. בתום כל שנה משלמת האיגרת את הקופון השנתי. שיעור התשואה השנתי לפדיון בגין האג”ח הנו 16%.

א. חשבו את מחיר האג”ח היום.

ב. חשבו את מחיר האג”ח בעוד 4 שנים מיד לאחר תשלום הקופון השנתי של השנה הרביעית.

  1. לפני 3 שנים בדיוק חילקה חברה דיבידנד בסכום של 7.238 ש”ח למניה. שיעור הצמיחה של הדיבידנד קבוע בשיעור של 8% לשנה. הדיבידנד הקרוב צפוי להיות מחולק מחר. התשואה הנדרשת על ידי בעלי המניות היא 11% לשנה.

נדרש: חשבו את מחיר מנית החברה.

 

סקירה תיאורטית – מבוא להיסטוריה של צילום – שנקר

דוגמאות:

  1. אם כותבים על שאלת המעמדות החברתיים בתצלום The Steerage של Stieglitz לבחור גם צלם אחר שביחס לחלק בעבודתו ניתן להתייחס לשאלות חברתיות. לדוגמא- Sebastio Salgado.
  2. 2. אם בחרתי לכתוב על טכניקת הפוטוגרמה בעבודותיה של Anna Atkins אנסה למצוא צלם נוסף שעשה שימוש בטכניקה דומה או עסק בנושאים דומים. לדוגמא- Karl Blossfeldt.
  3. אם כותבים על הצלם Eadweard Muybridge מתוך פרספקטיבה טכנולוגית לחפש גם צלם היסטורי אחר שבחן בשעתו גבולות/אתגרים טכנולוגיים. לדוגמא- Ansel Adams.

אפשר ורצוי לצרף צילומים ו/או קישורים לדפי אינטרנט.

רשימה א’ ­ צלמים שהוזכרו:

:19th century photo‐ pioneers

Nicephore Niepce

Louis‐Jacques‐Mandé Daguerre

William Henry Fox Talbot

 

:Other 19th century

Hippolyte Bayard

Oscar Gustave Rejlander

Henry Peach Robinson

Peter Henry Emerson

 

הפסיכולוגיה של הנורמאלי בראי הלא נורמאלי – ד”ר גדי אלון

(2) הפרעות חרדה:

1.) הדגימו בעזרת תיאור מקרה מדומה או דוגמא מחיי היומיום: כיצד יכולה להפוך בהדרגה תגובה ”נורמאלית”- לנסיבות חיים להפרעה ”לא נורמאלית”. כמו כן האם ההגדרה של תגובה או התנהגות כ- “לא נורמאלית” או לחילופין: הגדרת ”בריאות נפשית”- מסייעות או מזיקות לסובייקט? נמקו היבטים לכאן ולכאן.

2.) בהתייחס להסברים האבולוציוניים להפרעות החרדה- הציגו (תוך שימוש חופשי במשאבי הדמיון והיצירתיות) הסבר אבולוציוני לשתי הפרעות (שאינן הפרעות חרדה) שהוזכרו.

3.) עמדו על שלושה יתרונות ושלושה חסרונות לשתי גישות לטיפול בהפרעות חרדה.

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב הוגים יהודים – מבוא הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות